Parzival 10.11.2004 08:40:00 | |
---|
Elikkäs mielipiteitä kyseisestä levystä. Itse en ole ehtinyt vielä hankkimaan kyseistä levyä. Onko tutustumisen arvoinen? |
Clayrooster 10.11.2004 23:07:34 | |
---|
Nevahööd. muahaha. |
Aika tasapaksu oli, muutamia hyviä siellä täällä. "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
Akiman 10.11.2004 23:47:39 | |
---|
Elikkäs mielipiteitä kyseisestä levystä. Itse en ole ehtinyt vielä hankkimaan kyseistä levyä. Onko tutustumisen arvoinen? Eipä ole erityisen kummoinen levy. Muutenkin itselleni on ollut aina vähän vaikeaa käsittää Mortiisiin kohdistunutta suhteellisen suurta suosiota. The Grudge -> http://www.sonosmetallicos.net/arvostelut.php?action=show&id=670 :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
-memmu- 11.11.2004 12:06:42 | |
---|
Suosittelen kyllä hankimmaan sen levyn. Varsinkin jo piti edellisestä smell of rain levystä, ihan varmasti pitää tästäkin. Oliko kuinka moni muuten katsomassa Mortiisia kun oli Suomessa tässä jonkin aikaa sitten? |riivattu| |
JKantonen 11.11.2004 13:35:57 | |
---|
Oliko kuinka moni muuten katsomassa Mortiisia kun oli Suomessa tässä jonkin aikaa sitten? Smell of Rain-kiertueen keikalla tuli käytyä (2002?). Olihan se "ok". Ääninäytteet Grudge-levyltä eivät ole oikein vakuuttaneet. |
meiju 11.11.2004 19:02:57 | |
---|
No se ite ukko on tosi herjan näkönen:) ! Ja Piina Jatkuu... |
Billsner 11.11.2004 19:09:50 | |
---|
Oliko kuinka moni muuten katsomassa Mortiisia kun oli Suomessa tässä jonkin aikaa sitten? Kävin katsomassa silloin kun se oli oulussa. Kiva keikka. Hieman erinäköinen ilman maskeja kun se keikan jälkeen tuli sinne baarin puolelle pyörimään. Sain nimmarit! IhQ! Tosin olen jo ehtinyt hukata sen. You cannot rest here. Either find an inn, or rest outside. |
kirjoittelija 18.11.2004 18:35:43 | |
---|
Mulle The Grudge oli tosi kova pettymys. Diggasin The smell of rainista tosi kovaa ja sen takia odotukset Grudgea kohtaan oli (liiankin?) korkealla. Pakkokuuntelin levyä joku 4 kertaa ennen keikkaa ja sitten vielä keikalla odotin jotain todellista avautumista mutta ei - se on huono levy. Tuolla se oottelee levyhyllyssä parempia aikoja, tiedä jos se sitten joskus vuosien päästä kolahtaa. |
metto 19.11.2004 23:00:11 | |
---|
Odotin jotain Smell of Reinin tasoista tavaraa mutta vaikka kuinka halusin/yritin niin uusin ei iskenyt sitten millään. Pahinta on nuo "huuto" vokaalit joilla on kait yritetty rankentaa biisien yleisilmettä siinä huonosti onnistuen... joka tapauksessa odotukset on jo siirretty seuraavaan Mortiis tuotokseen. |
hanuristi 20.11.2004 01:20:11 | |
---|
En harrasta pahemmin tämmöstä musiikkia, mutta tykkäsin tästä levystä.Ja edellisestä. Muahhahhahahhahahahhaa!!
IHKK #1 , MEKKALA #6 |
wiljakainen 20.11.2004 18:35:32 | |
---|
uudella levyllä on karuja ne biisien alut, tulee miami vice tunnari parista mieleen. ite kävin mulkasemassa tuon lutakon setin, olihan se hurjan näköönen mies. voispa jopa muutama kuvakii löytyä kyseiseltä keikalta http://irc-galleria.net/view.php?nick=Donkey%5EHuttu pois ja myssy päähän |
gheisari 20.11.2004 18:54:41 | |
---|
Eikö tämä sopisi paremmin tuonne rock, pop, alternative palstalle. Eipäs kiroilla siellä takana! |
kirjoittelija 21.11.2004 16:27:39 | |
---|
ite kävin mulkasemassa tuon lutakon setin, olihan se hurjan näköönen mies.
kävin katsomassa mortiisia nosturissa jo toista kertaa, ja vaikkei uuden levyn matsku tosiaan ookkaan kolahtanu niin livenä äijä on aivan loistava. tosin ehkä se smell of rainin aikanen keikka kolisi kovemmin parempien biisien takia mutta ei tämäkään veto mikään huono ollut. oikeastaan ainoa miinuspuoli nosturin viime keikassa oli älytön valoshow. eturivissä ei paljoa avonaisia silmiä näkynyt aina kun ne kirkkaimmat spotit lävähti päälle. silmämunat siinä suli.. |
Iscariah 28.01.2006 21:25:14 | |
---|
yhtäkkiä jostain kumman mielenjohteesta kiinnostukseni heräsi tuota kyseisen kuminaamaukkelin väsäämää debyyttiä kohtaan. Fodt till Herske taisi nimi olla. että suositelkaa nytten minulle sitä ja kertokaa vähän millasta musiikkia setä tuuttaa rööreistään pihalle. |
McNulty 28.01.2006 21:33:21 (muokattu 28.01.2006 21:33:53) | |
---|
Miten tämä liittyy raskaampaan musiikkiin? Mortiis ei ole raskasta musiikkia tehnyt sitten Emperorin ja Vondin jäsenyyden. Vähän sama kun mennään puhumaan Slayeristä country-osastolle kun Rick Rubin on tuottanut sekä Cashia että Slayeriä. PS. ja tuon kuminaaman eka julkaisu oli: Født til å Herske Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
leather rebel 29.01.2006 14:06:19 | |
---|
Kammottavaa elektrogoottihomostelua. "I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
Bilharzia 29.01.2006 15:16:00 | |
---|
yhtäkkiä jostain kumman mielenjohteesta kiinnostukseni heräsi tuota kyseisen kuminaamaukkelin väsäämää debyyttiä kohtaan. Fodt till Herske taisi nimi olla. että suositelkaa nytten minulle sitä ja kertokaa vähän millasta musiikkia setä tuuttaa rööreistään pihalle. Ennen Smell of Rainia tuotanto on ollu aivan hikisen kuulosta. Lasten casiokiipparisaundeilla väsättyä midihuttua. Yrittäny tehdä jotain melodista instrumentaalikauhuleffasoundtrackmusiikkia. Jos sillä ei olis ollu kuminaamaria päässä, koko jätkä ja sen tuotanto olis painunu unholaan alta aikayksikön. Pari uutta levyä on ihan kuunneltavia. |
Tympee Huttunen 29.01.2006 15:19:13 | |
---|
Kammottavaa elektrogoottihomostelua. No ei todellakaan. Smell of rainilla oli kovaa materiaalia esim. hittibiisi Parasite God. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
Iscariah 29.01.2006 15:31:24 | |
---|
olen marhslandin kuullut tuolta smell of rainilta (en ole varma oliko siltä levyltä tuo kappale) ja siitä tykkäsin |