Jormaz 09.11.2004 13:14:43 | |
---|
Ei sekään ole oikeudenmukaista etten voittanut lotossa vaikka tosissani yritin. Olisin niin kovasti halunnut voittaa mutta ei sitten. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli? |
Lapis 09.11.2004 13:36:42 (muokattu 09.11.2004 13:44:38) | |
---|
Vähäsen off topic mutta jos tuota Mustainea saa vähäsen moittia niin teen sen. Megadethin levythän on suurin osa täyttä dadaa ja Dave huonoin hevilaulaja minkä minä tiedän. Täähän oli tietenkin mielipide ja ei missään nimessä fakta! Eikä se varmaan mikään helpoin bändikaveri oo. Joka jamppa saa lähteä jossain vaiheessa. Amerikan O. Lindholm! |
psj 09.11.2004 15:01:45 | |
---|
Eikä se varmaan mikään helpoin bändikaveri oo. Joka jamppa saa lähteä jossain vaiheessa. Ei se varmaan helpoin bändikaveri ole, mutta jos puoletkaan siitä, mitä Mustaine on sanonut bändikavereistaan on totta, niin en ihmettelekään jos on saaneet kenkää. Ja Megadeth kuitenkin on Mustainen bändi. Jos homma ei toimi enää silloisten soittajien kanssa, niin eikö silloin ole viisainta vaihtaa soittajia. Niinhän on monet muutkin tehneet mutta jostakin syystä ne eivät saa siitä paskaa niskaan niin paljon kuin Mustaine on saanut |
Mohla 09.11.2004 16:00:39 | |
---|
Minusta on kyllä mielenkiintoista seurata kauanko moderaattorit antavat tämän keskustelun jatkua. Etenkin kun ottaa huomioon, että jo ensimmäinen viesti on vähän siinä rajoilla rikkooko se tämän palstan sääntöjä: EI artistien solvaamista. Ensinnäkin se loukkaa artistia ja toiseksi se loukkaa kaikkia kyseisen artistin faneja. Muusikoiden.net:issä jokainen artisti on yhtä arvokas ja artistin solvaaminen johtaa pahimmillaan väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta hyökkäykset artisteja kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä. Mutta ei se mitään, pitäähän sitä jotain viihdettä minullakin olla. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Bacchus 09.11.2004 18:15:59 | |
---|
Minusta on kyllä mielenkiintoista seurata kauanko moderaattorit... Hyvä palsta tämä raskaamman musan palsta: keskusteluja lukitaan vähän väliä. Sehän motivoi oikein mukavasti keskustelemaan innolla. Vaikka täällä on monia typeriä keskustelunaloituksia ja jopa tahallaan ärsyttäviksi tehtyjä, on homma mennyt keskustelujen lukitsemisen ja palstan sensuroinnin osalta järjettömäksi. Höpöhöpöhöpöhöpöhöpöhöö |
Poseurpete 09.11.2004 21:34:15 | |
---|
Tää on just sitä jauhamista mitä huuetaan nousuhumalassa niin että sylyki lentää suusta samalla ku metallica pauhaa taustalla:D I´m with stupid ---v |
Ben_D 09.11.2004 22:10:34 | |
---|
Tää on just sitä jauhamista mitä huuetaan nousuhumalassa niin että sylyki lentää suusta samalla ku metallica pauhaa taustalla:D Nimenomaan. |
gheisari 09.11.2004 22:23:42 | |
---|
Mustaine... hahaha, kunnon kusijaajo. Vittu kalju paska. Ugh. "olen suomalainen" Vitun manne! Suomalaiset ei itke! Vittu jos oisit ollut sodassa, niin heti ois ryssä viiltänyt jollain ihme puukolla suolet pellolle, saatana. Saattaa olla ahvenanmaalainen tuo Mr Gay Homosexual Fag 1975-? "Metallican ukot on mulle kateellisia" Mistäs syystä, häh? Ne ei oo tollasia nolife luusereita niinku sä! DAVE HALUAA HYVÄNKOKOKEOSET ALUSHOUSUT! JA IIIIISON MAHPURILAISESN! |
VÄKIPÄÄ 10.11.2004 01:23:50 | |
---|
Mustaine... hahaha, kunnon kusijaajo. Vittu kalju paska. Ugh. "olen suomalainen" Vitun manne! Suomalaiset ei itke! Vittu jos oisit ollut sodassa, niin heti ois ryssä viiltänyt jollain ihme puukolla suolet pellolle, saatana. Saattaa olla ahvenanmaalainen tuo Mr Gay Homosexual Fag 1975-? "Metallican ukot on mulle kateellisia" Mistäs syystä, häh? Ne ei oo tollasia nolife luusereita niinku sä! DAVE HALUAA HYVÄNKOKOKEOSET ALUSHOUSUT! JA IIIIISON MAHPURILAISESN! Mitä jos ottaisit huikan cokista ja rauhoittuisit? Mustaine tuskin lukee tätä palstaa joten solvauksesi tuskin menee perille. |
Blasphemer 10.11.2004 12:15:50 | |
---|
Mustaine... hahaha, kunnon kusijaajo. Vittu kalju paska. Ugh. "olen suomalainen" Vitun manne! Suomalaiset ei itke! Vittu jos oisit ollut sodassa, niin heti ois ryssä viiltänyt jollain ihme puukolla suolet pellolle, saatana. Saattaa olla ahvenanmaalainen tuo Mr Gay Homosexual Fag 1975-? "Metallican ukot on mulle kateellisia" Mistäs syystä, häh? Ne ei oo tollasia nolife luusereita niinku sä! DAVE HALUAA HYVÄNKOKOKEOSET ALUSHOUSUT! JA IIIIISON MAHPURILAISESN! Mukavan tasapainoinen nuorukainen.Suosittelen kuitenkin lääkityksen tarkistamista.On se mukavaa kun laitoksissakin on nykyään verkkoyhteydet. "The new world is here to wipe out our lives
