Milkop 07.11.2004 17:58:30 | |
---|
Airon musiikin mukaan DVD ilmestyy vasta 10 päivä... Mitä viddua? Mistä sää milkop ostit tuon? Hyvinkäällä on tämmöinen liike ku Isabel: http://www.isabel.fiSieltä löytyy. Mäkin menin sinne ostamaan Devinin Ocean Machinen ja kyselin, et onko se ottamassa sitä myyntiin. Kuvittelin, että se ois tulossa vasta 15 päivä. No ei voinut muuta ku ostaa sen. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Heissi 07.11.2004 18:02:57 | |
---|
Onkos kukaan muu vielä tutustunut tähän vuoden kovimpaan livetallenteeseen? En vielä, mutta koneelta löytyy koht laadukas SYLin keikka Hultsfredin (?) festareilta. Olen sen kahtellut läpitse varmaa toistakymmentä kertaa tässä muutaman viikon aikana. Äijät soittaa ihan mielettömän tarkasti ja Devinin välispiikit ovat timangia. Ja se vauva-imitaatio... "There's some beautiful fucking people in Sweden. Unfortunately, none of them are here tonight." "You guys in the front are great. Guys in the back suck dick. Not the girls though. You pump donuts!" "Three more mustard wipes and this ass is clean baby!" "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
lapio 07.11.2004 18:20:35 | |
---|
Helvetti, tuota ei varmaan Jyväskylässä löydy kuin juuri tuolta Aironista. Pitää odottaa vielä kolme päivää! |
Milkop 07.11.2004 18:28:28 | |
---|
En vielä, mutta koneelta löytyy koht laadukas SYLin keikka Hultsfredin (?) festareilta. Olen sen kahtellut läpitse varmaa toistakymmentä kertaa tässä muutaman viikon aikana. Äijät soittaa ihan mielettömän tarkasti ja Devinin välispiikit ovat timangia. Ja se vauva-imitaatio... http://www.hultsfred.tv/sok.asp?q=strapping# Tuoltahan se löytyis, vaan mitenkäs tuon nyt itelles sais ladattua? P2P-ohjelmistakaan en oo löytänyt. Eipä tuolla nyt suurta väliä ole (nyt kun on tämä dvd hallussa), mutta SYL kamaa ei ikinä ole liikaa. Apuva? "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Torniojaws 07.11.2004 18:31:12 (muokattu 07.11.2004 18:31:42) | |
---|
Tuoltahan se löytyis, vaan mitenkäs tuon nyt itelles sais ladattua? P2P-ohjelmistakaan en oo löytänyt. Eipä tuolla nyt suurta väliä ole (nyt kun on tämä dvd hallussa), mutta SYL kamaa ei ikinä ole liikaa. Apuva? SDP-nimisellä ohjelmallahan sen. http://sdp.ppona.com/ Tuohon pasteat sen mms://streaming.telia... linkin "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
Milkop 07.11.2004 18:40:33 | |
---|
SDP-nimisellä ohjelmallahan sen. http://sdp.ppona.com/ Tuohon pasteat sen mms://streaming.telia... linkin Tattista. Voisitko vielä pistää sen videon tarkan linkin, en löytänyt sitä tuolta lähdekoodista? "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Torniojaws 07.11.2004 18:45:52 (muokattu 07.11.2004 18:47:20) | |
---|
Tattista. Voisitko vielä pistää sen videon tarkan linkin, en löytänyt sitä tuolta lähdekoodista? Hmm, ovat näköjään muuttaneet sivua. Aiemmin tuolla oli tuossa "Fungerar inte klippen?" osiossa suora linkki siihen mms://-osoitteeseen. Koitan katsoa jos löydän vanhan postini noista, joissa oli linkitkin. EDIT: No niinpä tietysti. Se oli edesmenneessä raskaan musiikin alueessa, jonka postit poistettiin tässä aiemmin tänä vuonna. "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
Heissi 07.11.2004 20:01:34 | |
---|
Hmm, ovat näköjään muuttaneet sivua. Aiemmin tuolla oli tuossa "Fungerar inte klippen?" osiossa suora linkki siihen mms://-osoitteeseen. Koitan katsoa jos löydän vanhan postini noista, joissa oli linkitkin. EDIT: No niinpä tietysti. Se oli edesmenneessä raskaan musiikin alueessa, jonka postit poistettiin tässä aiemmin tänä vuonna. Onnistuu kyllä tuolla SDP-ohjelmalla, mutta joutuu hieman kikkailemaan. Klippi löytyy Hultsfredin sivuilta, mutta sitä ei voi katsella (/imuttaa) jollei rekisteröidy ensin (mikä on ilmaista). Sitten pitää vielä olla tarkkana että laittaa SDP:hen oikean osoitteen. Itse imutin ensin vahingossa jonkun Hulstfred-tv:n mainosklipin joka näytetään streamatessa ennen itse keikkavideota. "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
Milkop 08.11.2004 08:29:29 | |
---|
Onnistuu kyllä tuolla SDP-ohjelmalla, mutta joutuu hieman kikkailemaan. Klippi löytyy Hultsfredin sivuilta, mutta sitä ei voi katsella (/imuttaa) jollei rekisteröidy ensin (mikä on ilmaista). Sitten pitää vielä olla tarkkana että laittaa SDP:hen oikean osoitteen. Itse imutin ensin vahingossa jonkun Hulstfred-tv:n mainosklipin joka näytetään streamatessa ennen itse keikkavideota. Olen rekisteröitynyt noille sivuille ja eilen sen keikan katselinkin (Devinin kommentit ovat aika hauskoja). Ongelma tuossa on se, ettei videon tarkkaa osoitetta tahdo löytyä lähdekoodistakaan. Taitaa olla viisainta unohtaa koko juttu ja nauttia tuosta dvd:stä. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Mechanizm 08.11.2004 09:22:59 | |
