Aihe: Z.Vex -pedaalien saatavuus?
1
Jungleman
10.11.2004 09:42:13
Onko kukaan nähnyt Zachary Vexin putiikkipolkimia liikkeellä Suomessa? Tai sitten tilaillut niitä ulkomailta?

Katselin valmistajan sivuilta tietoja jälleenmyyjistä, mutta en vielä ryhtynyt häiriköimään ketään s-postitse. Ajattelin, että kentiespä täällä jollakulla saattaisi olla kokemuksia & näkemyksiä, mistä kannattaisi noita ryhtyä tilailemaan.
Tomtom
10.11.2004 10:17:14
Vilkasin muistaakseni eilen jenkkien Ebaytä ja siellä näytti olevan suht monta myynnissä, kaikki samasta Lontoolaisesta liikkeestä. Hinnat eivät olleet edulliset, mutta Ebayssä myyvät liikkeet yleensä taitavat myydä nuo edullisemmin, kuin ovh:t liikkeessä ovat.
Mainostivat siinä, että heiltä löytyy koko Zvexin sarja hyllystä. Että ei kun katsomaan
"Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson
Hanok
10.11.2004 11:52:24
Music Store Köln myy Z-vexiä. Hintoja en osaa kommentoida, mutta arvioi itse netissä. http://www.musicstorekoeln.de/englisch/
Jungleman
12.11.2004 14:16:22
Kiitoksia vastanneille. Tilailuhommiksi menee varmaankin, tuntuvat olevan hiukkasen kiven alla täälläpäin nuo polkimet.

Itse olen nähnyt myynnissä yhden Super Hard Onin. Ja sitten eräällä studiovelholla kadehdittavan valikoiman ulkomailta shoppailtuja Z. Vexejä (ja muita hämmentäviä pörpöttimiä)...
Huevos
13.11.2004 01:04:50

www.musictoyz.com

helvetin hyvä ja halpa. lisäksi tavarat tulee nopeesti.
fridgebuzz
16.11.2004 11:05:58

Ruotsin puolelta näköjään löytyy nykyään maahantuoja, olisiko sieltä halvempi tilata?

Serious Music
Stenrösevägen
719 32 Vintro
Sweden
+46-19-29 41 80
+46-19-29 48 81
craig@seriousmusic.se

Kotisivut ilmeisesti http://www.seriousmusic.se, hintoja en löytänyt sieltäkään.
M: Mahdollisesti rikkinäinen V-Amp (ei tietoa onko vika virtalähteessä vai itse V-Ampissa.)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)