drvulter 06.11.2004 20:23:00 | |
---|
Petyin ostokseen, en edes jaksanut katsoa loppuun. Shackle-razzle-futzal-craz |
pellepelle 06.11.2004 21:02:00 | |
---|
Petyin ostokseen, en edes jaksanut katsoa loppuun. No sä ootki ihan täys PELLE! |
ozz3 06.11.2004 21:32:11 | |
---|
Petyin ostokseen, en edes jaksanut katsoa loppuun. No mitäs olet vammainen "Me ollaan sorron lapsia, ankara on elon taisto" - Kaarle Viikate |
Phobophile 06.11.2004 21:36:57 | |
---|
If you don't like Kummeli, you are not my friend. Descanting the insalubrious |
k1mm0 07.11.2004 19:38:56 | |
---|
Hankittua tuli, ja kyllä lähtee! Yksi parhaista on kyllä Auvo Nuotio Helsingin poliisilaulajista. "Leeiiiiiilaaaaaaaaa..." Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
Angus 08.11.2004 10:44:01 | |
---|
Petyin ostokseen, en edes jaksanut katsoa loppuun. "Olipas siinä erikoinen kaveri" "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album! |
Jarkko G. 08.11.2004 12:46:36 | |
---|
kummelit on syy mun nykyiseen oloon... niitä on katottu kolmevuotiaasta lähtien:D parhaita on kans ne pingviinit. huuto aijän katolla pakkasaamuna ku menee autolle: "Ei stajttaa ei stajttaa" ja "kojni pipo" :D Pingviinit? Herranen aika .. kyllä nyt varikset pitää tunnistaa, vaikka kolmivuotiaana onkin aloittanut katsomisen. "And in the end, the love you take Is equal to the love you make.." |
AP 08.11.2004 13:17:42 | |
---|
Pingviinit? Herranen aika .. kyllä nyt varikset pitää tunnistaa, vaikka kolmivuotiaana onkin aloittanut katsomisen. Ja ne varikset on just niitä, mitä mä en sitten siedä. K100 #7 |
booster 08.11.2004 22:24:32 | |
---|
Kohta on synttärit ja joulu, odottelen jos saisin tämän pakkohankinnan lahjaksi. :) Onko DVD:llä muuten sitä Musa Corner -jaksoa, missä on se "me ei tehdä elämässä virheitä" -progebändi? Jos on niin minkä vuoden sketseissä ja monesko jakso? Ostetaan:
-looppiboksi tai Line Selector
-BOSS Super Overdrive, Overdrive tai Blues Driver
Tarjoa! |
Jarkko G. 09.11.2004 09:32:42 | |
---|
Kohta on synttärit ja joulu, odottelen jos saisin tämän pakkohankinnan lahjaksi. :) Onko DVD:llä muuten sitä Musa Corner -jaksoa, missä on se "me ei tehdä elämässä virheitä" -progebändi? Jos on niin minkä vuoden sketseissä ja monesko jakso? Itsekin tuota odotin, mutta ei ollut vielä tässä seasonissa tuo. "And in the end, the love you take Is equal to the love you make.." |
Hohhoijaa 09.11.2004 16:53:55 | |
---|
Petyin ostokseen, en edes jaksanut katsoa loppuun. Sä ootki IHAN HUONO. |
pierumooses 10.11.2004 16:34:00 | |
---|
Onko Kyllä Lähtee dvd:ssä Speedyä ja Sakua? Mietin vaan että kandeeko ostaa? Paha keisari syö kaikilta pään! |
ozz3 10.11.2004 16:35:41 | |
---|
Onko Kyllä Lähtee dvd:ssä Speedyä ja Sakua? Mietin vaan että kandeeko ostaa? On "Oikeest hipp hopp juttuun kuuluu käyttää huumetta ja ampua naapurinsa ysimillisellä." - Real Hoppari, Teinien Palsta |
trx 10.11.2004 17:47:55 | |
---|
monellako teistä kakkos cd vittuili päin naamaa? minulla ainakin. onneksi sain ilmaisen uuden version ja kuusi (6) yleX:n purukumia... joita alunperin tietenkin luulin kondomeiksi. olen sekaisin. jatkan, saamme kenties elää |
DJKaaos 10.11.2004 20:48:30 | |
---|
monellako teistä kakkos cd vittuili päin naamaa? minulla ainakin. onneksi sain ilmaisen uuden version ja kuusi (6) yleX:n purukumia... joita alunperin tietenkin luulin kondomeiksi. olen sekaisin. Mulla ykkönen ei meinannut millään lähteä toimimaan/pyörimään. Noi vanhat jaksot oli kyllä loistavia, ai ai, nämä uudet kummeli- ja mankeli viritykset ei ole mistään kotoisin. Move it ! |
askomiko 11.11.2004 13:34:33 | |
---|
Jimi Henriksson oli repeytysten repeys. Vaikkakin noille voi sanoa "WANHA!", mutta hyvä. Tai siis vitun huono, ni menee asteikon ympäri. |
Ostakaa mieluummin Pultti Bois DVD:itä, ne kestää enemmän katselukertoja Shackle-razzle-futzal-craz |
pellepelle 11.11.2004 14:19:20 | |
---|
Ostakaa mieluummin Pultti Bois DVD:itä, ne kestää enemmän katselukertoja Tämä nyt oli elämäsi huonoin vitsi. |
ozz3 11.11.2004 14:22:40 | |
---|
Pultti Bois on todella kuiva verrattuna Kummeliin. "Oikeest hipp hopp juttuun kuuluu käyttää huumetta ja ampua naapurinsa ysimillisellä." - Real Hoppari, Teinien Palsta |
Angus 11.11.2004 14:52:42 | |
---|
Ostakaa mieluummin Pultti Bois DVD:itä, ne kestää enemmän katselukertoja Tämä on kyllä varmasti provo! "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album! |