miten saan stevie ray vaughan soundit!! sillee ettei tarvi ostaa juuri samoja kamoja mitä legenda itse käytti. onko mitään kikkija? kamat zoom707 multiefekt, marshal 30w ibanez gio 170grx |
revolver 11.11.2004 12:27:05 | |
---|
siis onko mitään kikkoja |
pitk 11.11.2004 12:30:50 | |
---|
miten saan stevie ray vaughan soundit!! sillee ettei tarvi ostaa juuri samoja kamoja mitä legenda itse käytti. onko mitään kikkija? kamat zoom707 multiefekt, marshal 30w ibanez gio 170grx Strato, .13 kielet, Twini ja SRV:n tatsi... Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat! |
Kitarasankari 11.11.2004 12:38:15 | |
---|
miten saan stevie ray vaughan soundit!! sillee ettei tarvi ostaa juuri samoja kamoja mitä legenda itse käytti. onko mitään kikkija? kamat zoom707 multiefekt, marshal 30w ibanez gio 170grx nuo kamat on aika kaukana srv:n kamoista, mutta koitapa sellaista kikkaa että opittelet soittamaan samantyylisellä tatsilla kun SRV niin voit päästä lahemmäs oikeaa soundia kuin oikeilla kamoilla. Tatsilla se kitara saadaan valittamaan ja ulvomaan niin maan pirusti eikä kamoilla. Jazz is not dead...it just smells funny... |
moikki 11.11.2004 14:21:00 | |
---|
nuo kamat on aika kaukana srv:n kamoista, mutta koitapa sellaista kikkaa että opittelet soittamaan samantyylisellä tatsilla kun SRV niin voit päästä lahemmäs oikeaa soundia kuin oikeilla kamoilla. Tatsilla se kitara saadaan valittamaan ja ulvomaan niin maan pirusti eikä kamoilla. Plussaa. Kerrankin joku neuvoo kuinka vois saada edes sinnepäin olevan soundin eikä ruennut päätää aukoo että et sä noilla vehkeillä voi kuullostaa SRV:lta mitenkään. |
Imper 11.11.2004 15:10:43 | |
---|
Strato, .13 kielet, Twini ja SRV:n tatsi... "sillee ettei tarvi ostaa juuri samoja kamoja mitä legenda itse käytti." Sisälukutaitoa vähän. SRV:n soundin saa todellakin pienellä säröllä ja oikealla tatsilla. Kuulostaahan SRV itseltään vaikka se soittaa akustisellakin. Everyone is a per-son |
Shaft 11.11.2004 15:29:06 | |
---|
"sillee ettei tarvi ostaa juuri samoja kamoja mitä legenda itse käytti." Sisälukutaitoa vähän. SRV ei itse juuri twinejä käyttänyt, joten eiväthän nuo olleetkaan juuri samat kamat... |
Ze Kink 11.11.2004 16:04:02 | |
---|
Minun kokemuksieni mukaan tuosta zoomista ei oikeen sellasta soundia saa, vahvistimen omalla säröllä kyllä paremmin. On muuten Srv:llä pirun hieno soundi. |
Exhausted 11.11.2004 16:24:32 | |
---|
trolli? :D hauska! |