makeRiot 11.11.2004 13:23:46 | |
---|
niin. miten kovasti lespaul-mallisten kaulat eroaa valmistajien välillä..ois yks epin Les Paul Studio Pearl mikä kiinnostais ja ajattelin liekkö kellään kokemusta kyseisestä kepistä, ja lähinnä siitä kaulasta. oon testaillu joitain tokain lespauleja ja niissä tuo kaula on melko paksu pökkylä, kuten yleensäkin lespoissa tuntuu olevan. ite pidän vähän ohkasemmasta kaulasta, ku on sormet niin lyhkäset. joten jäinpä tässä miettimään, ja arvelin kysyä josko jollain olis tuntumaa kyseiseen keppiin ja vaikka vähä vertailupohjaa? |
Joees 11.11.2004 13:25:32 | |
---|
niin. miten kovasti lespaul-mallisten kaulat eroaa valmistajien välillä..ois yks epin Les Paul Studio Pearl mikä kiinnostais ja ajattelin liekkö kellään kokemusta kyseisestä kepistä, ja lähinnä siitä kaulasta. oon testaillu joitain tokain lespauleja ja niissä tuo kaula on melko paksu pökkylä, kuten yleensäkin lespoissa tuntuu olevan. ite pidän vähän ohkasemmasta kaulasta, ku on sormet niin lyhkäset. joten jäinpä tässä miettimään, ja arvelin kysyä josko jollain olis tuntumaa kyseiseen keppiin ja vaikka vähä vertailupohjaa? Jos mahdollista niin mene ja kokeile sitä kitaraa. Groooove is in heart! |
p130 11.11.2004 13:30:01 | |
---|
Ei ole kyllä Epiphoneista määrättömästi kokemusta, mutta perstuntuma on, että niissä on yleensä ohuemmat kaulat kuin Gibsoneissa (ja muistaakseni Tokain Les Pauleissa). Ja profiili on suhteellisen samanlainen eri mallien välillä. Yhtä suunnilleen samanlaista jos pääsee testaamaan, niin tietää aika tarkasti mitä voi odottaa. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Lonesome 11.11.2004 13:59:38 | |
---|
Ei ole kyllä Epiphoneista määrättömästi kokemusta, mutta perstuntuma on, että niissä on yleensä ohuemmat kaulat kuin Gibsoneissa Ainakin uudessa Epin Japanin Elitist Studio Les Paulissa on ohut kaula. Tuosta tykkään kovasti itse. Testaamisen arvoinen vaihtoehto, jos tulee vastaan. Tosin ei taida olla saatavana Suomesta, kun ei kuulu Into-Luthmannen valikoimaan... |
makeRiot 14.11.2004 15:11:43 | |
---|
jaha, nettiä tonkiessa löytyikin sitten tietoa. ohkasempi ilmeisesti kaula tuntuu olevan kyseisessä vehkeessä. ja kevyempikin pitäs olla ku normaalilespat...tuotahan vois jo harkita |
jaha, nettiä tonkiessa löytyikin sitten tietoa. ohkasempi ilmeisesti kaula tuntuu olevan kyseisessä vehkeessä. ja kevyempikin pitäs olla ku normaalilespat...tuotahan vois jo harkita Tähän joku voisi tokaista jotta mikäs LP se sellainen on joka on kevyt? :P Heh. Mulle se on ihan sama mitä se painaa kunhan se soi. Mieluusti tietysti kevyempi, onhan sellainen hieman mukavempi kannatella jos on vähänkään pidemmät soittosessiot. Groooove is in heart! |