Aihe: "Kotistudio"
1
Erik81
15.11.2004 17:13:51 (muokattu 15.11.2004 17:14:16)
Eli ongelma olis tämä. Tekin mieli tehdä ja nauhotella musiikkia mutta mietityttää että millä ohjelmilla sitä olis paras tehdä? Esim: rummut, koskettimet jne. Kitarat nauhottaisin itse.

Eli jos joku kokeneenpi vois antaa vinkkiä nii olis hyvä juttu :)
kivi
15.11.2004 20:38:28
Pro Tools

Heh. Tyly ehdotus, mutta mikä jottei. Netistä löytyy ilmaiseksi PT Free ja Kristal Audio Engine, joilla pääsee alkuun.

Muuten asiaa on puitu tosi paljon 'Tietokoneet ja musiikkiohjelmat' ja 'Studiotyöskentely' -palstoilla, eiku sieltä katsomaan. FAQ:eista saattaa löytyä kaikki tarvitsemasi vastaukset.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Miikathebest
17.11.2004 15:47:05

Cubasen olen itse todennut hyväksi.
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It
kivi
17.11.2004 20:25:22
Cubasen olen itse todennut hyväksi.

Samoin. Mutta kannattaa harjoitella jollain halvemmalla (so. ilmaisella) aluksi. Sitten kun perustoiminnot (kaikissa ohjelmissa samoja) on hanskassa, osaa nauttia niistä ekstroista eri tavalla, ja tietää jo, onko varaa ja järkeä pistää satoja euroja ohjelmaan.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Dj.Dumbass
29.11.2004 08:41:52
cool edit pro:kin toimii. eihän se tietysti ole cubase mutta silti...
Ja anopille Niket...
Kemppilä
29.11.2004 11:16:15
Mie alottelin Magix music studiolla. Alottelijalle mielestäni älyttömän hyvä ja selkee ohjelma. Mukana tulee myös midi studio härpäke, mitä olen ite käyttäny rumpujen tekoon kun ei ole oikeita runpuja.
Tampereen Free record shopista ostin joskus aikoinaan 7 version ja myöhemmin tilasin 2005 deluxen. Hyviä on ja kohtuu hintasia.
www.evvk.fi
Boltsa
29.11.2004 11:29:50
Cakewalkin Sonar.
Itsellä OLI cubase, mutta (ilmeisesti tietokoneesta johtuen) se kaatuili jatkuvasti. Hyvä jos 30min pystyi yhtäjaksoisesti käyttämään. Eilen illalla toi Sonar toimi moitteetta monta tuntia. Mutta se vähän riippuu mitä hakee, onhan Cubase sentäs Steinbergin valmistama ja Steinbergin muita tuotteita käyttää monet "ammattistudiot"
Ei se nyt toimi!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)