---|
Mä kans eilen kokeilin sitä, sain sen imuroimaan siten että laitoin sen keikan pyörimään ja sen jälkeen oikealla napilla kuvan päältä properties niin osoite löytyi. Jossain vaiheessa imutus vaan oli yöllä katkennut joten lopputulosta en päässyt ihailemaan. Kokeilepa tuota ja laita viestiä toimiko. Ai niin Firefox on selaimena. And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon |
Milkop 08.11.2004 09:24:18 | |
---|
Mä kans eilen kokeilin sitä, sain sen imuroimaan siten että laitoin sen keikan pyörimään ja sen jälkeen oikealla napilla kuvan päältä properties niin osoite löytyi. Jossain vaiheessa imutus vaan oli yöllä katkennut joten lopputulosta en päässyt ihailemaan. Kokeilepa tuota ja laita viestiä toimiko. Ai niin Firefox on selaimena. Ainakaan Explorer ei antanut painaa oikeaa nappia kuvan päällä, pitääpä kokeilla vielä Firefoxilla. Kiitokset tästä. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Torniojaws 08.11.2004 09:27:13 | |
---|
Ainakaan Explorer ei antanut painaa oikeaa nappia kuvan päällä, pitääpä kokeilla vielä Firefoxilla. Kiitokset tästä. Firefoxissa on se mielenkiintoinen ominaisuus, että se kiertää kaikki tuollaiset estot :) Joskus tulee se sama ilmoitus "This image is owned by sejäse" tai "No source viewing!", mutta viereen aukeaa se valikko, josta em. kuvan/muun saa tallennettua tai avattua normaalisti. "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
Mechanizm 09.11.2004 15:04:32 | |
---|
Milkop, saitko sen toimimaan? And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon |
Milkop 09.11.2004 15:14:47 | |
---|
Milkop, saitko sen toimimaan? En ole vielä kerennyt kokeilemaan, ilmoittelen sitten miten kävi. Luulisi tuon toimivan. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Late_ 09.11.2004 19:30:12 | |
---|
Townsedista tykkään sen verran mitä oon kuullu. Sooloo en kauheesti, Strapping Young Ladia jonkun verran, osa nappaa osa ei.. Mutta Ayreonin The Human Equation levyllä Townsend toimii mun mielestä mahtavasti! Ainoo vaan, että jätkä itse on aika pässi! Nauratti, kun se ei millään voinu laulaa Lucassenin tekemiä lyriikoita, vaan tuli mukaan vasta sitten kun sai tehä omat! Ja sillonkaan ei paikan päälle vaivautunut tulemaan, vaan lähetti nauhat (25 kpl per biisi!) Lucassenille Hollantiin... Aikas omahyvänen jätkä mun mielestä. Ja mielenvikanenkin se on. Mutta eikös se tehny jotain SYL:in levyä sillon? www.foorumit.tk |
lxi 09.11.2004 20:23:29 | |
---|
Ja sillonkaan ei paikan päälle vaivautunut tulemaan, vaan lähetti nauhat (25 kpl per biisi!) Lucassenille Hollantiin... Tuollainen menettelytapa on hyvin yleinen eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Miksi pitäisikään tuhlata aikaa, rahaa ja vaivaa matkaan toiselle puolelle maailmaa, kun omassa studiossa voi hoitaa homman tehokkaammin? The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
bedlam 09.11.2004 21:16:59 | |
---|
Tuollainen menettelytapa on hyvin yleinen eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Miksi pitäisikään tuhlata aikaa, rahaa ja vaivaa matkaan toiselle puolelle maailmaa, kun omassa studiossa voi hoitaa homman tehokkaammin? No niinpä. Omistan montakin levyä, jolle instrumentteja on soiteltu eri puolilla maailmaa, hemmetinkö merkitystä sillä nyt on. http://www.mikseri.net/kiasma |
Ainoo vaan, että jätkä itse on aika pässi! Nauratti, kun se ei millään voinu laulaa Lucassenin tekemiä lyriikoita, vaan tuli mukaan vasta sitten kun sai tehä omat! Ja sillonkaan ei paikan päälle vaivautunut tulemaan, vaan lähetti nauhat (25 kpl per biisi!) Lucassenille Hollantiin... Ei kai sitä nyt tuommoisen takia kannata Hollantiin lähteä, kun on omat SYL:n ja DTB:n levyt tekosillaan. Ja uusia DVD:täkin on tulossa, eli kyllä miehellä varmaan viihdettä riittää. Ei kai se nyt kenestäkään pässiä tee, jos hoitaa asiat tolleen. Prkl! "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Corpsegrinder 10.11.2004 11:39:16 | |
---|
Ainoo vaan, että jätkä itse on aika pässi! Nauratti, kun se ei millään voinu laulaa Lucassenin tekemiä lyriikoita, vaan tuli mukaan vasta sitten kun sai tehä omat! Jep, tuo oli kieltämättä aika naurettava temppu. Kumma juttu, että Steve Vain levyillä Devin voi laulaa kenen tahansa säveltämää ja sanoittamaa musiikkia. |
marke- 10.11.2004 12:12:13 | |
---|
Jep, tuo oli kieltämättä aika naurettava temppu. Kumma juttu, että Steve Vain levyillä Devin voi laulaa kenen tahansa säveltämää ja sanoittamaa musiikkia. Devin ei kato sillon ollu vielä tunnettu poppari, niin sillä ei ollu varaa vittuilla. No chiefs, all indians. |