Aihe: Pikkurillistä ja sen käytöstä otelaudalla
1 2 3
Fadead
13.11.2004 12:12:07
joo, kyllä se pikkurilli mukana on sooloilussakin. Olen ihan tietoisesti käyttänyt pikkurilliä jo alusta asti.
"Viina on viinaa ja pysyy viinana. Pastillin paikka on rasiassa."
Ze Kink
13.11.2004 18:43:31
Käytän ja paljon. Klasarinsoitostahan tuo on jäänyt, kun siinä tarvitsee kaikkia sormia tosi usein, ja muutenkin on pakko käyttää pikkurilliä lähes koko ajan. Ei multa soitto suju ollenkaan ilman pikkurilliä.
Onko shinulla hunajaa?
En tietenkään. Filosofit ovat pyrstötähtien yläpuolella! Bäy? #3
toteemi
13.11.2004 20:25:23
Klasaritouhuistahan minäkin tuon pikkurillin käytön omaksuin. Onhan se aika heikko, mutta tulee se tarpeeseenkin, varsinkin kun tuo sähkökitaristien (myös minun) tapa rutistaa kitaransa kaulaa hieman rajoittaa sormien ulottuvuutta.
Jännää.
paulinho
13.11.2004 21:02:15
Minulle on alusta lähtien toitotettu, että pikkurilliä pitäisi käyttää soitossa mukana. Siispä otin ohjeesta vaarin ja aloin käyttää sormiani. Nykyään voinkin todeta, että käytän pikkurilliäni soitossani aivan yhtä paljon kuin keskisormea ja nimetöntäkin (tungen sen usein ihan typeriinkin väleihin, mutta koska sormessa on riittävästi voimaa, niin eipä tuo haittaakaan)...
"The Bitch".
Jzci
14.11.2004 11:57:10

(tungen sen usein ihan typeriinkin väleihin, mutta koska sormessa on riittävästi voimaa, niin eipä tuo haittaakaan)...

Mullakin tulee tungettua välillä sitä joka paikkaan, esimerkiksi tilanteessa missä olisi ehkä luontevampaa käyttää nimetöntä (jotain melodiaa soittessa) monesti soitan pikkurillillä.
Mufasa
14.11.2004 12:01:19
Itse käytän kanssa pikkurilliä (onpas muuten varsinaisen tyhmä sana) yhtä paljon kuin keskaria tai etusormea. Nimetön on mulla se sormi joka kusee eniten.
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)