jannu 16.11.2004 00:19:18 | |
---|
No siis niiq tuo kaveri jolle mä niiq kirjoitin ton niiq kirjotti niiq Cubrick. Mää niiq sit vähä niiq vittuilin sille. Tajuutsä? Ää... juuri heränneenä silmät ristissä luin vikaan. Eli tsori. Ja juu, juuri heränneenä klo 14! :) |
Nimismies 16.11.2004 00:38:46 | |
---|
Ää... juuri heränneenä silmät ristissä luin vikaan. Eli tsori. Ja juu, juuri heränneenä klo 14! :) No hard feelings. For those about to ballad - we salute you! |
paranoid android 16.11.2004 14:09:55 (muokattu 16.11.2004 16:21:44) | |
---|
4sofia coppola Eikös S. Coppola oo tehnyt vaan 2 leffaa? (voin olla väärässä) Sen perusteellako väität hänen olevan maailman 4. paras ohjaaja? Nahkaliivit paukkuu. |
Qwarek 16.11.2004 14:12:47 | |
---|
Loistava elokuva, Tulee katsottua nauhalta aina pari kertaa vuodessa. Etenkin minua huvitti kersantti Hartmanin koulutusosio. |
Kampela77 16.11.2004 15:20:37 | |
---|
Eikös S. Coppola oo tehnyt vaan 2 leffaa? (voin olla väärässä) Sen perusteellako väitätä hänen olevan maailman 4. paras ohjaaja? Ja pieksee näköjään isäpappansakin mennen tullen:) David Fincherinkin meriitit ovat mielestäni vielä aika vähäiset, vaikka pari hyvää leffaa onkin tehnyt. Kuitenkin Kubrickin leffalista on mielestäni hieman vakuuttavamman näköinen, mutta ilmeisesti yksi "väärän" lajityypin leffa voi nollata joidenkin ihmisten silmissä kaikki muut ohjaajan saavutukset. |
arrgh 16.11.2004 15:42:45 | |
---|
Eikös S. Coppola oo tehnyt vaan 2 leffaa? (voin olla väärässä) Sen perusteellako väitätä hänen olevan maailman 4. paras ohjaaja? Ja siitäkin on kiistelty, onko Sofia Coppolalla ollut edes näiden leffojen kanssa niin hirveästi tekemistä. Väitetysti apuohjaajilla on ollut enemmän merkitystä elokuviin kuin itse Coppolalla, joka on vain välillä käynyt kääntymässä kuvauspaikoilla. |
leijonamieli 16.11.2004 16:23:34 (muokattu 16.11.2004 16:24:00) | |
---|
En nyt muuta sano kui, että hyvä ohjaaja on yhtä kuin hyvä tausta ryhmä, hyvä käsis, ei suurempia mokia, miellyttävät näyttelijävalinnat ja eikä liikaa kaavoihin kangistumista. Mitä näistä Sofia Coppola tai brian de palma ei täytä teille? Sofia Coppola ilahduttaa tuoreudellaan, kun isäpapan taidot taas kangistuivat kaavoihin. Ja spielbergistä. Sitä voi tasan verrata Kubrickiin. Vai mitä sanoo A.I ja schindlerin lista teille? Vähän nyt aivoa peliin jos haluaa mua vastaan tosissaan taistella. "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle |
paranoid android 16.11.2004 16:48:27 | |
---|
Ja spielbergistä. Sitä voi tasan verrata Kubrickiin. Vai mitä sanoo A.I ja schindlerin lista teille? Niin, mutta sillä on ET joka tekee mitättömäksi kaiken muun mitä hän on tehnyt. Tämä oli siis vasta-argumentti sinulle, joka väität että FMJ jotenkin tuhoaisi Kubrickin koko muun tuotannon. ET:hän on aivan oksettava leffa. Vähän nyt aivoa peliin jos haluaa mua vastaan tosissaan taistella. LOL!!!! Nahkaliivit paukkuu. |
Bluesmies 16.11.2004 17:18:47 | |
---|
Vähän nyt aivoa peliin jos haluaa mua vastaan tosissaan taistella.
Hoho.
Uusi musiikkinäyte profiilissa. |
Ja kuka media-alan trendiopiskelija vihreässä pikkutakissaan siellä ruikuttaa? Kannattaa varmaan pitäytyä niissä puolalaisissa 12 tunnin taide-elokuvissa, joissa pallien pesemiseen merivedellä kulutetaan kolme varttia. Cubrick. Hienoa. Voi vittu, hoho! K100 #7 |
leijonamieli 16.11.2004 18:23:50 | |
---|
Vain kolme varttia. Andy warholin leffassa jäbä on paskalla 1,2 tuntia. ja toisessa nainen ottaa heroiinia ja sen vaikutus kuvattiin. Ja mitä vihreään pikkutakkiin tulee, niin löytyy neuvostoarmeijan uniformun takki ja villatakki, mutta valitettavasti ei pikkutakkia. Mistälie stereotypia syntynytkään(?) Mutta pienen taivuttelun jälkeen voin ehkä ostaa sellaisen kaikkien suomen militaristi-itäsuomihevi-nakkikioski-miesten kunniaksi. Kiitos ja kuitti. "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle |
Nimismies 16.11.2004 19:21:56 | |
---|
Vähän nyt aivoa peliin jos haluaa mua vastaan tosissaan taistella. Hähä. Elä viitti. For those about to ballad - we salute you! |
Zed 17.11.2004 00:34:44 (muokattu 17.11.2004 00:39:12) | |
---|
2pablo almodovar Pelkäänpä että Pedroa tarkoitat. Eihän se nyt mitenkään olennaista tietenkään... 10martin scorcese Ja hänen sukunimensähän kirjoitetaan Scorsese. Mutta eipä cilläkään mitään vitun väliä ole. Ketsuppi on rahvaan mauste, ja se saa kaikki ruoat maistumaan täsmälleen samalta. |
Evil-Chuck 17.11.2004 13:27:25 | |
---|
Mi sou houni, mii lov juu long! |
leijonamieli 17.11.2004 17:07:51 | |
---|
faki faki faiv dollars. Kos mä haluan oikeinkirjoitus apua niin kysyn entiseltä Äidinkielen opettajlta, ei vaineskaan. Hyvä että on jotain tekemistä. "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle |
Bluesmies 17.11.2004 19:17:50 | |
---|
faki faki faiv dollars. Kos mä haluan oikeinkirjoitus apua niin kysyn entiseltä Äidinkielen opettajlta, ei vaineskaan. Hyvä että on jotain tekemistä. äidinkieli pienellä! Uusi musiikkinäyte profiilissa. |
NHR 17.11.2004 22:45:04 | |
---|
äidinkieli pienellä! Ja oikeinkirjoitusapu yhteen... plääh! Kun pistää silmät kiinni ja irvistää, on helpompi soittaa sooloja. - KTR |