The new world we can't survive
The new world left God in everything and everyone
The new world does not include us" - Peter Tägtgren - |
MrQ 10.11.2004 12:41:39 | |
---|
Gheisari vaan on tajunnut asian ytimen. Tämä koko topikki omia tekstejäni lukuunottamatta voidaan kiteyttää tuohon mitä Iso Gee sanoi. |
Mustaine... hahaha, kunnon kusijaajo. Vittu kalju paska. Ugh. "olen suomalainen" Vitun manne! Suomalaiset ei itke! Vittu jos oisit ollut sodassa, niin heti ois ryssä viiltänyt jollain ihme puukolla suolet pellolle, saatana. Saattaa olla ahvenanmaalainen tuo Mr Gay Homosexual Fag 1975-? "Metallican ukot on mulle kateellisia" Mistäs syystä, häh? Ne ei oo tollasia nolife luusereita niinku sä! DAVE HALUAA HYVÄNKOKOKEOSET ALUSHOUSUT! JA IIIIISON MAHPURILAISESN! Gheisarilla on sana hallussaan. "Siellä on ja pysyy", sanoi spitaalinen kun bordellista tuli. |
aikavaikea 10.11.2004 13:55:46 | |
---|
Gheisarilla on sana hallussaan. Joskus jopa kaksi. And I don't give a damn if you don't like me
Cause' I don't like you cause you're not like me |
Blasphemer 10.11.2004 14:14:37 | |
---|
Tuollainen kirjoittelu, mitä gheisari (ja nykyisin niin monet muutkin tässä portaalissa, on tainnut tuo ikähaitari kääntyä alaspäin) harjoittaa, ei kyllä osoita mitään muuta kuin kypsymättömyyttä, niin ajattelijana kuin kirjoittajana, oli siinä sitten takana minkälainen ajatus tahansa. "The new world is here to wipe out our lives
The new world we can't survive
The new world left God in everything and everyone
The new world does not include us" - Peter Tägtgren - |
MrQ 10.11.2004 14:18:55 | |
---|
Et vaan tajua miten hemetin hauskaa sillä on tykittäessään tuollasita tekstiä. Tiedätkö miksi moderaattorit eivät puutu siihen? G on oikeasti skarppi jätkä jolla on ote vittuiluun. Tyhmyys on sallittua kun sen tekee fiksusti. |
psj 10.11.2004 15:54:16 | |
---|
Tuollainen kirjoittelu, mitä gheisari (ja nykyisin niin monet muutkin tässä portaalissa, on tainnut tuo ikähaitari kääntyä alaspäin) harjoittaa, ei kyllä osoita mitään muuta kuin kypsymättömyyttä, niin ajattelijana kuin kirjoittajana, oli siinä sitten takana minkälainen ajatus tahansa. Joillain ei vain ole huumorintajua. Enkä tarkoita nyt gheisaria. |
gheisari 10.11.2004 16:07:04 | |
---|
Puhutaan Mustainesta. |
toxic 11.11.2004 21:18:31 | |
---|
Puhutaan Mustainesta. Ok. Tekee hyvää musaa ja mun mielestä sen laulu ei kuulosta edes pahalle kaikissa kappaleissa. Ja osaa Hammettikin! Kattokaa allekirjoitus, nyt nimittäin löytyi selitys wahin käyttöön :) |
bedlam 11.11.2004 21:21:29 (muokattu 11.11.2004 21:23:19) | |
---|
Ja osaa Hammettikin! Kattokaa allekirjoitus, nyt nimittäin löytyi selitys wahin käyttöön :) Että hän rakastaa sitä? No se on kyllä selväksi tullut jo hetki sitten. Puhutaan Mustainesta. Aloitko jo punastelemaan suosiosta? http://www.mikseri.net/kiasma |
Basil79 12.11.2004 09:39:50 (muokattu 12.11.2004 09:40:56) | |
---|
Lapset ovat vallanneet tämänkin ketjun. Jos jotain on jäänyt mieleen niin täälläkin tulevat esille nämä tietyt henkilöt, jotka osaavat itse soittaa kitaraa ja veivaavat kyllä metallican ja megadethin biisit todennäköisesti. Sitten sanotaan, että onpa ne keskinkertaisia äijiä ja metallica ja megadeth on perseestä jne.. Vittu tehkää ite yhtä iso läjä yhtä tasokkaita biisejä ja yrittäkää myydä niitä edes 100kpl. Kaveripiirissäkin on tai oli just näitä. Puhuvat silleen, että kyllä mää maidenista diggasin ihan hulluna joku aika sitten, mutta ku hoksasin, että osaan soittaa ja tehdä kaiken saman kuin hekin, niin meni arvostus. Minä sitte siihen, että no mikset sitten sävellä yhtä hienoja piisejä, jos kerrat osaat tehdä kaiken saman kuin hekin.(kaverilla on pieni pumppu, joka tekee jotain omaa) Kaveri meni hiljaiseksi ja tais jopa suuttuakin.. Vittu, että mua risoo tyypit, jotka oppii soittaan jotain vitun instrumenttia ja sitten ne on niin vitun täynnä sitä. Kuunnellaan vain jotain Hendrixiä ja Gilmouria ja ollaan niin ***** PROta. ainiin:) Megadeth vs. Metallica 65-35. Killemall vs. KIMB 90-10, St anger vs TSHF 5-95.. tsappadai |