Aihe: jeesus-hevi
1 2 3 4 5 6 7
epeli
15.11.2004 10:18:53

niin, että mielipiteitä kiits. itelle ainakin iskee esim. extol vaikka en ole yhtään uskovainen. ja onko the rain teirän meilestä heviä?
Happy I am... .... not sad....
Super-Jari
15.11.2004 10:30:25
Minulle on aivan sama mistä biisissä lauletaan jos biisi muuten hyvä.
The_Real_Saimanroppa
15.11.2004 11:22:06

Yhdyn edelliseen mielipiteeseen... vrt. Dream Evilin h.M.J. (Heavy Metal Jesus)
http://torax.outwar.com/page.php?x=28223
Vilhelmus
15.11.2004 11:30:19

Periaatteessa en pidä ko. tyylin sanoista, mutta camp-mielessä tulee Stryperiä huudatettua. Oikeasti Impellitteri iskee jonkun verran ja on muutamalla muullakin hyviä biisejä. Mieluummin kuuntelen kuitenkin toisenlaisia lyriikoita.
"Filippus humppa ain munat tulessa."
- Hemmo
bedlam
15.11.2004 11:31:25

Eikös Believer ollut ihan mukavaa thrash-tykitystä aikoinaan. Muistikuvat pohjautuvat kyllä jonnekin 15 vuoden takaisiin Metalliliittoihin.
http://www.mikseri.net/kiasma
Kieppi
15.11.2004 12:17:07
Immortal Soulshan räimii ihan rajusti.

Maanalainen levykauppahan ei myyne muuta kuin gospelia, joten sieltähän niitä voi käydä ihmettelemässä niitä grind/hc/death/unblack -listoja.
"Kuuntele kontrabassoa. Siinä on puuta, siinä on jöpinää." (Jukka Tilsa)
Milkop
15.11.2004 12:20:49

Mieluummin kuuntelen kuitenkin toisenlaisia lyriikoita.

Näinhän se taitaa olla. Vaikka en diggaile bläkkisten sanoituksistakaan liemmin, niin JeesusOnKiva -tyylin lyriikat iskevät vielä vähemmän. Pakanuus on parasta!
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Valdemar
15.11.2004 12:22:00
En voi sietää semmosta.
Fat girls tell no lies
kimple87
15.11.2004 14:27:10
kyllähän tuota tulee kuunneltua

Impellitetri
Narnia(silloin tällöin.. en hirveesti tykkää)
Extol
Seventh avanue
VIP
The rain
Ichstus
Ristinolla

ja kyllähän noita riittää jos jaksaas luetella
Ristillä päähän, jengi nurin ja parannukseen
Phobophile
15.11.2004 14:31:13

Jep, näinhän se menee. Tosin luulen että vaikka bändi kuinka hyvä olisikin niin tykkäisin siitä silti enemmän ilman Hesus sanoituksia.
Descanting the insalubrious
sub zero
15.11.2004 14:34:36
Hevissä pitää olla sitä splatter meininkiä. Jeesustelu sopii Bachiin tai semmoiseen.
"Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras
Majesty
15.11.2004 14:42:09
No nuo Extolin levyt omistan.
Ummetuksesta kärsivät ihmiset eivät välitä paskaakaan.
Heissi
15.11.2004 15:34:01
Metalli + Jeesus = Absurdia

Kaikki jeesushevi on mulle ihan camp-tavaraa. En voisi kuunnella vammaisorkesteriakaan nauramatta, vaikka olisi kuinka hyviä biisejä. Ja en tee juurikaan eroa uskovaisten ja vammaisten välille.

Tämä kaikki siis IMO, joskin tuo yhtälö on (tai ainakin pitäisi olla) jollain asteella yleispätevä.
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
Late_
15.11.2004 16:12:20
Metalli + Jeesus = Absurdia

Kaikki jeesushevi on mulle ihan camp-tavaraa. En voisi kuunnella vammaisorkesteriakaan nauramatta, vaikka olisi kuinka hyviä biisejä. Ja en tee juurikaan eroa uskovaisten ja vammaisten välille.

Tämä kaikki siis IMO, joskin tuo yhtälö on (tai ainakin pitäisi olla) jollain asteella yleispätevä.

Taidat olla aika paska jätkä..
www.foorumit.tk
sub zero
15.11.2004 16:19:56
En voisi kuunnella vammaisorkesteriakaan nauramatta, vaikka olisi kuinka hyviä biisejä. Ja en tee juurikaan eroa uskovaisten ja vammaisten välille.

Meidän koululla kävi Bem-bändi (vammasten orkesteri) ja Bass & Helen (jeesus hardrockia). Kyllä tää jälkimmäinen oli musiikillisesti parempi. Tekivät omia biisejäkin.
"Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras
Heissi
15.11.2004 17:31:19
Taidat olla aika paska jätkä..

Hei rauhotus ny. Joudun itkeen itteni uneen!
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
aku.miettinen
15.11.2004 18:09:19
Jeesus-hevi on aika ristiiriitaista kamaa, koska hevi edustaa kaikkea mitä uskonto ja raamattu paska ei. Eli en laske tommosta kuraa heviksi.
cldron
15.11.2004 18:23:33
Hei rauhotus ny. Joudun itkeen itteni uneen!

äläs ny itke, voin tulla lohduttaan sua viikonloppuna..
Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä -The Mentally Retarded Fuck-
Viceroy
15.11.2004 18:24:35

Jeesus-hevi on aika ristiiriitaista kamaa, koska hevi edustaa kaikkea mitä uskonto ja raamattu paska ei. Eli en laske tommosta kuraa heviksi.

Enpä minäkään juuri Jeesus-heviä kuuntele, mutta tuo on jo aika kärjistetty mielipide ;)

Edustaako Scorpions hevibändinä kaikkea mitä uskonto ei?
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! Basistia & kitaristia vailla jo toista kuukautta! Homman nimenä hard rock.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)