pete78 28.01.2003 18:15:51 (muokattu 28.01.2003 18:16:40) | |
---|
Ajattelin alkaa rakentaa kitaraa ja aattelin että tyyli olisi jotain Ibanezin RG- sarjan suuntaista, voinko tehdä ihan vapaasti sellaisen vaikka se niitä muistuttaisikin.Mistä saisi näppärästi tilattua valmiin kaulan? kaulan ja tallan kiinnitys askarruttaa myös. |
Fortune 28.01.2003 20:25:06 | |
---|
No, tuskinpa kukaan tulee yksittäiskappaletta käräjäkutsun kanssa vainoamaan. Jos sarjatuotannon pistät pystyyn, niin tilanne voi olla toinen. Valmiita kauloja tekee ainakin Warmoth, mutta Ibanez-tyylistä (lavan muodot jne.) et saa kuin kitarantekijöiltä. "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
Valmiita kauloja tekee ainakin Warmoth, mutta Ibanez-tyylistä (lavan muodot jne.) et saa kuin kitarantekijöiltä. Minun muistini mukaan saa kyllä Warmoth' in kauloja ainakin Stewart Mac Donaldilta (USA) sellaisella "lauta" mallisellakin lavalla mitä voi itse muotoilla. Kentis niitä saa suomestakin?
"G-strings are for strippers" |
Juzzu 29.01.2003 09:08:11 (muokattu 29.01.2003 09:13:31) | |
---|
Minun muistini mukaan saa kyllä Warmoth' in kauloja ainakin Stewart Mac Donaldilta (USA) sellaisella "lauta" mallisellakin lavalla mitä voi itse muotoilla. Kentis niitä saa suomestakin? Jeba. Eiköhän pistetä porukassa tilaus StewMacille, tasaisi kustannuksia kummasta. Viime viikolla tuli katalogikin, aika paljon (tai no, paljon ja paljon...) mielenkiintoista kamaa sieltä voisi tilata. EDIT: Tossa toi lapa http://www.stewmac.com/catalog/images_1lg/4084_1lg.jpgTonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Juzzu 29.01.2003 09:23:06 | |
---|
Mistä saisi näppärästi tilattua valmiin kaulan? Niin, Warmothin kauloja olen nähnyt ihan kaulan hyllyilläkin, ja kotimaiset soitinrakentajat tekevätkin sitten jo ihan mitä haluat, esim. vaikka A-P. http://www.mediakettu.jiop.fi/jasesoi/ Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Kitaravirtuaali 10.02.2003 15:04:35 | |
---|
Olen muuten itsekin tekemässä RG:n mallista kepukkaa ja ajattelin tilata siältä Warmothilta kaulan. Teetin jo siitä hinta-arvionkin. 338$ tuli vastaus parin päivän päästä "Ilman muuta ja muut ilman!"
"Sata lasissa ja pakki päällä" |