Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kings Of Leon
1 2 3
Tsugu Way
14.11.2004 20:21:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kings of Leonista ei ole tainnut näkyä täällä arvioita tai keskustelua?
 
Ostin alkuviikosta uunituoreen Aha Shake Heartbreak-levyn. Kyllä täytyy todeta, että samaa riemukasta menoa kuin sillä maineekkaalla debyytillä. Tosin mukana ei ole yhtä kovia ässähittejä, kuin esim Mollys Chambers tai California Waiting.
 
Juu, siis loistolevy (**** tähteä viidestä). Tosin laulusoundi on kyllä väliin niin ärsyttävä, että se rokotti sen yhden pisteen.
 
Kuunteleeko täällä kukaan ko. orkesteria?
 
oulukyllosa
14.11.2004 21:11:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kings of Leonista ei ole tainnut näkyä täällä arvioita tai keskustelua?
 
Ostin alkuviikosta uunituoreen Aha Shake Heartbreak-levyn. Kyllä täytyy todeta, että samaa riemukasta menoa kuin sillä maineekkaalla debyytillä. Tosin mukana ei ole yhtä kovia ässähittejä, kuin esim Mollys Chambers tai California Waiting.
 
Juu, siis loistolevy (**** tähteä viidestä). Tosin laulusoundi on kyllä väliin niin ärsyttävä, että se rokotti sen yhden pisteen.
 
Kuunteleeko täällä kukaan ko. orkesteria?

 
Joo mulla on se eka levy.Pakkosyötin sitä itselleni aikalailla, vaan ei koskaan kunnolla kolahtanut.Tuli ostettua ku luin jostain että äijät on kovia Creedence-faneja,ja näyttivät levynkannessakin niin Fogerteilta, vois joskus vissiin koekuunnella levyjä.Mutta kaikenkaikkiaan positiivinen ilmestys nykymusiikkigenressä.Ripaus omaperäisyyttä mukana vrt. muihin retroporukoihin.Laulu lienee siihen suurin syy.Vois käydä tietenkin ostaa sen uudemmankin.
 
-play some skynyrd, man!-
Royal Banzai
14.11.2004 21:17:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Youth & young manhood on ainakin kova levy. Enpä taida ostaa tuota A-ha jne -levyä, jos kerran on samanlaista. Mitä järkeä tehdä sama levy kahteen kertaan? Kirjastosta tai kaverilta vois tilaisuuden tullen tietty kuunnella.
 
Folcce
05.05.2007 19:17:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

901 päivää vanha ketju. Hoh!
 
Kings of Leonin uusin Because of the Times ollut itsellä melko kovassa kuuntelussa. Aikaisemmat levytkin hyvin tuttuja, mutta eivät mielestäni aivan loppuun asti kantaneet. Tällä kolmannella on kyllä onnistuttu... ainakin neljän tähden arvoisesti. Mahtavia viisuja! Knocked Up, On Call, True Love Way... Hyvä levy.
 
SO LET HIM HAVE BANANAS ON THE SIDE!
kyuss
07.05.2007 12:01:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Youth & Young Manhood on kyllä mukavan kuulonen levy.
 
Zigura
07.05.2007 20:37:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

901 päivää vanha ketju. Hoh!
 
Kings of Leonin uusin Because of the Times ollut itsellä melko kovassa kuuntelussa. Aikaisemmat levytkin hyvin tuttuja, mutta eivät mielestäni aivan loppuun asti kantaneet. Tällä kolmannella on kyllä onnistuttu... ainakin neljän tähden arvoisesti. Mahtavia viisuja! Knocked Up, On Call, True Love Way... Hyvä levy.

 
Joo, uusi Leon levy on omalla ostoslistallani jo tovin ollut. Jospa tällä viikolla sen ostaisi. Ja mitä tuolla ylempänä joku sanoi, että A-Ha Shake Heartbrake olisi samanlaista, kuin debyytti, niin kovin väärää tietoa olet saanut. Youth & Young Manhoodiin verrattuna kakkoslätty on paljon omaperäisempi, tanssittavampi ja mielenkiintoisempi. Ja kovin erilainen.
 
Because of the Timesiltä olen sen yhden biisin kuullut, missä on se karmaiseva rääkäisy kertosäkeessä. Ihan jo sen vuoksi voisi levyn hankkia.
 
Musicians are cowards. Glue wings onto flowers there, and feed those flowers to that horse. Give all the pigeons names, until they fly away and then glue wings onto flowers all over again.
Folcce
07.05.2007 21:42:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, uusi Leon levy on omalla ostoslistallani jo tovin ollut. Jospa tällä viikolla sen ostaisi.
 
