Aihe: Maata Näkyvissä Festarit -04
1 2
stratocaster
15.11.2004 09:25:22
Mitä mieltä olitte? Minusta oli tosi hyvät festarit! Terapia veti loistavasti! Oratorio yllätti positiivisesti. Ei ollu yhtään paskaa bändiä mun mielestä.
Oli kaks ankkaa ja kolmannella ei ollu pipoa. HEhaahhahoehoeuhe!"!!
Juntunen
15.11.2004 09:45:38

Mitä mieltä olitte? Minusta oli tosi hyvät festarit! Terapia veti loistavasti! Oratorio yllätti positiivisesti. Ei ollu yhtään paskaa bändiä mun mielestä.

Enpä ole vuosiin käynyt tuolla festareilla. Rippikouluaikana ja sitä seuraavina isoskoulutuksen vuosina tuli käytyä. 3 kertaa vissiin. Joka kerta oli todella mukavaa. Hyvällä porukalla matkustaa ja liikuskella siellä paikanpäällä. Terapia on ilmeisesti soittanut joka vuosi siellä. Silloin jo oli kun minä kävin.
Dian - Dian tekee uutta demoa
epeli
15.11.2004 10:11:10

miekin olin siellä kun kerran ilmaseks pääsin. oratorio oli pettymys. ostin extolin levyn. en tiä onko oikeen sanoa mutta ihan helvetin kovaa mättöä... meininki oli ihan kivaa niinku aina. sieltä saa aika paljon irti vaikka olenkin aika kaukana uskovasta ihmisestä.
Happy I am... .... not sad....
ojukka
15.11.2004 12:28:32
Ottaa päähän ku ei saatu tarpeeksi väkeä lähtemään. Ois bussi tullu älyttömän kalliiksi.
"Ding! Ding! I want chicken, I want liver! Miaow Mix, Miaow Mix please deliver!" Dr.Evil
Pelsi
15.11.2004 17:00:53

Nojoo, Terapia saisi kyllä kieltämättä vähän muutella keikkasettiään joskus. Mutta hyvä keikka silti. Oratoriota en harmillisesti nähnyt, kun juuri silloin oltiin keskustassa syömässä ja kahvilla. Oli kuulemma tosi kova. The Rainin lavasoundi oli jälleen aivan omaa luokkaansa. Mistä se Salo oikein taikoo sen hirmuisen jynkkäyksen?

En ole ikinä tykännyt niistä ulkomaalaisista pääesiintyjistä, enkä oikein diggaillut nytkään. Mutta kaiken kaikkiaan hyvät festarit jälleen kerran, ihan yhtä kiva fiilis oli kuin kolmena edellisenäkin vuonna.
"Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan. " -Viidakon sanonta
Robert
15.11.2004 20:04:19
Eikös se Rainin kitaristi käyttänyt joskus Spideria, vai muistanko ihan väärin?

Pitäisi joskus tuolla Maata Näkyvissä-festareilla ehkä käydäkin... Vähän vastapainoa Tuskalle.
On tämä html kyllä ihmeellinen asia!
stratocaster
15.11.2004 21:12:45
Terapia on ilmeisesti soittanut joka vuosi siellä. Silloin jo oli kun minä kävin.

Terapia on soittanu siel 11 kertaa ja festarit on järjestetty 20 kertaa.
Carpenter
15.11.2004 21:55:13

Ainakin silloin, kun itse näin Rainin, niin se käytti sitä.
Ja C-vire tuo myös aika paljon murinaa lisää.
Sovittele puheesi kukkarosi mukaan.
Closure
16.11.2004 01:40:54
Olis ihan minimiitin voinnu vääntää sinne :D.
Mutta asiaan, oratorio veti lavashown vituiksi, oli aika laimeata, rain veti kyllä hienosti, mutta parhaita olivat house band ja dad's hello svengaavalla meiningillään. Se ulkomainen poppi oli karmeeta.. hyhhyvh...

Pikakoosteen tarjosi:

Closure
Hä? Kelpaisko PASTILLI?
vanttera
16.11.2004 07:41:48
Mä tapasin hirveen remmin teitä la-iltana linja-autoaseman Mäkkärillä. Jätin vuoksenne ostamatta, perkeleet.
Tarviiko joku mua johonkin? Mä jeesaan!
PJS
16.11.2004 10:10:19

Pitäisi joskus tuolla Maata Näkyvissä-festareilla ehkä käydäkin... Vähän vastapainoa Tuskalle.

flextone Nuppi on vahvistimena, stereomikitetty 4x12 kaappi, ds-2:lla säröttää.
16 Tons.
Gravenimage
16.11.2004 13:51:17
Olihan tuo taas asiallinen kokonaisuus. Pommisuojan bändit eivät kyllä ollet tänä vuonna kovin vetäviä ja keikat olivat lyhyempiä kuin edellisinä vuosina tai sitten ne vain tuntuivat, mutta muuten hyvä meininki ja ensi vuonna uudestaan=)
Sometimes we break the unbreakable... Sometimes...
D Guerrero
16.11.2004 15:03:36
ne on mn bändit niin pitkälle sitä suomirokki linjaa. laadukkaita uskottavia bändejä oli ehkä kaks, dad'hello ja .kraka, muut oli joko kertakaikkisen laimeita tai noloja tai muuten vain täysin yhdentekeviä yllätyksettömiä ja kertakaikkiaan keskinkertaisuuteen lankeavia semisuorittajia.
helppohan se on tietysti itse sanoa:)
oratorio jäi välistä, että enpä siitä osaa sanoa.
stratocaster
16.11.2004 22:05:28
Dads hello on kyllä kova ;) (pakko lesottaa sen verrran että on mun perheen perustama bändi).. heheh.. menipä taas..anteeksi tämä.
Pelsi
17.11.2004 10:16:45
Jos ensi vuonnakin tulee lähdettyä, niin täytyy jonkinlainen minimiitti siellä kyhätä.
"Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan. " -Viidakon sanonta
joHa
17.11.2004 10:55:54

ne on mn bändit niin pitkälle sitä suomirokki linjaa. laadukkaita uskottavia bändejä oli ehkä kaks, dad'hello ja .kraka,

Joo, toi .karaka on kyllä tajuttoman hyvä!
...pitkäsoittoa odotellessa...
DeWilde
17.11.2004 16:06:09
Joo, toi .karaka on kyllä tajuttoman hyvä!
...pitkäsoittoa odotellessa...

Yhden Krakan keikan nähneenä voin sanoa sen musiikin olevan uskomattoman yksitoikkoista ja mitäänsanomatonta paskaa.
D Guerrero
18.11.2004 12:06:31
Yhden Krakan keikan nähneenä voin sanoa sen musiikin olevan uskomattoman yksitoikkoista ja mitäänsanomatonta paskaa.

millonhan lienet nähnyt...
DeWilde
18.11.2004 21:31:20
millonhan lienet nähnyt...

Pari kuukautta takaperin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)