Aihe: Classic 30:n kaiku häipyi
1
jupu
10.11.2004 20:19:30
Nyt se myrkyn lykkäs! Peaveyn kaiku ei toimi enää vaikka kuinka ruuvailee. Mikä neuvoksi? Kannattaako korjata/korjauttaa vai hommata erillinen purkki? Kuka Oulun seudulla osaisi asian hoitaa kohtuuhinnalla? Jonkinlainen kaiku pitäisi saada aikaseksi ennen pikkujoulurientoja. Auttakaa siis.
Ze Kink
10.11.2004 20:21:16 (muokattu 10.11.2004 20:21:57)
Korjauttaa varmaan. Itse tosin kuitenkin kelailin että ostaisin tuon kaveriksi jonkun delay/reverbin josta löytyisi molemmat.. Jos hyviä sellaisia ylipäätänsä on. Tuo classicin oma kaiku kun on vähän huonohko, munsta. Ja sitten se aina välillä ulvoo inhottavasti, jos sitä käyttää paljon (kaiku siis). Ainakin säröllä olen onnistunut sen saamaan aikaiseksi pariin otteeseen.
Onko shinulla hunajaa?
En tietenkään. Filosofit ovat pyrstötähtien yläpuolella! Bäy? #3
Sten
10.11.2004 20:30:20
Jos yhtään varovaisuutta noudattaa niin kannattaa paikallistaa kaikutankki, avata se ja tarkastaa onko fyysisesti johtoja poikki kaiku tankin jousiin menevistä johdoista. Usein nämä liitännät ovat kovin heppoisia ja katkeavat helposti. Sitten jos on kyseessä tällainen tapaturma juotat itse tai pyydät jotain kaveria juottamaan, säästät pennejä. Jos kyse on jostain muusta, en pysty auttamaan.. myös kaikutankille meneviä tod. näk. rca-piuhoja kannattaa vähän katsella että onko ne haavoilla.. loppu.
jupu
11.11.2004 08:17:21
Irroitin kaikutankin ja tarkastin johtojen kiinnitykset. Siisteiltä näyttivät, mutta saattaahan siellä jotain silmällä havaitsematonta olla. Ammattiapua tähän varmaan tarvitaan.

Classicin kaiku on kyllä sinänsä melko huono. Mikä olisi hyvä ja mahdollisimman vaivaton laite peruskaiun saamiseksi? Onko Holy Grail hyvä? Millainen on Danelectron Corned Beef?
basti
14.11.2004 22:42:01
mee vain musiikkiliikkeesen kysymään jos he voisivat vaan kattoo jos sun kaiku on rikki vai jos putki on vanha
meill on bändikämpässä 2 peavey classic 30 ja kun niissä menee putki niin melkein koko ääni menee eli luulen että sun kaiku on rikki
surkea olio
14.11.2004 23:24:43
mee vain musiikkiliikkeesen kysymään jos he voisivat vaan kattoo jos sun kaiku on rikki vai jos putki on vanha
meill on bändikämpässä 2 peavey classic 30 ja kun niissä menee putki niin melkein koko ääni menee eli luulen että sun kaiku on rikki

Minulla lopettaa kaiku toiminnan ensimmäisenä, kun putket alkavat olla lopussa. En tiedä onko tuossa minun Classic 30 jotain vikaa kun putket eivät tunnu kestävän pitkään.
maza
14.11.2004 23:50:46

Classic 30:n kaiku on toteutettu puolijohteilla, joten putkivika ei kyseessä ole mikäli värkki muuten toimii normaalisti.
surkea olio
14.11.2004 23:53:00
Classic 30:n kaiku on toteutettu puolijohteilla, joten putkivika ei kyseessä ole mikäli värkki muuten toimii normaalisti.

Miksi minun Classicissa sitten on ensin kaiun toimiminen lakannut ja sen jälkeen muu toiminta?
maza
15.11.2004 08:51:59

Miksi minun Classicissa sitten on ensin kaiun toimiminen lakannut ja sen jälkeen muu toiminta?

Sattumaa.
maza
15.11.2004 08:56:43

Varmistin vielä kytkiksestä asian. Kyse todellakin on siis ollut vain sattumasta.
jupu
15.11.2004 12:09:22
Minullakin on putkia mennyt. Nimenomaan etuasteen putket tuntuu olevan jostakin syystä häiriöherkkiä. Kaikuun en ole huomannut putkien heikkenemisen vaikuttavan.

Päätin viedä värkin tohtoriin. Saas nähä mitä sanovat.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)