waldemarx 21.01.2003 22:28:41 | |
---|
Olen löytänyt mainion orkesterin (kuuntelu mielessä siis..) ja ajattelin tiedustell ihmisten mielipiteitä kyseisestä orkasta.. Waldemarx |
wil-le 24.01.2003 09:52:45 | |
---|
glassjaw on ihan helvetin hyvä bändi. tämän voin todeta kaikkien yhtyeen levyjen omistajana. erottuu hyvin muusta massasta... "you can lead a whore to water and you can bet she'll drink and follow
orders" - glassjaw |
DieC1 26.01.2003 07:55:07 | |
---|
Loistava yhtyehän tuo on. Voisin suositella Glassjawin diggareille At the Drive-Iniä, Rival Schoolsia, Hundered Reasonsia, Finchiä ja The Usedia. Samanlaista kauraa ei ole, mutta meiningissä on paljon samaa. Kannattaa tutustua! |
noiseHXC 27.01.2003 11:13:02 | |
---|
Olen löytänyt mainion orkesterin (kuuntelu mielessä siis..) ja ajattelin tiedustell ihmisten mielipiteitä kyseisestä orkasta.. onhan toi uus levy aika hyvä.sisältää mukavasti kaikkea rankkaa ja vähä hempeetäki matskua.Radio Cambodia on kyl LOISTAVA biisi!vanhempi tuotanto ei kyl oikeen uppoa.turhan nu-metallia mun makuun... |
Darylilla on omalaatuinen ääni mikä on mielestäni vain hyvä asia. At the drive-in, finch ja the used on kanssa todella loistavia bändejä. listaan voisi lisätä vielä thursday:n ja sparta:n sekä taking back sunday:n. "you can lead a whore to water and you can bet she'll drink and follow
orders" - glassjaw |
aleksi 27.01.2003 20:10:13 | |
---|
Darylilla on omalaatuinen ääni mikä on mielestäni vain hyvä asia. At the drive-in, finch ja the used on kanssa todella loistavia bändejä. listaan voisi lisätä vielä thursday:n ja sparta:n sekä taking back sunday:n. Ehkei Taking Back Sundayta... Mutta joo Glassjaw on loistava! "-Har du en cigarett komppis?
-Not for you." |