Aihe: Marshall DSL50 jalkakytkin
1
Miikathebest
15.11.2004 15:34:58

Miten olette hommailleet dsl:n jalkakytkimet?

Itselläni on vain 1 kanavainen kytkin kanavan vaihdossa.. kiinnostaisi saada myös kaiku kytkeytymään polkimella.
Siinä on vain se "ongelma", että vahvarissa on molemmille kytkimille oma jakki, kun yleensä käytetään stereoplugijumittimia. Onko olemassa siihen laitteeseen suunniteltua 2-kanavaista kytkintä?
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It
LaXu
15.11.2004 15:42:37
Ei kai siinä muu auta kuin ostaa toinen yksinappinen kytkin ja vetästä ne kiinni toisiinsa vaikka teipillä tms. En ainakaan itse löytänyt mitään sopivaa kun vielä DSL:n omistin.

Hölmöä kyllä, että pihdataan antamalla vain yksi jalkakytkin mukana.
Miikathebest
15.11.2004 15:55:47

Siinä sitten pyörii lattialla 2 roskaa siihen asti kun saan jonkin näköisen laudan kasattua.
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It
Silvio Dante
15.11.2004 21:55:43
Ei kai siinä muu auta kuin ostaa toinen yksinappinen kytkin ja vetästä ne kiinni toisiinsa vaikka teipillä tms. En ainakaan itse löytänyt mitään sopivaa kun vielä DSL:n omistin.

Eiku voi tehä silleen että ostaa kaksnappisen kytkimen ja semmoisen y-piuhan jossa on stereojohtojakki joka haarautuu kahdeksi monoplugiksi. Mutta pitää vaan varmistua että se y-piuha on oikein kytketty. Se on ikäänkuin insertti y-johto mutta sen stereoplugin tilalla onkin johtojakki (stereo) Oliko tarpeeksi epäselvästi selitetty?

Onhan se hölmöä että annetaan mukaan vain yksinappinen kytkin mutta kai ne on ajatellut että valtaosa käyttää kytkimistä vain kanavanvaihtoa (onhan siinä sekin että ne jotka käyttää ainoastaan kanavanvaihtoa, eipä ole se kaiun kytkin siinä tiellä...)
Just when I thought I was out, they pull me back in!
hjukke
15.11.2004 23:06:48

Itse pulttasin möhkylät toisiinsa kiinni sisäpuolelta ja johto jeesusteippi/nippuside -menetelmällä. Toimii.
Maailman parhaat (3) Rock-levyt on tehty vuosina 1987 ja 1991 ;)
Dinorocker
16.11.2004 08:42:43
DSL rulettaa, itse myös hiukan pohdin noita speduja...

Kanavanvaihto piisaa mulle.
Outrider
myrtonen
16.11.2004 09:45:21
Toi kahden yksittäisen pedaalin käyttäminen on varmaan se yksinkertaisin ratkaisu, kyllähän ne voi toisiinsa kiinnitellä monillakin eri tavoilla. Itse en omista kuin yhden pedaalin, ja sitä käytän kanavanvaihtoon, eipä sillä kaiulla tunnu mullistavaa merkitystä olevan...
Pastilli?
The Fuel
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)