Eka kuuntelu ja eka biisi... tietää jo että ostos oli onnistunut.
 
SO LET HIM HAVE BANANAS ON THE SIDE!
jassi
19.07.2013 22:38:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jo on aikakin nostella. Tästä uus sinkku kuunteluun. Oikein hyvä biisi! http://www.youtube.com/watch?v=64a15jJqFDk
 
Painajaismainen
23.09.2013 10:25:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi lätty kuunneltavissa Spotifyssa! http://open.spotify.com/album/0cRJKK0y1sfZEqWub4dK9v
 
Vaikuttaa oikein mainiolta. Kitaroissa on taas kivasti reverbbiä ja delayta, basso kurmuuttaa trademark-riffejä ja Caleb kuulostaa ihan rosoiselta itseltään.
 
HaloOfFlies
11.09.2016 18:49:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi single Waste A Moment https://youtu.be/QAhJoXUeJ08
 
Itse en tältä bändiltä tiedä muita kuin sen Sex On Fire-hitin, joten vaikeaa sanoa ovatko saaneet sen jälkeen mitään merkittävää aikaiseksi.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Tomtom
12.09.2016 11:25:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mie tykkäilen melkein kaikesta muusta, onhan tuo hittiraita jo aika kulahtanut vaikkakin hieno ralli.
 
Vanhat levyt on hienoja.
 
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
jonesmichael
19.01.2021 16:05:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ovat julkaisseet pari uutta kappaletta.
 
The Bandit
https://www.youtube.com/watch?v=PtJCnm88_cU
100,000 People
https://www.youtube.com/watch?v=ExmWm3wk4Nk
 
Oikein mainioita biisejä parin ehkä vähän vaisumman levyn jälkeen. Jotain surullisuutta ja haikeutta biisit huokuvat, tiedä sitten mistä johtuu.
 
Tomtom
20.01.2021 10:21:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulipa kuunneltua tuota uutta eilen pari kertaa ja tykään erityisesti kitarasoundeista. Ihanan kuulasta maalailua kunnon kaiulla. Kaikua ei ole koskaan liikaa..
 
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
Kiinostunut Jäsen
20.01.2021 15:19:41 (muokattu 20.01.2021 15:21:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en ole kummemin tutustunut heidän musiikkiin, mutta koko yhtye taitaa kuulua jonkinlaiseen uusi kristityyn uskonlahkoon syvästä etelestä.
 
Tomtom
20.01.2021 17:11:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suattaapi olla taikka suattaapi olla olemattaki.
 
Ainakaan mulle ei mitään merkitystä
 
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
Kiinostunut Jäsen
20.01.2021 17:37:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tomtom: Suattaapi olla taikka suattaapi olla olemattaki.
 
Ainakaan mulle ei mitään merkitystä

 
Mitä pahaa mä nyt sanoin? Kunhan totesin faktan bändistä.
 
Tomtom
21.01.2021 10:20:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

.. mihin vastasin. Ole hyvä ja jatka vaan mutta ilman mua.
 
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
Kiinostunut Jäsen
21.01.2021 11:43:44 (muokattu 21.01.2021 11:52:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tomtom: .. mihin vastasin. Ole hyvä ja jatka vaan mutta ilman mua.
 
Juu sori mä olin taas eilen aivan pihalla ja luin sinun viestin väärin. Sex on Fire on ainut Kings Of Leon biisi minkä tiedän. Kappaleen nimi on aika vulgaari kristitylle bändille mielestäni.
 
jannu
21.01.2021 14:00:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiinostunut Jäsen: Juu sori mä olin taas eilen aivan pihalla ja luin sinun viestin väärin. Sex on Fire on ainut Kings Of Leon biisi minkä tiedän. Kappaleen nimi on aika vulgaari kristitylle bändille mielestäni.
 
Kristityn sukupuoliko ei voi olla tulessa?
 
"You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
kid ego
21.01.2021 15:35:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiinostunut Jäsen: Mitä pahaa mä nyt sanoin? Kunhan totesin faktan bändistä.
 
Heitit epäilyksen ilmoille, mutta mitään faktoja et kyllä tarjoillut tai ainakaan osoittanut todeksi.
 
"Ehkä se on ihan hyvä ettet juo sitä viinaa. Ihan kaikki lähtee aina lapasesta." - Karvamammutti
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «