ataxia 11.11.2004 13:07:13 | |
---|
Tukholman keikka on 27.päivä helmikuuta. mahtavuutta olisi saada heidät Suomeen sen jälkeisenä päivänä. laaditaanko adressi? |
Feggy 11.11.2004 14:06:37 | |
---|
Tukholman keikka on 27.päivä helmikuuta. mahtavuutta olisi saada heidät Suomeen sen jälkeisenä päivänä. laaditaanko adressi? Pikemminkin keräys...Tukholmaan vaan, Berns on hieno paikka. Less is more. |
ataxia 11.11.2004 14:43:47 | |
---|
minäpäs olen kyseisenä pyhänä Englannissa All Tomorrow's Parties-festareilla. on se noloa jos mä missaan Tukholman keikan, mutta Englannissa Slint tekee comebackin 12 vuoden tauon jälkeen, luultavasti ainoastaan tuota festaria varten. pidetään nyt vaan peukkuja että tulisivat tännekin päin. no, kävi miten kävi, en aio missata tätä bändiä tulevalla euroopankiertueella. |
mrk 12.11.2004 00:01:56 | |
---|
Tukholmaan vaan... toivottavasti tällä kertaa menee kaikki nappiin, viimeksi jouduin jättämään väliin kun menivät siirtämään keikkapäivää. Liput ja matkat oli jo varattu, mutta uusi päivä ei sopinut. |
tamart 12.11.2004 11:26:52 (muokattu 12.11.2004 11:37:56) | |
---|
Pakkomatka.. Mitenköhän tuo lippujen ostaminen tuolta ticnet.sestä käytännössä onnistuu, voisiko joku valaista asiaa? Olin niin innoissani että en huomannut aiheesta jo olevaa topikkia, pahoitteluni. EDIT: ja minkähänlainen paikka tuo Berns mahtaa olla? |
EDIT: ja minkähänlainen paikka tuo Berns mahtaa olla? Lue viime viikon Rumbasta Laneganin keikka-arvio, se oli Bernsissä. Kiinnostavan kuuloinen paikka, on kieltämättä vaikea kuvitella TMV:aa sinne jutun perusteella.. |
Feggy 12.11.2004 15:24:55 | |
---|
Lue viime viikon Rumbasta Laneganin keikka-arvio, se oli Bernsissä. Kiinnostavan kuuloinen paikka, on kieltämättä vaikea kuvitella TMV:aa sinne jutun perusteella.. Berns on sellainen vanha hotelli, jossa on iso ja koristeellinen sali, jonka reunoilla on baaritiskit. Vähän kuin Helsingin Vanhan ja Tavastian risteytys. Erikseen vielä sivubaari ja kesäisin terassi yläkerrassa. Akustiikka ei paras mahdollinen, mutta ok. Ainakin Television-nimistä yhtyettä kelpasi katsoa viime kesänä siellä. Less is more. |
azrah 20.11.2004 22:21:07 | |
---|
Aiijai että olis herkkua!! |