Bored 28.01.2003 15:34:23 | |
---|
Kuinka moni tietää tämän kyseisen bändin? Ex-opettajani on soittanut kyseisessä orkesterissa ja ajattelin että onko bändi ollut joskus suosittu tai tunnettu, kun eläkeläisetki ovat bändiä coveroineet :) |
Mika Antero 28.01.2003 15:45:31 | |
---|
Tiedän, en tunne. Ei ollut suosittu, paremminkin tuollaista marginaalimeininkiä. Kitaravetoista rokkia, jos nyt en ihan väärin muista. Korjatkaa, jos olen väärässä. Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
jenni.rotten 28.01.2003 15:52:57 | |
---|
Kuinka moni tietää tämän kyseisen bändin? Ex-opettajani on soittanut kyseisessä orkesterissa ja ajattelin että onko bändi ollut joskus suosittu tai tunnettu, kun eläkeläisetki ovat bändiä coveroineet :) joo, oon mä jotain kuullu. Tuolta ainakin löytyy linkki Jalla Jallan sivuille (sieltä kohdasta "bands"): http://www.punkinfinland.net Ilmeisesti jotain hyvääkin punkkia?:D Punk's not dead |
Hyvä bändi. Joku älpee ja läjä vinyylisinkkuja on hyllyssä. Clash ja Hanoi Rocks tulee monista biiseistä mukavasti mieleen. EDIT: typo Muistaakseni Jalla Jallan tyyppien harrastuksiin kuului rockin soittamisen lisäksi mäkihyppy! |
Bored 30.01.2003 23:09:52 | |
---|
Kiersivätpä kaverit suomen pappatuntereillakin :) |
Kossu 03.02.2003 10:17:14 | |
---|
Kiersivätpä kaverit suomen pappatuntereillakin :) Jalla Jalla on loistava, hauska hieno ja arvostettava bändi, jonka soittajat ovat maailman mukavimpia jätkiä. ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker |