Noi metallica ja maiden on aika perus settiä millä porukat yleensä alottelee. Mut sit ku oot vähän aikaa soitellu, ja haluat _oikeesti_ kehittyä, niin kannattaa treenata klassista: paganinia ja semmosta. Itse olin aluksi aika skeptinen klassisen musan suhteen, sillä perhepiirini on pitänyt huolta siitä että olen kuullut sitä ihan kyllästymiseen saakka. Mutta tosiasiassa se kehittää hemmetisti kaikkia soiton eri osa-alueita. Eikä sen treenaamisen tarvii olla semmosta nypertelyä, siinä voi ihan reilusti iskeä särön päälle jos siltä tuntuu. Jos saisit jostain käsiisi Alexi Laihon Passage To The Reaper-videon, niin siitä ois hyvä alottaa. |
Pride & Glory, ehdottomasti. Levymääräkin jäi valitettavasti yhteen, siispä koko tuotanto on helppo opetella. The Darkness, uutta brittirokkia jota on hauska soittaa. Metallicaa en voi suositella koska on peruskamaa, tylsää. Samoin kuin vaikka Jimi Hendrix, Iron Maiden, AC/DC jne. Guns N' Roses on kanssa aika peruskamaa, jokseenkin pakollisia biisejä kyllä. |