Aihe: Alastomuus.
1 2 3 4 5 6 7
Fat Tony
08.11.2004 17:44:27
Alastomuus on kaunista. (Paitsi minun alastomuuteni)
L.Ruoska
09.11.2004 01:16:54

Seisoin joskus Klaukkalan läpi kulkevan tien keskellä siinä Uudenmaan Leivän kohdalla alasti ja kusin keskellä tietä. Ei häiritse alastomuus.

For real, totta toi on mutta olin aika päissäni. Anyway ei mua häiritse alastomuus kyllä selvinkään päin yhtään, ei nolota vaikka se sixpackikään ei enää ole ihan nuoruutensa voimissa =D
Sinä rumpali johon uppoaa mm. RATM, Helmet, FNM! Tuu mukaan perustamaan rockbändiä. Kitaristi ja basisti löytyy jo, treenis Hertsikassa tiedossa!
Jormaz
09.11.2004 20:30:07
Kyllä mä jossain bileis hypin aina väliin ilman paitaa...
luulen olevani varmaan joku Jussi'69..

Jos mä teeskentelisin että mulla olis varaa huumeisiin niin voisin luulla olevani Jussi69.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli?
Hevihörhö
14.11.2004 19:37:29
Monta kertaa kun vaikka suihkuun mennessä ja suihkusta tullessa tulee käveltyä "komeesti" ilkosillaan kotona ja sitten jälkikäteen huomaa kuinka suora yhteys olikaan jälleen naapuritaloista. Mutta jos jotakin se häiritsee, niin eipä ole mun ongelma.

samma här.. ite kyllä tykkään nakuilusta aika paljon.. tulee jotenki niin vapaa olo.. yleensä nukunkin ilman vaatteita, paitsi jos on joku naispuolinen ystävä niin riippuen ystävyyden syvyydestä lisäilen vähän vaatteita.. Parhaiden kavereiden kans ei niin ole väliä..
Niin ja se on kans ihanaa, kun suihkun jälkeen levittää kosteusvoidetta joka puolelle ja jättää pukematta.. Ja sitten iltapalalle.. :)
Ja naku-uinti ja hangessa pyörähtely on kyllä jotain tosi puhdistavaa..
"Mitä sä koko ajan keuhkoot? Puhu kunnolla..." -Bonham
depe
14.11.2004 20:13:55
Kyllä muuten kerran pisti huvittamaan tilanne, kun kaksi äijää seisoi juhannuspäivänä munasilleen reput selässä keskellä Lappeenrannan keskustaa. Odottelivat kyytiä jonnekin. Se oli äärimmäisen kaunista...
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Jormaz
14.11.2004 20:19:48
Eräänä yönä muutaman kaverin kanssa poseerattiin alasti tien vieressä, pysäytettiin takseja ja seistiin dösärin katolla. Oli autoilijoilla hauskaa. Yksi taksikuski pysäytti auton, avasi ikkunan ja huusi "Loistavaa!" :)
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli?
Kitarasankari
16.11.2004 19:51:24
Kännissä kun on niin housut saa kyytiä helposti. Se on vaan hauskaa juosta ulkona alasti.

tuopa se on muuten totta.

Kyllä tulee aika usein juostua bändin poikien kanssa munasillaan.
Ei kyllä muutenkaan alastomuus vaivaa, kämpillä tulee hengattua alasti aikas paljon.
Jazz is not dead...it just smells funny...
sepeli
23.11.2004 10:40:36
samma här.. ite kyllä tykkään nakuilusta aika paljon.. tulee jotenki niin vapaa olo.. yleensä nukunkin ilman vaatteita, paitsi jos on joku naispuolinen ystävä niin riippuen ystävyyden syvyydestä lisäilen vähän vaatteita.. Parhaiden kavereiden kans ei niin ole väliä..
Niin ja se on kans ihanaa, kun suihkun jälkeen levittää kosteusvoidetta joka puolelle ja jättää pukematta.. Ja sitten iltapalalle.. :)
Ja naku-uinti ja hangessa pyörähtely on kyllä jotain tosi puhdistavaa..

Voinko tulla teille yöks.
"I've been very lonely in my isolated tower of indecipherable speech." | IMIK #22
Hevihörhö
23.11.2004 16:30:17
Voinko tulla teille yöks.

Tänne vaan.. :)
"Mitä sä koko ajan keuhkoot? Puhu kunnolla..." -Bonham
FlatOutFucked
23.11.2004 23:59:38
En tykkää esitellä alipainoista vartaloani.
"You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore
naakka
24.11.2004 15:45:00
säkkipalloa tuli joskus nuoremmalla iällä pelattua...
se on siis sulkapalloa munasillaan ja pisteitä saa ainoastaan osumasta kaverin genitaalialueelle.
alkoholilla on *saattanut* olla osuutta asiaan.
Afrika!
Pelsi
25.11.2004 11:51:18
säkkipalloa tuli joskus nuoremmalla iällä pelattua...
se on siis sulkapalloa munasillaan ja pisteitä saa ainoastaan osumasta kaverin genitaalialueelle.
alkoholilla on *saattanut* olla osuutta asiaan.

Pelatkaa tennistä tai sählyä alasti. Kovat jätkät pelaa jääkiekkoa.
"Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan. " -Viidakon sanonta
Torniojaws
27.11.2004 22:34:32

Kovat jätkät pelaa jääkiekkoa.

Maalivahdille plussaa.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Leper Messiah
27.11.2004 22:43:38
Pelatkaa tennistä tai sählyä alasti. Kovat jätkät pelaa jääkiekkoa.

me pelattii tänää lentopalloa.
Noeikai sbassomumot nymmitää vatun sitaareita skulaa, vai? -Hemmo
nikomati
30.11.2004 16:04:37

Alastomuus on luojan luomaa ja se on aina ythä POP!
"Ei norsukaan sanonu ekal kerral ku se näki vihreen mamban, et mitä letku?"
Tuomas
02.12.2004 12:48:21

Minen ymmärrä. Lukioaikana meni melkein mihin kaveriporukan illanviettoon tahansa niin eikös kohta tytöt loikkineet alasti ja pojat kanssa. Silloin oltiin niin hippiä ja maailmanparantajaa. Nytpä niitä ei paljoa näy.

Alasti käyn itse suihkussa, saunassa ja saatanpa nukkuakin. Paremman puoliskon kanssa jätettiin laittamatta koko viikonloppuna kerran vaatteet päälle kun ulkona oli ikävä ilma, jääkaapissa oli ruokaa ja libidokin suhteellisen hyvässä kuosissa.
Farnsworth: If for example you were to kill your grandfather, you would cease to exist! Fry: (gasp) But existing is basically all I do!
-basistihihhuli-
04.12.2004 16:07:35
Voisin kuvitella itteni hyvinki hihhuloimas alasti, mut en pidä mun käsivarsista... Ne on ällöt!!! Toinen syy on varmaa se, et melkee kaikki mun kaverit on miähii... ja oma äijänköriläxeni vois vähä kattoo mua hassusti jos menisin alasti kavereitani tapaamaan.. :) Tähän asti ainoo jonka seuras alasti oleskelen on mun miäs...
Musiikki pelasti mut urheilulta... :P
thrashmetallisti
04.12.2004 16:48:12

Eipä se minua haittaa tai nolostuta. Ainakaan kännissä. Sällit oli perustamassa jo kanavaa Irciinkin niille jotka ovat nähneet minut alasti.
Thrash till death!
Ta Wicked G
13.12.2004 15:57:51
Viime perjantain keikalla kävi mielessä että heilutan helikopteria yleisölle (yleisöä oli n. 2-5hlö)...
Fuck the reality! I'm going home!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)