-jipii- 11.11.2004 11:50:26 | |
---|
Meijän bändin jätkät ei osaa soittaa eikä laulaa... meikäläinenkin on niin paska että jopa antti tuisku naurais mulle. Me ryypätään liikaa harjotellaan liian vähän tapellaan aina ihmissuhdeongelmia enemmäm kuin Matti nykäsellä... MUTTA, TÄRKEIMMÄT IHMISET MULLE IKINÄ JA JAKSETAAN KATTELLA TOISTEMME NAAMOJA JOKA VI*UN PÄIVÄ!!!! |
puhuu tytöksi hyvin härskejä.. Onko se nyt muka huono asia? "Siellä on ja pysyy", sanoi spitaalinen kun bordellista tuli. |
xulu 13.11.2004 11:50:47 | |
---|
Rumpalista: mm. Viina maistuu aika hyvin ja jos jotain on tarjolla niin pitää vetää to the max.Viime viikonloppuna matkalla baarin sen piti alkaa jotain telmimään ja loppujen lopuks sai multa ja iteltään kulman auki. siistiä kun valuu verta silmään, hello laidies! Yleensäkin alkaa jotai perseilemään ja sit sattuu. Ai niin, osaa melko hyvin alottaa myös kännissä tappeluja (mm. skinien ja junttien kanssa). muuten ihan vitun asiallinen äijä. "Väsyttääkö? Ei hätää! Poimi vauhtia koriisi Prisman urheiluosastolta" |
Diego 15.11.2004 11:25:20 | |
---|
Tässä olisi. Laulajakitaristi: Määräilevä mulkku, mutta helvetin hyvä tyyppi. (tää on siis mie ite.) Basisti: Liian juoppo, tyhmät jutut ja aivovaurio Rumpali: Tunkee helvetin tuplabasareita jokaiseen biisiin. Koko ajan. Kosketinsoittaja: Soittaa koko ajan muuta kuin pitäisi. Toinen kitaristi: Haluaa soittaa soolot, vaikka ei osaa sitä ollenkaan. siks mie ite hoidankin sen. Tässä meidän sekalainen sakki. "TATTI SE MIEHEN TIELLÄ PITÄÄ" |
Silvio Dante 15.11.2004 22:01:00 | |
---|
Tässä negatiivinen (ja tosin samalla myös positiivinen asia bändikavereistani) Laulaja: Laulaja Kitaristi: Kitaristi Kitaristi: Kitaristi Basisti: Basisti Rumpali: Rumpali Just when I thought I was out, they pull me back in! |
...And Justice For All 22.11.2004 19:22:40 | |
---|
Rumpali: soittaa koko ajan rumpuja kun joku yrittää virittää kitaraa tai puhua. Basisti: täys munapääpaska. yhtään ei oo asiaa mistä se ei olis valittanu. Haukkuu mun ja rumpalin soittoo kokoajan vaikka on ite paskin soittaja Kitaristi (mä) : valitan muille että soittaa paremmin. Laulu ei oikeen kulje + lisäksi ihan tietoisesti mä ja rumpali harrastetaan basistin rääkkäämistä mikä on tosi hauskaa. |
Super_hevari ) 23.11.2004 21:14:30 | |
---|
Laulaja: ei ole Leadkitaristi: Liian hyvä Komppikitaristi: ei pysy mukana biisissä Rumpali: ei kokemusta juurikaan Basisti: en oo ees nähny koko jätkää (tällä porukalla ollu vasta yhet treenit) Kosketinsoittaja, siis minä:toiseks eniten kokemusta... silti ihan p*ska Minusta Tulee iso ja rikas Flyygelin soittaja |
Starlia 24.11.2004 01:20:53 | |
---|
Näitä luettuani on kyllä pakko sanoa, että teillä on hyviä bändejä :-p |
Bassballs 25.11.2004 19:06:22 | |
---|
