Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: vox continental
1
pyhänynny
27.01.2003 17:05:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisiko tietoa, kuinka paljon vox continental tai super continental maksaa halvimmillaan?
 
kastei
28.01.2003 14:24:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No halvimmillaan ei varmaan juuri mitään, mut jos sä sellaisen onnistut jostain löytämään, niin 99 % todennäköisyydella hinta on aika kova, ehkä joltain 800-1200 euron väliltä suunnilleen.
Kerran oli Kiviojalla yks jonka hinta oli muistaakseni 5300 mk ja Tukholmassa oli Farfisoita (compact duo-mallisia) eli aika vastaavanlaisia pelejä 10000 kruunun pintaan, tällaiset on mulle tullu vastaan.
 
mikkokamula
27.09.2009 11:49:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näitä on tosi vaikea löytää. Jolla sellaiset on, ei ehkä niistä helpolla luovu. Mikäli sellaiset saa käsiinsä, todennäköisesti joutuu tekemään aikamoisen työn saadakseen ne priimakuntoon.
 
Minulla on kesken Vox Super Continentalin kunnostus. Mainitsen niistä tähän vanhaan ketjuun siltä varalta, että joku tekisi haun. Mielelläni kuulisin muiden kokemuksia ja neuvoja kunnostuksesta ja varaosien hankkimisesta.
 
KoskPaavo
30.09.2009 21:47:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olen noita joskus kunnostellut ja on havainnut että mm Petäjäveden Radiomuseon piiristä löytyy pirusti asiantuntemusta ja komponentteja noiden korjaamiseen.
 
Humppamuseon intendentti
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «