Aihe: Iron Maiden - The Ides Of March
1 2
twist555
10.11.2004 17:58:38
Hmm, mtä mieltä tästä biistä?, mun mielestä aivan loistava..

Ja sit tua olisiko toi biisi hirveen vaikee opeteltava?
Et onko teknisesti paha jne. jne.
Safaweb
10.11.2004 18:41:36
Eipä siinä ole mitään teknisesti ylivoimaista. Ihan perusralli.
"miestä ei satu vaikka hakattaisiin kuinka, mutta kun nainen puhdistaa hänen haavojaan, hän irvistelee tuskasta" -elokuvatotuuksia
sub zero
10.11.2004 18:44:06
Losfer Words (Big Orra) on vielä parempi Maidenin instrumentaali. Siihen löytyy ihan täydelliset tabitkin googlella.
"Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras
twist555
10.11.2004 19:59:36
Ok thks, hmm mitään muita maidenin hyvii ja suht. koht. helppoi opeteltavii?
Order
10.11.2004 20:13:55
Ok thks, hmm mitään muita maidenin hyvii ja suht. koht. helppoi opeteltavii?

No maidenillahan on nyt vaikka kuinka helpohkoja biisejä, mutta sooloissa mulal alkaa yleensä tökkiä ja siksi osaan hyvin harvoja biisejä täydellisesti. Aces high menee sooloineen hieman takuten ja mitähän muuta... no vaikak Powerslave on ihan suht helppo ja itse koitan ehtiä treenailla phantom of the operaa, hieno biisi ja varsinkin itse soitettuna tuntuu mahtavalta :)

No helppo nyt ainakin on nuber of the beast jos nyt ei sooloja lasketa. Fear of the dark on myös helppo, sooloineenkin.
Dying swans, twisted wings, beaty not needed here lost my love, lods my life, in this garden of fear
twist555
10.11.2004 20:20:01
Powerslave on jees biisi sitä vois sit alkaa koittaan ton ides of marchin jälkeen, jos kerta ei hirveen vaikee biisi..
Kimmo72
10.11.2004 22:42:36
The Trooper on helppo ja hyvä..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan
seventh son
11.11.2004 09:41:19
Flight of icarus... se on aikas helppo ja Smithin soolokaan ei ole mikään vaikein, mutta kuitenki omasta mielestäni aika helvetin hieno soolo.....
life is pain... get used to it.
sub zero
11.11.2004 10:08:33
Hallowed be thy Namen se perusriffi pitää osata (joka nuotti pikataan). Sen kun osaat niin pääset vielä pitkälle.
"Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras
Wickerman
11.11.2004 16:23:01
Jaa-a, kyllä se Ides Of Marchin rytmikitara menee ihan ookoo, mutta soolokitara ei nyt sitten juuri sinnepäinkään. Yleensäkin nämä Daven touhut joudun nöyränä poikana skippaamaan. Se taas johtuu siitä ettei tuo hammer on-pull off tekniikka ole oikein lapasessa vaikka sitä on yrittänyt treenata paljonkin.

No, Fear Of the Dark on kyllä aikas helppo ja myös Dream Of Mirrors. Hauska biisi soitella minusta vaikka turhan pitkä. Yksi vakio ja helppo, jonka joka kerta soitan kun otan kitaran käteen, on Smithin soittama Paschendalen tapping -intro.
twist555
11.11.2004 16:25:21
Se tapping intro on muute aika makee, mä oon aina aatellu et se o vaikee (ku siltä kuulostaa) ni en oo viittiny opetella.. Koko biisihä ois kiva vetää..sit joskus ku harjotellu vähäsen enemmää

Ja tua trooperin ja the wicker manin minä osaan. Wicker manissa on vaikeuskai vielä (soolossa)
Nazareth
11.11.2004 17:06:58
Kannattaa opetella Wratchild, se on tosi helppo, eka Maidenin kappale jonka oon opetellu. :)
Kas vain, sanoi kasvain ja kasvoi vain.
Finnish Rhyacophila
11.11.2004 21:43:42
Toihan on Samsonin Thunderburstista matkittu/versioitu. Mut eri nimi sil ainaki on.
Ritchie on läski ja ruma. Ja hidas.
Fadead
11.11.2004 22:01:35 (muokattu 11.11.2004 22:04:55)
No helppo nyt ainakin on nuber of the beast jos nyt ei sooloja lasketa. Fear of the dark on myös helppo, sooloineenkin.

Jätkä vetää Fear of the darkin soolot ihan helposti, mutta Beastin soolot tökkii????
"Viina on viinaa ja pysyy viinana. Pastillin paikka on rasiassa."
sub zero
12.11.2004 00:43:09
Tommoseen Maiden tyyppiseen tilutus hammer on - pull off -meininkiin pitäis olla kai semmoiset vähän paksummat kielet kuin mitä mulla on nämä super extra lightit... Ei nimittäin kuulosta hyvältä millään nää korkealta soitetut hammeron-pulloff jutut.
Fadead
12.11.2004 12:53:50
Mitenkäs sää noin ohkasia kieliä käytät?
Murray käyttää ysin settiä ja itekkin käytän niitä. Ne sopii loistavasti hammer-oneihin ja pull-offeihin.

Käytän kymppi-settiä ja olen astetta kovempi jätkä : ).
"Viina on viinaa ja pysyy viinana. Pastillin paikka on rasiassa."
PoLFus
12.11.2004 14:21:05

Käytän kymppi-settiä ja olen astetta kovempi jätkä : ).

hoho. mulla stratossa 11 ja lespassa 12. eli olen VIELÄ kovempi ;)
"Vittu et se Limp Bizkit on hyvä soittaa skittaa, aight? -Yo, bustaa mun kaa!"
Order
12.11.2004 15:18:17 (muokattu 12.11.2004 15:20:15)
Jätkä vetää Fear of the darkin soolot ihan helposti, mutta Beastin soolot tökkii????

En sanonut että helposti, vaatihan se harjoittelua eikä ihan vähän, mutta kyllä se mun mielestä kovin paljon selkeämpi on jotenkin kun number of the beastin. Tai ehkä en vaan osaa :)

Itsellä muuten kielet tällä hetkellä kympit heavy bottomit eli 11.-setistä 3 alinta
Dying swans, twisted wings, beaty not needed here lost my love, lods my life, in this garden of fear
twist555
12.11.2004 18:55:48
Mulla on 11 setti ku todennu sen parhaaks :)

...Mut pikkuse vaikeet toi hammer-pullof mut reenaaa reenaa ni kyl se sielt joskus tulee..(toivottavasti)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)