Laulaja: Ärsyttävä hippi! Kitaristi: Ärsyttävä läski! Kitaristi: Ärsyttävä ruipelo! Basisti: Ärsyttävä ja vittumainen läskikaljamahahippi! Kosketinsoittaja: Ärsyttävä kuikelo! Rumpali: Ärsyttävä lihaskimppu! Shake your foundations! |
Heikunkeikun 25.11.2004 23:09:35 | |
---|
Rumpali: soittaa koko ajan rumpuja kun joku yrittää virittää kitaraa tai puhua. Tämä on monia rumpaleita yhdistävä tekijä. Harvalla kun on mahdollisuutta treenata kannuja kotona, niin treenikämpällä vedetään sitten senkin edestä - tauot mukaanlukien. Meillä ainakin treenit yleensä lopetellaan siten, että sammutetaan vahvarit, pakataan kamat, kerätään kaljapullot, väännetään miehissä rumpali lattialle ja nitkutetaan kapulat käsistä. Lopuksi lohdutellaan omaa ringo starriamme ja annetaan olkapäätä että kato ens viikolla jatketaan sitten taas. |
Von Härskiburg 26.11.2004 09:15:49 | |
---|
Basisti: Karvainen Rumpali: Tyhmä Toinen kitaristi: Mustalainen Laulaja: Liian hyvä perse, vie keskittymisen musiikista Minussa ei ole sitten mitään vikaa. Minä olen posteljooni Jobin. Profeetta epämyönteisen ajattelun opin. |
paavi 26.11.2004 11:39:21 | |
---|
Pakko se on tähän vastata, kun sen verran korpeaa! Runpali: Pidempi ku MÄ Kitaristi: Painavampi ku MÄ Laulaja: Laulaa korkeemmalta ku MÄ Wau! onpa syvällistä... Eikun siis syvältä. |
paavi 26.11.2004 11:40:35 | |
---|
Laulaja: Liian hyvä perse, vie keskittymisen musiikista Sattuisko teillä olee jotain bändikuvia...? Wau! onpa syvällistä... Eikun siis syvältä. |
larinparaske 26.11.2004 12:31:41 | |
---|
Laulaja: Laulaa korkeemmalta ku MÄ -Enhän, mähän oon lyhyempi kuin sä. I want to be the king and queen of cheese |
paavi 26.11.2004 13:28:26 | |
---|
-Enhän, mähän oon lyhyempi kuin sä. Kylläpäs, mulla on nimittäin hetfield-asento. Wau! onpa syvällistä... Eikun siis syvältä. |
Von Härskiburg 26.11.2004 14:05:45 (muokattu 26.11.2004 14:05:59) | |
---|
Sattuisko teillä olee jotain bändikuvia...? Son jätkä. Ja väärinkäsityksien välttämiseksi todettakoon, että tuo aiempi kirjoitukseni oli sitä huumoria. Minä olen posteljooni Jobin. Profeetta epämyönteisen ajattelun opin. |
larinparaske 26.11.2004 14:28:11 | |
---|
Kylläpäs, mulla on nimittäin hetfield-asento. No, anyway, ei me kovin korkeelta lauleta kumpikaan, kun ollaan kellaribändi. ...nään vaan paranoo, sorge... I want to be the king and queen of cheese |
Sammakko 26.11.2004 16:03:23 | |
---|
kaikki läskejä homoja. viiiii, niin... |
Hieroglyfi 27.11.2004 23:08:17 | |
---|
Basisti: Ei suostu soittamaan koskaan liian helppoa kuviota Siis tä? Yleensä tekee hyviä biisejä, mutta välillä tulee täyttä paskaa. Ilmota sit kun et haluu soittaa jotakin. "Kappale ilman melodiaa on kuin kappale ilman melodiaa" Tuomas Kantelinen |
jhoik 28.11.2004 00:18:17 | |
---|
Siis tä? Ilmota sit kun et haluu soittaa jotakin. Onko tää eka tappelu? Vapaata tilaa myytävänä. |