VÄKIPÄÄ 09.11.2004 05:28:50 | |
---|
Kivetkin kiinnostuivat Kilvestä... Ei paska, mutta turha bändi. |
Kitaravirtuaali 09.11.2004 08:36:49 | |
---|
Mä en kyllä nähnyt missään vaiheessa viikatteen kavereilla korvatulppia. No jos haluu korvien soivan ikuisesti niin ei sitten mitään. No ainakin minulla tinnittää juurikin Viikatteen takia. Olisi tarvinnut korvatulpat. Soitto sujui pojilta mainiosti, mutta eipä se Kaarle tosiaan ole livenä kovin hääppöinen laulaja. Ei oikein tahtonut nuotti löytyä. Eipä sillä, eivät ne Viikatteen kipaleet ole mielestäni niitä helpommin laulettaviakaan. Kilven taidan jatkossakin kuunnella levyltä, audiovisuaalinen esitys oli, noh, ikävähkö. Rumia miehiä Turusta. Taagen ääni ja naama eivät kyllä korreloi keskenään juuri yhtään. Näyttää Jopelta ja kuulostaa ihan joltain muulta. |
Pelsi 09.11.2004 16:47:28 | |
---|
Taagen ääni ja naama eivät kyllä korreloi keskenään juuri yhtään. Näyttää Jopelta ja kuulostaa ihan joltain muulta. Hoho! Näin on. Nyt on katsottu tuo pätkä, eipähän ollut kovin kummoinen. "Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan. "
-Viidakon sanonta |
Ola_90 09.11.2004 17:51:26 | |
---|
Mä en kyllä nähnyt missään vaiheessa viikatteen kavereilla korvatulppia. No jos haluu korvien soivan ikuisesti niin ei sitten mitään. Eikös se Kaarle siinä haastattelussa mehutellut että "tärkeintä on että rumpu kuuluu ja korvat soi"..? Joo Viikatteen laulu kuulosti vähän paskalta mutta soitto on hyvää. Kilpi nyt oli mitä oli, tosiaankin ehkä hiukan huvittavan näkösiä ne jätkät... Se kitaristi oli vähän totinen jätkä, ei hymyillyt kertaakaan haastattelun aikana. :) "If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpson |
Viikate on levyilläkin enemmän sellaista puhelaulua. Livessä ehkä yritti hieman liikaa? Hyvä bändi kyllä. Kilpi rokkasi täysillä. Ei ole niiden vika jos toiset ei ymmärrä hevin päälle:) |
Vilhelmus 09.11.2004 20:44:27 | |
---|
Hassua että täällä ruvetaan puhumaan Kilven jätkien ULKONÄÖSTÄ? Kauniit pojathan sitä hyvää heviä tekee vai mitä. Maiden? Udo? Axel Rudi Pell? "Filippus humppa ain munat tulessa."
- Hemmo |
Kitaravirtuaali 09.11.2004 20:54:30 (muokattu 09.11.2004 20:56:59) | |
---|
Hassua että täällä ruvetaan puhumaan Kilven jätkien ULKONÄÖSTÄ? Kauniit pojathan sitä hyvää heviä tekee vai mitä. Maiden? Udo? Axel Rudi Pell? Kyllähän tosirokkarin tietysti ruma olla pitää. Taagen Sakari Kuosmasmainen habitus yhdistettynä siihen lauluääneen vain oli mielestäni maininnan arvoinen. Ja Petehän voisi pistää duon pystyyn Tolkin kanssa, naisväki säntäisi hulluna keikoille. Millään pahalla Peteä kohtaan, loistava kitaristi. E: Myöskään Gary Moorea ei parane unohtaa tässä Karskit Kitaristit -sarjassa. |
Tympee Huttunen 10.11.2004 10:03:36 | |
---|
Hassua että täällä ruvetaan puhumaan Kilven jätkien ULKONÄÖSTÄ?
Kummaksun samaa asiaa. |
Jäärä 10.11.2004 11:33:02 | |
---|
Ööh... mun mielestä Kilpi veti hyvin. Suomen Hiihtoliiton luvalla. |
Ola_90 10.11.2004 18:39:20 | |
---|
Ööh... mun mielestä Kilpi veti hyvin. Kyllähän ne vissiin ihan hyvin veti, joskaan en vaan sellaisesta musiikkityylistä perusta joten siinä mielessä paha sanoa mitään. Ja niin, tyhmäähän se ulkonäöstä puhuminen vähän on mutta kun huvitti vaan niin paljon, en tiedä miksi. "If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpson |
Fortune 12.11.2004 14:17:14 | |
---|
Ööh... mun mielestä Kilpi veti hyvin. Jep. Ohjaaja tosin oli totaalisen pihalla. Montako kertaa se löysi oikean soittajan kitarasoolojen aikana? Vastaus: ei yhtään kertaa. Kelasi kaikki komppikitaristista rumpaliin läpi, mutta siihen nuoreen, soolot soittaneeseen jätkään ei osunut kertaakaan. Viikatteen laulaja tarvitsisi laulutunteja, miten kukaan edes kehtaa mennä julkisesti noin vetämään. Olikohan sillä monitorointi vituillaan vai vetääkö se aina noin ihmeellisesti, puhuen ja nuotin vierestä? |
Vainhaalee 12.11.2004 15:05:26 | |
---|
Mie vilikuin telkussa... *Möhöö* Exä oli kainalossa... ei ollut muuten enää illalla... Voi se oli elämäni paras juhannus... :´) xD |
Heissi 14.11.2004 04:21:49 | |
---|
Olikohan sillä monitorointi vituillaan vai vetääkö se aina noin ihmeellisesti, puhuen ja nuotin vierestä? Vetää. "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |