7THSON 15.11.2004 18:29:31 | |
---|
Lievästi huvittavaa kun jostain nuoruuden uhossa tehdystä kännihaastattelun idioottiläpästä vielä jaksetaan Bentonia muistuttaa. Mutta aika perseilyä tämä nykyinen touhu. Suomen keikat peruttu mutta muuten kiertue jatkuu entiseen tyyliin. Just joo... Ei uusia päivämääriä, ei edes pahoitteluviestiä fanien suuntaan. Haisevaa bussia ja hautajaisia. Haistakoon paskat... |
bedlam 15.11.2004 20:37:53 | |
---|
Lievästi huvittavaa kun jostain nuoruuden uhossa tehdystä kännihaastattelun idioottiläpästä vielä jaksetaan Bentonia muistuttaa. No mitä sitten? Ai että vanhoista jutuista ei saa puhua? Vanhoja levyjä ei varmaan myöskään sitten saa kuunnella? Sitäpaitsi, Deicide on minulle aina edustanut hieman kieli poskessa tehtyä mättömusiikkia, ja uskon että Benton on itsekin hoitanut hommaa hieman läppämielellä. http://www.mikseri.net/kiasma |
Juzzu 16.11.2004 07:23:53 | |
---|
Lievästi huvittavaa kun jostain nuoruuden uhossa tehdystä kännihaastattelun idioottiläpästä vielä jaksetaan Bentonia muistuttaa. No just! Mitäs meni idioottiläppiä heittämään. Paljon kiinnostais jos olisi ilmoittanut pitävänsä lapsista ja wanhuksista ja toivonut maailman rauhaa, mutta tuollaiset lapsukset isoissa julkisissa medioissa on vähän eri asia - sitä saa mitä tilaa. Ja kyllähän tuosta aikanaan nousi jopa jonkin sortin kohu aikaan, joka varmaan 'markkinoi' pändiä kohun saattelemana. Eipä Glen-poikaa silloin kiinnostanut paikata 'nuoruuden uhossa tehtyä kännihaastattelun idioottiläppää'. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Locrian 16.11.2004 10:07:12 | |
---|
Peruttu taas nuo keikat eikös ole?Perhesyistä tai jotain.Ehkä kolmas kerta toden sanoo vaikka eipä tolla mulle juuri oo muuta tarjottavaa ku nostalgiaa... -"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmore |
No mitä sitten? Ai että vanhoista jutuista ei saa puhua? Vanhoja levyjä ei varmaan myöskään sitten saa kuunnella? Sitäpaitsi, Deicide on minulle aina edustanut hieman kieli poskessa tehtyä mättömusiikkia, ja uskon että Benton on itsekin hoitanut hommaa hieman läppämielellä. No tuosta viimeisestä lauseesta olen samaa mieltä. Tuntuu että osa porukasta on suurin piirtein vihainen Bentonille kun on se vielä hengissä. Hyvinhän se lausunto on sinänsä asiansa ajanut kun se toi bändille lisää mainetta ja ihmiset muistavat sen vielä. Kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta jne. |
Juzzu 16.11.2004 19:02:44 | |
---|
Tuntuu että osa porukasta on suurin piirtein vihainen Bentonille kun on se vielä hengissä. No toki! Jos Deicideä ei olisi olisi nämäkin Lutakon illat voitu varata jo hyvissä ajoin esim. vaikka joillekin popstars-pändeille tms. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Mutilator 17.11.2004 13:54:57 | |
---|
"Argh." |
Blasphemer 17.11.2004 15:01:15 | |
---|
On kyllä ehkä hausin näkemäni virus aikoihin. Ja itse aiheesta voisin sanoa sen verran että kyllähän tuo harmittaa, mutta veikkaan että kukaan ei voi väittää vastaan siinä, etteikö olisi moista jo etukäteen arvannut. "The new world is here to wipe out our lives
The new world we can't survive
The new world left God in everything and everyone
The new world does not include us" - Peter Tägtgren - |
Phobophile 28.11.2004 13:10:31 | |
---|
On kuulemma tullut Hoffmanin veljeksille riitaa keskenään ja euroopan kiertueella on nyt kitaristeina Jack Owen ja Dave Suzuki. Liekkö tuolla ollut jotain tekemistä noitten Suomen keikkojan perumisen kanssa, tiedä häntä. Descanting the insalubrious |