Dreameater 08.11.2004 16:54:30 | |
---|
Onkohan jotain DiiViiDii special editionia jo tulossa? Nythän on joku paketti missä on molemmat leffat + muut Tarantinon leffat, mutta siinä ei ole varmaankaan kovin paljoa extraa Killbillistä. |
Raipe 08.11.2004 21:37:13 | |
---|
Taisin jostani lukea, että meneepi kesän puolelle. "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |
Dreameater 09.11.2004 13:10:47 | |
---|
kiitos tiedosta |
T.S. S L A Y E R 09.11.2004 13:17:54 | |
---|
cdon.comissa oli jokin uusi QT Collection boxi. |
Dreameater 09.11.2004 13:40:49 | |
---|
cdon.comissa oli jokin uusi QT Collection boxi. Se on just tuo mainitsemani paketti. Suht halpa muuten... |
Qwarek 09.11.2004 20:47:00 | |
---|
Se on just tuo mainitsemani paketti. Suht halpa muuten... Kuinka paljon? |
Juugeli 09.11.2004 21:09:57 | |
---|
Kuinka paljon? Useassa paikassa ollut jotain 52-57 euroa. Todella hyvä hinta-laatu-suhde kun laatikossa on Special Editionit Pulp Fictionista, Reservoir Dogsista, Jackie Brownista ja vielä molemmat Kill Billit. Brilliant! "On niin nälkä, että minun perse syö minun housuja" -Dutteri
Pastilli? IHKK #3 |
Jani The Rock 09.11.2004 21:11:36 | |
---|
Useassa paikassa ollut jotain 52-57 euroa. Todella hyvä hinta-laatu-suhde kun laatikossa on Special Editionit Pulp Fictionista, Reservoir Dogsista, Jackie Brownista ja vielä molemmat Kill Billit. Brilliant! Anttilassa kuulopuheiden mukaan 49 euroa, pitäneeköhän paikkansa. Tuo boksi onkin jo siinä Korvatunturille lähtevässä listassa ekana. The road never ends for me, kid. |
Juugeli 09.11.2004 21:41:07 | |
---|
Anttilassa kuulopuheiden mukaan 49 euroa, pitäneeköhän paikkansa. Tuo boksi onkin jo siinä Korvatunturille lähtevässä listassa ekana. cdon.comissa oli kuulemma neljälläkympillä. Mutta siinä luki 6DVD, elikkä ilmeisesti ei sitten Kill Billejä sisällä. "On niin nälkä, että minun perse syö minun housuja" -Dutteri
Pastilli? IHKK #3 |
Dreameater 10.11.2004 09:41:51 | |
---|
cdon.comissa oli kuulemma neljälläkympillä. Mutta siinä luki 6DVD, elikkä ilmeisesti ei sitten Kill Billejä sisällä. Aijaa. Ei se CDON.COMin Quentin Tarantino Collection olekaan sama. Siellä myydään jotain ruotsalaisversiota, missä on tämmönen kansi: http://www.cdon.com/images/static/? … ge/pjpeg&servicename=nn4it_cdonTaitaa siinä kuitenkin kill billit olla. Tässä on suomessa myytävä boksi: http://www2.homeenter.com/cds/showp … _id=&form_name=product_readmore laatikossa on Special Editionit Pulp Fictionista, Reservoir Dogsista, Jackie Brownista ja vielä molemmat Kill Billit Eikö special edition tarkoita että siinä varsinaisessa elokuvassa on pidennettyjä tai puuttuvia kohtauksia? Onko niissä niitä? |
T.S. S L A Y E R 10.11.2004 12:12:07 | |
---|
Mä olisin ihan haltioissani jos näkisin poistettuja kohtauksia Pulp Fictionista! Se on niin mystinen legenda se elokuva että siitä kun näkee lisämateriaalia niin huhhuh...pakko ostaa se. Kyllä joku collectors edition löytyy Pulp Fictionista mutta onkohan siinä niitä. |
anttipoeka 10.11.2004 14:32:20 (muokattu 10.11.2004 23:29:53) | |
---|
