Aihe: Kuinka olet hyötynyt muusikoiden.netistä?
1 2 3 4
MC JayD
11.11.2004 21:19:27

Saa mahdollisuuden paatostaa.
Semmosta se sitte tahtoo olla, sano.
DJ Lattialuukkukoira
11.11.2004 21:33:20
Jokapäiväisen dadaamisen ja siten sosiaalisen kanssakäymisen muodossa. Ja kitarakama-palstalta saa koko ajan runsaasti informaatiota ja kokemuksia eri laitteista ja pääsee informoimaan itsekin.
Yarr!
OKMEOST #4
Hohhoijaa
12.11.2004 12:49:49
Juzzu

Tietenkin listalta puuttui joku..!
M1kk0
12.11.2004 18:22:29
vasta-alkaja kun olen niin en ole kitaransoittoon saanut apua, muuta kuin tuo plektran asento ja sitten joitain helppoja kappaleita mitä soitella.
Blow me up Mr.Spock!
arancia
12.11.2004 18:31:44
Käsittämättömän määrän tietoa ja viihdettä. Ja monet hyvät naurut musiikkiin liittymättömien aiheiden topiceista. :)

Ja tavannut paljon loistavia ihmisiä.
_Petri_
12.11.2004 19:39:20

Olen saanut tietoa, ystäviä ja tuttuja, uutta musiikkia, kitaran ja VAIKKA MITÄ. Kiitokset, pusu ja hali (ja GAYYYY5!) kaikille jotka tuntevat sisäisen könsikkäänsä heräävän tätä lukiessa.
MrQ
15.11.2004 02:50:46
hahhaaahaaa.... Enemmän kuin kukaan muu.

Tutustunut melkoiseen läjään erittäin hyviin ihmisiin, erääseen tiettyyn eritoten.
Sitten on toki Jari. No, kaikkea ei voi saada.
Se itsessään on ja paljon, ne jotka tietää on tietääkseen miksi.
Uusden basson sain täältä. Paljon oppinut soittaa renkuttamaan alan palstoja lukemalla. Bändejä saanut. Tuuletin kahdenkymmenen viiden vuoden verran paskaa kerralla ulos ja aloin saamaan siitä pakkaa taas pikkuhiljaa täyteen.

Mä en ole aikaisemmin elämässäni ollut iloinen nähdessäni jonkun, nykyjään tilanne on toinen. Pääsee moikkaamaan tuttuja ja kavereita ympäri suomea. Se on mahtavaa

Lisäksi mä olen iloinen siitä meidän kaikkien puolesta kuinka hiton hyvä palvelu tämä on. Meille kaikille. Kelatkaas vaikka valtavan musavideota? Tai Operaatio:liven koko konseptia?

Ennenkaikkea mulla on ollut hyvä olo. Se on enemmän kuin mitä mä voisin toivoa sillä sitä ei ole mulle siunaantut paljoakaan. Mutta nyt piisaa. Ja se on likipitäien yksinomaan Mnetin tai sen lieveilmiöiden vaikutusta suoraan tai välillisesti.

Jotta että tänks.
Huevos
15.11.2004 05:42:43

internet vihamiehiä, pommiuhkauksia, väkivallanpurkauksia ja viihdykettä.
DeWilde
15.11.2004 05:57:18
internet vihamiehiä, pommiuhkauksia, väkivallanpurkauksia ja viihdykettä.

Entä oikeinkirjoitusta?
Huevos
15.11.2004 11:16:08

Entä oikeinkirjoitusta?

sitä täällä ei kyllä opi.
Jaristoteles
15.11.2004 14:46:06
Olen onnistunut tunkemaan kieroja ajatuksia toisten ihmiksien päähineisiin. Olen onnistunut manipuloimaan suurta läjää ihmisiä ja saanut heidät käyttäytymään omituisesti hämäriä tarkoituksiani varten.

Tästä kaikesta huolimatta uuteen kaupunkiin muuttaminen ei olisi ollut näin helppoa ilman m.nettiä. Uskokaapa se.
No lentävä lause ja jotain muuta persoonallista.
Tellervo
15.11.2004 17:28:16
Tästä kaikesta huolimatta uuteen kaupunkiin muuttaminen ei olisi ollut näin helppoa ilman m.nettiä. Uskokaapa se.

Mulle uuteen kaupunkiin muuttaminen oli oikeastaan se syy, miksi ylipäätään eksyin mnettiin. Ja ilman mnettiä olisinkin aika lailla kuin Jaristoteleen kukkahattu ilman kukkaa.

Oppinut en ole juuri mitään, mutta se johtuu vain siitä, että olen väistellyt tietoa parhaani mukaan. Ihmisiä olen kuitenkin havainnut, ja se riittää. Sainpa joskus männävuosina lisäksi nostettua verenpainettani lyriikkapalstan taistoissa. Voi niitä nuoruuden ja kiihkon aikoja...
Turhanpäiväinen älykkyys syö ihmistä rotan lailla. – Dave Lindholm
Oudi
16.11.2004 13:18:50
No varsinaisesti hyödyin tori-ilmoituksen ansiosta ja sain kuin sainkin myydyksi rhodesini. Tosin tuntui olevan aika haluttu kapistus.

Kerran olen meinannut joutua kusetuksen uhriksi (legendaarinen Anssi).

tunnustan: Tyhmät huonot vitsit on aiheuttanut muutaman naurun röhähdyksen.

Saanut mahdollisuuden osallistua oleellisesti ja joskus hieman epäoleellisestikin musiikkiin liittyviin mielenkiintoisiin keskusteluihin, sekä oppinut ymmärtämään, että (mielestäni) huonosta musiikista tykkäävät ihmiset eivät välttämättä ole tyhmiä, vaan heillä on vain huono musiikkimaku, eivätkä voi sille mitään.
"Oluesta tulee hyvä olo ja asiat tuntuu luistavan" -Matti Pellonpää
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)