Alpha 26.07.2004 18:03:28 | |
---|
Alpha tuntuisi olevan aika suosittu sarja, ehkäpä juuri hintansa vuoksi. Makuasioitahan nämä on... Makua juu, mutta Alphat myös kestävät kauan...ja vieläpä melko perusteellista mättöä... Eikä Alphojen soundi nyt niin hirveen hanurista ole... |
tthei 26.07.2004 19:11:42 | |
---|
Makua juu, mutta Alphat myös kestävät kauan...ja vieläpä melko perusteellista mättöä... Eikä Alphojen soundi nyt niin hirveen hanurista ole... Olen täysin samaa mieltä. Ne ainakin kestää hyvin. Ja eikä oo ees kauheen kallista, ja ei se soundi minustakaan niin kauheen surkea ole niinkun jotkut väittää. Mutta niinkun mainittiinkin jo, että makuasioitahan nämä. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist |
e r s k i 26.07.2004 19:34:43 | |
---|
Makua juu, mutta Alphat myös kestävät kauan...ja vieläpä melko perusteellista mättöä... Eikä Alphojen soundi nyt niin hirveen hanurista ole... Ei todellakaan. Metallimusassa toimii todella hyvin, ja todellakin kestää. Oma crash ja splashit ovat kestäneet jo päälle 5 vuotta. |
anders 27.07.2004 13:06:02 (muokattu 27.07.2004 13:09:24) | |
---|
Itelläni on innovationsin 14" Heavy haitsu ja 20" heavy ride. Ride toimii IMO hienosti raskaammassa soitossa, eikä soundi oo turhan perinteinen, ja kyllä siitä kuvusta ihan hyvä ääni lähtee vaikka Moondog toista väittäiskin :) Haitsukin toimii hyvin raskaassa ja vähän pehmeemmässäkin soitossa, sellanen all-round vehje, mutta 'crispiä' sais olla vähän enemmän... Tässä kuolailin dimensionin uutta crunch haitsua: http://paiste.com/products/dimensions_hats.shtml EDIT: kolme kertaa piti korjata prkl, yö-aamu-tuplavuoro menossa töissä, HAJOON! "aivan kuin aina olisi juuri nyt kunnes on myöhemmin" |
scree 06.11.2004 20:23:08 | |
---|
Jos haluaa hinta-laatusuhteeltaan hyvät symbaalit, on Innovations hyvä valinta. Omistan 16- ja 18-tuumaiset Heavy Crashit ja tyytyväinen olen ollut. Vertailupohjaa on 20-vuotisen soittouran aikana tullut useammastakin kalliimmasta sarjasta. Ja ihmetyttää muuten kun äijät vetää metallia joillain thin crasheilla ja ihmettelevät kun eivät kamat kestä. Symbaalihan on käytännössä ikuinen kun se on oikein valittu ja sitä myös soitetaan oikein. |
Jaska555 08.11.2004 11:20:39 | |
---|
vituraksen mainio sarja! ostin just ton 18" krässin ja oon kyl tosi tyytyväinen! kuolema on deathiä |
ddrum54 08.11.2004 14:36:25 | |
---|
Mulla on roskiksesta löydetty 18" medium crash. Kun sitä oikein kuuntelee, niin kyllä se oikeassa paikassa oli. Vien sen sinne takaisin. 2`n 4 |
Mulla on roskiksesta löydetty 18" medium crash. Kun sitä oikein kuuntelee, niin kyllä se oikeassa paikassa oli. Vien sen sinne takaisin. Hoho! :) The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
finntrolli 10.11.2004 09:35:35 | |
---|
Mulla on vanhat paiste brass-tones ride ja haitsu.. Pastilli? |
temekallio 10.11.2004 21:42:45 | |
---|
Hmmm, eikös noita ole hieman "kehitetty" alkuperäisestä innovationista??? Minulla on aivan silloin markkinoiden ensimmäisiä, med haitsu ja raidi...sarjan krässeistä en silloin tykännyt, joten laitoin dimensionit, hyvin pelasivat yhteen ja pelaavat edelleenkin, haitsu on todellakin tuollainen all-around, raidi mielestäni samoin. Soitan sitä mitä mieleen pälkähtää. |