Aihe: Dan-Echon käyttäjät? Kyssärei..
1
magnetman 004
30.01.2003 01:36:48

1. Vuotaako kaiku pois kytkettynä läpi?
2. Nostaako masiina signaalia?
3. Onko laitteessa ominaissäröä kovemmalla tatsilla soitettaessa?

Ainakin 1. on kiusallinen ilmiö omassani, jonka ostin käytettynä. Paristonkin pitäis olla vedossa.
magnetman 004
Sam
30.01.2003 11:00:12
.. ja vielä. Homma muuntaja siihen, koska delaylle tyypillisesti DanEcho vaatii paljon virtaa.
Lynx Gynx
30.01.2003 12:01:40
Kävin tuota kyseistä kaikua eilen paikallisessa musaliikkeessä testailemassa ja laitoin ostoslistan päälimmäiseksi. Onko tuo muuten puhtaasti pelkkä delay vai löytyikö siitä esim. jotain hallikaikuja?
Hinta vaan ei ollut mielestäni ihan linjassa aikaisimpiin käsityksiin. Ovh 150€ ja kaveri lupasi myydä 130€:lla. Mitä olette itse maksaneet tuosta?
hemmo
30.01.2003 12:12:47

Kävin tuota kyseistä kaikua eilen paikallisessa musaliikkeessä testailemassa ja laitoin ostoslistan päälimmäiseksi. Onko tuo muuten puhtaasti pelkkä delay vai löytyikö siitä esim. jotain hallikaikuja?
Hinta vaan ei ollut mielestäni ihan linjassa aikaisimpiin käsityksiin. Ovh 150€ ja kaveri lupasi myydä 130€:lla. Mitä olette itse maksaneet tuosta?

Se on pelkkä digital dildo, eiku delay, ei reverb/tilakaiku.

Se maksaa uutena sen 150. Käytettynä näkee noin 100 hintaan. Taisin maksaa 75.
Keppi
30.01.2003 12:20:09
En oo ite edes huomannu tollasia hommia. En usko, ett tällasta tapahtuu, jos tapahtuu, niin ei oo ainakaan häirinny.

Kaveri osti käytettynä tollasen. Siinä oli jotain vikaa, joka hävis ihan uudelleen juottamalla. Kurkattiin vaan sisälle ja todettiin, ett juotokset oli tosi huonoja. Meinaan, jos sulla on vaikka on ihan vikaa siinä? Eihän tuo maksa kun vaivan juottaa uudestaan kaikki juotokset, jos vaan kolvi kädessä pysyy?

Muuntaja on ihan ehdoton hankinta! Paristot menee tolla alta aikayksikön. Itsekkin alussa suorastaan säpsähdin, ett meniks tää nyt rikki, ett ei ainakaan patteri voi vielä olla lopussa? Se muutenkin temppuilee jännästi, ku siinä on paristo loppumassa.

Muuten oon kyllä tykänny laitteesta, vaikka jätkät haukkuu, ett se muka ois ruma?=)
Juuup!
kastei
30.01.2003 16:21:38
En ole huomannut, että omani tekisi moista (kaiun vuotoa), mutta omani aiheuttaa kiusallista "sihinää" ollessaan signaali-ketjussa.

Joo, mulla kanssa vähän sama juttu, etenkin jos pistää styrkkarista high boostin päälle tai käyttää kiipparin kanssa. Mut "sihinä" ei oo niin paha etteikö laitetta vois ihan hyvin käyttää ja kyllähän ne oikeatkin nauhakaiut ymmärtääkseni tekee tollaista.
Dumb
30.01.2003 16:27:47

En ole huomannut, että omani tekisi moista (kaiun vuotoa), mutta omani aiheuttaa kiusallista "sihinää" ollessaan signaali-ketjussa.

Taitaa olla jokin ominaispiirre noille isommille Danelectron pedaaleille, sillä minun Cool Cat chorus tekee samaa. Ei sitä bändisoitossa huomaa eikä se periaatteessa mitään haittaa, mutta välillä yksin soittaessa kuulee sellaista ihme sihinää. Pedaalin ollessa pois päältä, en muista tuota huomanneeni.
Sam
31.01.2003 11:08:09
Mut "sihinä" ei oo niin paha etteikö laitetta vois ihan hyvin käyttää ja kyllähän ne oikeatkin nauhakaiut ymmärtääkseni tekee tollaista.

Joo, ei se "sihinä" bändisoitossa häiritse, vasta kun biisi loppuu... :) ja mun DanEcho sihisee vaikkei se ole päällä. Mua alkoi nyppimään se sihinä sen jälkeen, kun olin saanut stratoni surinat kuriin(mikit).
Dynacordin S-62 nauhakaiku on hiljainen, eikä se aiheuta samanlaista ongelmaa. Kyllähän siitäkin jotain kuuluu, muttei mitään häiritsevää.
Keppi
31.01.2003 11:22:16
Mä en oo tollasta sihinää huomannukkaan omassani. Voi tietysti johtua siitä, ett soitan tolla vaan bändin kaa. Ei se voi kovin hirvee olla, jos sellasta tossa mun laitteessa ees on. Käytän kyllä melko kevyitä säröjä, jos yleensä käytän.
Juuup!
Sam
31.01.2003 12:21:57
Mä luulen, että noissa Danon purkeissa on yksilöitä, joista löytyy erilaisia "ominaisuuksia".
Se juotosten kolvaus voisi auttaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)