Kyllä joku collectors edition löytyy Pulp Fictionista mutta onkohan siinä niitä. Eiköhän. Ainakin kaksi levyä on pulpista. Edit: Niin ja jos katsot edellisen viestin linkin niin sieltähän löytyikin jo tarkempi tieto sisällöstä. Eli myös Pulp Fictionin deleted scenes. Ei toiminut linkki, eli: - Reservoir Dogs (2 levyä) - Pulp Fiction (2 levyä) - Jackie Brown (2 levyä) - Kill Bill Vol. 1 - Kill Bill Vol. 2 Ei tässä sen kummempaa. |
pellepelle 10.11.2004 22:18:04 | |
---|
Tossa lukee sisältää kaikki Tarantiinon 4 elokuvaa ja alempana lukee kill bill 1, kill bill2, pulp fiction, Jackie Brown ja Reservoir Dogs. Joku ei taas osaa laskea. Olipas muuten aika comma fuckingia. |
Juugeli 10.11.2004 22:21:59 | |
---|
Tossa lukee sisältää kaikki Tarantiinon 4 elokuvaa ja alempana lukee kill bill 1, kill bill2, pulp fiction, Jackie Brown ja Reservoir Dogs. Joku ei taas osaa laskea. Olipas muuten aika comma fuckingia. Kill Bill on yksi elokuva. Erotettiin kahdeksi elokuvaksi vasta elokuvan leikkausvaiheessa. "On niin nälkä, että minun perse syö minun housuja" -Dutteri
Pastilli? IHKK #3 |
Heavy Metal Machine 12.11.2004 12:12:18 | |
---|
Niin tuleekos tämä boxi myyntiin sitten 26 päivä kuluvaa kuuta vai milloin se julkaisu onkaan? "ask me, and i'll tell you
it's all a lie that's in my mind
the prairies, the valleys
this lonesome town we drive around,
for your love, for your love for your love...
" |
elementti 12.11.2004 14:28:40 (muokattu 12.11.2004 14:29:19) | |
---|
Tämä nyt miedosti hämää, kun omistan Pulp Fictionista Import Special Edition -version, jossa on 2 levyä (oletettavasti saman kuin tuo boksista löytyvä, tosin ilman suomi-tekstejä) ja Jackie Brownista yhden levyn peruslätyn. Reservoir Dogsistahan tulee nyt tuo 2 levyn versio myyntiin yksinäänkin. Tuo boksi himoittaisi sikäli, että saisi halvalla samassa paketissa Reservoirin uuden version, Pulpin teksteillä ja Jackien tuplalevysetin. Mutta nuo Kill Billit hämää, koska nuo on ilmeisesti samat kuin ne jo ilmestyneetkin levyt. Jos Billistä tulee kerran ensi vuonna se spesiaaliversio, jossa on "kaikkea kivaa" niin mitäköhän tässä nyt pitäisi ostaa... Luonnollisesti jos ostan tuon niin voin myydä omistamani Pulpin ja Jackie Brownin ja säästää kuluissa. Ja tuleehan tuo huomattavasti halvemmaksi ostaa nuo kaikki yhdessä, hinta ei ole mitenkään järisyttävä (Filmifriikissäkin 52,90). Auttakee joku. "Order some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this place alive. It's impossible to walk in this muck -- no footing at all..." |
Dreameater 13.11.2004 18:05:31 | |
---|
Tämä nyt miedosti hämää, ---- Sepä se! Tämä on nyt vissiin sitä, mitä kutsutaan rahastukseksi. |
aleksi 13.11.2004 20:25:47 (muokattu 13.11.2004 20:26:34) | |
---|
Aika lailla sama tilanne kuin elementillä... Kaikki leffat löytyy DVD:nä ja Pulp Fictionista on kaiken lisäksi vielä se herkumpi painos. No, jos siinä on hienot kannet sun muut välilehtiset, niin ehkä sitten voisin ostaa... Perhana! EDIT: typo "open hands to the wind" |
Harmi sinällään, että noissa 2DVD:n versioissa ei ole poistettuja kohtauksia laitettu itse elokuviin. Ainakaan Reservoir Dogsissa, Pulp Fictionissa ja Jackie Brownissa ne eivät syö kokonaisuutta, vaan lähinnä parantavat sitä. "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |