Tupuna 17.11.2004 10:55:32 | |
---|
Mä oon tosi ahdasmielinen, tykkään vain hyvästä musiikista. Anteeksi Leka, off-topic. Sinähän olet mainion allekirjoituksen itsellesi rustaillut! Keneltä olet saanut inspiraatiosi? :D ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
leka 17.11.2004 11:01:09 | |
---|
Anteeksi Leka, off-topic. Sinähän olet mainion allekirjoituksen itsellesi rustaillut! Keneltä olet saanut inspiraatiosi? :D mää keksin sen ihan ite. sä oot matkinu mua... senkin feikki. JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
Bee-äf 17.11.2004 11:01:52 | |
---|
Ei ole välttämättä hyvä, että kuuntelee jatkuvalla syötöllä ihan mitä sattuu. Sitten omakin soitto alkaa kuulostaa siltä. Jos haluaa oppimaan soittamaan jonkin genren musiikkia hyvin, siihen pitää olla melkoisen intohimoinen kiintymys. Suurin osa lahjakkaista muusikoista kuitenkin sotkee omaan soittoonsa & musiikkiinsa sitä sun tätä ja liian monesta mausteesta tulee kamala ja keskinkertainen soppa. |
Herba 17.11.2004 11:09:12 | |
---|
Musamaku on Marleystä ja Jamiroquaista Cradle of filthiin ja Immortaliin... MTV:n ja NRJ:n popit saa kumminkin jäädä pois.. |
xulu 17.11.2004 11:11:10 (muokattu 17.11.2004 11:12:46) | |
---|
En kuuntele genrejä, vaan artisteja/bändejä. Noisesta ambienttii..Välistä voi heittää vittuun MTV musan plus power/kikkeli/old skool hevin. "Väsyttääkö? Ei hätää! Poimi vauhtia koriisi Prisman urheiluosastolta" |
sub zero 17.11.2004 11:21:52 (muokattu 17.11.2004 15:31:33) | |
---|
Suomalainen musiikki on huonoa ja rap ja listapop Jos ei pidä burzumista _ja_ sun ra:sta niin sitten on ahdasmielinen edit: niin ja country, eiks se oo junteille? "Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras |
Paradigma 17.11.2004 11:32:47 | |
---|
Kaikki hip-hop, tosin sielläkin jotain yksittäisiä hyviä biisejä, mutta se itse hip-hop ei vaan.. en ymmärrä. |
Feggy 17.11.2004 13:00:54 | |
---|
Olen. En siedä syntikkapoppia enkä metallia. Poikkeuksin. Less is more. |
Kanjonit 17.11.2004 13:04:16 | |
---|
En voi enää kategorioida hyvää musiikkia genreihin ja bändeihin. Joka bändillä kuitenkin on niitäkin biisejä jotka ovat täyttä tuubaa ja joka genrestä löytää loistavia biisejä. Johtopäätöksenä sanon että on olemassa vain hyviä biisejä. Onko tämä ahdasmielisyyttä vai avaramielisyyttä? Entinen Kaam0s, nykyään Liippa.
It is esay to raed elisgnh aulghoth the ltteers are not in rhgit oderr. |
JCM 17.11.2004 13:31:18 | |
---|
Mitä mieltä olet?? Kuuntelen nykyään sujuvasti miltei kaikkea, jään koukkuun monipuolisiin ja dynaamisiin bändeihin. Konemusaa en tosin kuuntele lainkaan. Ja siis nythän puhutaan musiikista, nykyään bisnes ja musiikki on sekoittunut jo niin, että aina ei erota mikä on musiikkia ja mikä puhdasta bisnestä. Joko uusi smurffilevy on julkaistu, että saadaan pukinkonttiin?
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Teme007 17.11.2004 13:35:51 | |
---|
Kaikkea mahdollista kuuntelen. Rajan vedän populaarimusiikkiin ja tuotteisiin (MTV, numetal, rap). Black/death/thrash/speed/heavy/industrial/progressive jne. metalli Jazz Blues Funk Klassinen Industrial Hard rock Rock 60-luvun rock & pop 70-luvun rock & pop Proge Grind Ambient Avantgarde jne. Yksittäisessä genressä pitäytyminen: • "Metallia vain perkele!" • "Hyi helvetti, ei tuommoista örinäpaskaa" • "En minä nykymusiikista välitä, vain 60-lukulaiset on oikeaa musiikia" Vain ahdistaa ja lopulta rajaa omaa musiikkituotantoa tiettyyn genreen - ja normaaligenret on kaikki jo nykyään luuhun asti kaluttuja. Jos haluaa tosissaan tehdä uutta, niin pitää ennakkoluulottomasti yhdistää eri tyylejä. Vähitellen alan kyllä välttämään "suoraa" musiikkia, jossa ei ole jotain uutta. Onneksi uranuurtajia löytyy edelleen. Veit jalat suustani, Kiitos että kirjotit mun puolesta =0) "You don't burn out from going too fast. You burn out from going too slow and getting bored."
