Prologi: 0,8 promillea (Vastuu VAIN sinun. Älä aja!) Näin Vähän Valitän ------------------ Jos kuolet, ainoa murheeni on miten rahoitan maahanpanon Jos kuolet, on yksi vain vähemmän taas parempaa toivon mä elämää maas Jos kuolet, niin sinun kuvasi jää tiesit kai, haluan yksin elää Jos kuolet, suutun pienestäkin mikset mennä voinut jo aiemmin Jos kuolet, kuten on tapana vaan turha on vainaata viedä raastupaan Jos et kuole, silti mä ihmettelen eikö lähellä ollut oo lähimmäinen Jos kuitenkin kuolet, ja pappi saa syödä turha on minua, ateistia lyödä Jos kuolet, viel yksi kysymys on: Voi mikset sä ollutkaan kuolematon..
Epilogi: 1,0 promillea. Life is a joke. Everybody is just waiting for the punchline.
(On aivan Sama, koska kuolet, ratsumies...) |
Kappaleella ihana nimi, odotin kyllä parempaa tekstiä. Nimi on tekstillä pilattu, muuuutta.... se on vain henkilökohtainen mielipidekysymys. Tarkoitan: kun näin nimen, niin ajatus lähti lentämään ja odotti jotain hieman parempaa. En voisi ikinä rakastaa itseäni. |
Kappaleella ihana nimi, odotin kyllä parempaa tekstiä. Nimi on tekstillä pilattu, muuuutta.... se on vain henkilökohtainen mielipidekysymys. Tarkoitan: kun näin nimen, niin ajatus lähti lentämään ja odotti jotain hieman parempaa. heh, kannattaa katsoa kuka on ketjun aloittaja. Mutta olen kyllä otettu ihan tuosta otsikon kiittelemisestä. Se kun kesti noin 2 sekuntia keksiä. :) Life is a joke. Everybody is just waiting for the punchline.
(On aivan Sama, koska kuolet, ratsumies...) |
Kappaleella ihana nimi, odotin kyllä parempaa tekstiä. Nimi on tekstillä pilattu, muuuutta.... se on vain henkilökohtainen mielipidekysymys. Tarkoitan: kun näin nimen, niin ajatus lähti lentämään ja odotti jotain hieman parempaa. Allekirjoitan. Turhanpäiväinen älykkyys syö ihmistä rotan lailla. – Dave Lindholm |
Jos kuolet, kuten on tapana vaan turha on vainaata viedä raastupaan. Tuo tökkää. Muuten mukavan juokseva teksti, pysyy tahdissa. En kyllä tiedä millaiseen musaan tämä sopisi, kun ei noita rakennevaihteluitakaan paljon ole. Sun pittää tehdä jotain poronnylkemisprogea tätä varten...=) "Klassinen ratkeaminen, siinä konttaa myös etevä" -Tulenkantajat- |