Tosiaan, tuommoinen yhtäkkiä ilmeni kun yritin äänittää ihan niin kuin ennenkin. VF160 on synkassa midillä Terratecin EWS88D -korttiin ja olen siirrellyt tietokoneelle tavaraa adat-väylää pitkin. Homma toimii suhteellisen hyvin kun pitää Fostexia slave-moodissa. Nyt kun menin iloisesti treenikämpälle nauhoittelemaan lauluja niin tuli "error 45" ja Fostex meni jumiin. Nauhoitus prosessi meni seuraavasti: Kaikki soitto ensin Fostexiin ja sieltä tietokoneelle. Nauhojen siirtäminen adatilla ja tietokone isäntänä. Sitten miksaus ja audio-mixdown kötöstyksestä. Poltto cd-r -levylle tietokoneella (16bit, 44100 kHz). Levy Fostexiin ja lataus. Piisi stereona raidoilla 1 ja 2 ja seuraavaksi konkkamikillä laulua raidalle 16. Kun painan nauhoituksen päälle niin tulee erroria. Monitorointi toimii, kaikki raidat (1,2 ja 16) kuuluvat, mutta nauhoitus ei toimi. Käyttöohjeissa ei ole mitään asiasta, enkä myöskään löytänyt mitään Fostexin miltään sivuilta. Foorumit ja FAQ:t kaikki käyty läpi. Nyt menee yli hilseen ja hihat palaa. Luomisen tuska on sietämätön, Fostex on sietämätön ja itsekin olen kohta sietämätön. Apua tarvitaan. Kiitos! |
Kiitos kivi! Homma pelaa taas hienosti. Monitorointi toimii, kaikki raidat (1,2 ja 16) kuuluvat, mutta nauhoitus ei toimi. Lainaanpa itseäni, koska huomasin, että vastasin melkein itse omaan kysymykseeni. Kovalevy oli täynnä. Tuosta olisi minun se pitänyt itse tajuta, mutta hämäännyin kun ei ole ennen noin käynyt ja mistään en löytänyt vastausta. No, nyt ainakin tiedän, mitä "error 45" tarkoittaa, heheh! Kiitos vielä kerran. |