Cliff Burton |
leka 17.11.2004 13:45:48 | |
---|
Ei ole välttämättä hyvä, että kuuntelee jatkuvalla syötöllä ihan mitä sattuu. Sitten omakin soitto alkaa kuulostaa siltä. Jos haluaa oppimaan soittamaan jonkin genren musiikkia hyvin, siihen pitää olla melkoisen intohimoinen kiintymys. Suurin osa lahjakkaista muusikoista kuitenkin sotkee omaan soittoonsa & musiikkiinsa sitä sun tätä ja liian monesta mausteesta tulee kamala ja keskinkertainen soppa. mjoo... ymmärrän pointtisi mutta mä en ainakaan halua keskittyä vain yhteen genreen. Oishan se tietty ihan kiva olla maailman paras Nu-bluegrass-funkin soittaja mutta mieluummin mä osaan soittaa vähän sitä ja hieman tuota, kuin että saisi kuunnella/soittaa vain yhtä osastoa. JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
Kapina 17.11.2004 14:27:30 (muokattu 17.11.2004 14:29:31) | |
---|
--- Eli nu- ja skeittipunk. Mikä nyt nimitys onkaan. Kaikkea olen valmis kokeilemaan, mutta kaikesta minun ei tarvitse pitää. Jotkut musiikinlajit/bändit vain yksinkertaisesti kyllästyttävät minut kuoliaaksi. Tuokaa minun eteeni vielä yksi Green Day, Sum41, Blink 182 tai Good Charlotte, niin turpiin tulee! Puhut mun suullani :). Kaikkea voi kokeilla, mutta kaikesta ei voi pitää (varsinkaan noista edellämainituista bändeistä, heh)... Sitten kun on kuullut ja paskaksi todennut, niin antaa olla. Aika paljon on tietyn suuntaisia bändejä mitä välttelen (esim. jos niihin liittyvät sanat skeitti tai nu tai musiikki on puhtaasti kaupallista pashaa), mutta siitä huolimatta kuuntelen kuitenkin yllättävän eri tyylisiä bändejä. Ja sitten on skenepoliisit kimpussa :)... Antaa olla vaan. Musiikista saa enemmän irti kun on mieleltään avoin. Don't get me wrong. |
hörhö 17.11.2004 14:31:22 | |
---|
Hassua, kuinka kysyttäessä keltä vain, kukaan ei ole ahdasmielinen. En ole genrerajoitteinen(huomattavasti laajemmin, kuin luultavasti suurin osa tähän ketjuun vastanneista), mutta toki on artisteja, joista en pidä. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
JKantonen 17.11.2004 14:34:48 | |
---|
Hassua, kuinka kysyttäessä keltä vain, kukaan ei ole ahdasmielinen. En ole genrerajoitteinen(huomattavasti laajemmin, kuin luultavasti suurin osa tähän ketjuun vastanneista) Teet aika paljon rohkeita olettamuksia ihimisistä, joita et tunne. |
hörhö 17.11.2004 14:50:32 (muokattu 17.11.2004 14:56:11) | |
---|
Teet aika paljon rohkeita olettamuksia ihimisistä, joita et tunne. Tiedän tässä ketjussa muutamilla olevan hyvinkin laaja maku, mutta valitsin sanani huonosti. Ei ehkä olisi pitänyt tätä ketjua mainita, kun tuli vähän puolueellinen otanta. Lähinnä yleismaailmallisemmalle tasolle kommenttini oli tarkoitettu. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
käsi 17.11.2004 14:57:58 | |
---|
annan kaikelle musiikille mahdollisuuden, en vain kovin mielelläni esim: osta antti tuiskunlevyä ja kuuntele sitä läpi koska on jo ennakkoluuloja sitä kohtaan. mutta jos kuulen musiikkia ja tykkään siitä niin myös hommaan sen. haluan kuunnella paljon erilaista musiikkia, joskus olin aika ahdasmielinen ja pelkkä metalli oli sitä oikeata musiikkia, mutta sitten korvat ja silmät aukesi, onneksi. vittuaks täsä, päivä kerralla kohti kuolemaa |
-Rokkia (mm. Motörhead) -Poprockia (mm. Beatles, Patti Smith) -Metallia (mm. Reverend Bizarre, Metallica, Morningstar) -Progea (Wigwam, King Crimson, Pekka Pohjola) Nuissa kenreissä on suurin osa kuuntelemastani musasta. Ei palioa klassista, maailmanmusiikkia, tanhua, bluegrassia löydy minulta. Lihava sinkku hakee kontaktia |
naitti 17.11.2004 15:06:47 | |
---|
Erityisesti tyttökaverin kanssa on pakko olla jokaisesta musiikkiin liittyvästä asiasta ihan eri mieltä :) Ja tuo vasta onkin ärsyttävää, hähä. Ni! |
JCM 17.11.2004 15:24:38 | |
---|
Ja tuo vasta onkin ärsyttävää, hähä. Miekäläisen jo yli kuusi vuotta kestänyt parisuhde alkoi siitä, kun erehdyin kiroilemaan baarissa soinutta musaa huonoksi, ja jouduin sitten intoksiin nykyisen avovaimoni kanssa. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |