Aihe: Samael?
1 2
jigsore
08.09.2004 23:59:52

Passagea kuulin hieman kaverin luona hänen kerrottuaan sen hyvyyden tuhoavan itse Devin Townsendin aivot. Aika mielenkiintoisen kuuloista menoa, tuli Arcturus mieleen hauskoista kosketinjutuista.
Äsken kuuntelin Eternalin läpi ja erittäin toimivaa settiä oli sekin. Suoraviivaisempaa kuin Passage, vähän Rammsteinmaista. Minkähänlainen on Black Trip -dvd?
"Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8
armadillo
09.09.2004 00:48:28
Black Trip -dvd:llä on muistaakseni kolme (3) keikkaa. Se vanhin toimii mielestäni parhaiten, vedetty enemmän "normaalilla" bändillä. Uudemmat keikat eivät minua säväyttäneet, jotenkin se konesysteemi ei vaan kuulosta hyvältä, levyllä se toki toimii. Pari videotakin taisi dvd:ltä löytyä, semmosta perustylsää musiikkivideota ovat.

On kyllä hyvä bändi, varsinkin levykaksikko Blood Ritual/Ceremony of Opposites. Passage on myös ihan kiva levy, ja onhan Eternalillakin hetkensä, mutta jotenkin ei jaksa yhtä kovaa iskeä kuin nuo vanhemmat tuotokset.
Life is a vacuum cleaner, it sucks.
Billsner
09.09.2004 09:12:23
Minun mielestä ceremony of opposites ja passage ovat Samaelin parhaimpia. Eternal ei minua oikein sytyttänyt. Worship him ja blood ritual ovatkin sitten enemmän sitä vanhaa bläkkis osastoa.
You cannot rest here. Either find an inn, or rest outside.
Akiman
20.10.2004 16:45:55

Uusi albumi Reign Of Light ilmestynee vielä tässä kuussa. Levy-yhtiö on vähän outoillut noiden asioiden kanssa ja monesti on tullut todettua, ettei sieltä tule mikään ajallaan, mutta tärkeintä että albumi ilmestyy.

Levyarvio -> http://www.sonosmetallicos.net/arvostelut.php?action=show&id=694
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
armadillo
20.10.2004 16:55:44
Olen myös odotellut tuota uutukaista. Senhän piti kai ilmestyä jo viikko sitten, mutta eräs levykauppias sanoi että vasta parin viikon päästä, ota näistä sitten selvää...
66.7
20.10.2004 20:41:48
Älyttömän kova bändi. Passage, Eternal sekä Rebellion ja Exodus -minit ovat täyden kympin tavaraa. Etenkin Eternaliin en tunnu kyllästyvän millään, aina sieltä tuntuu tulevan uusia juttuja esille. Worship Him ja Blood Ritual ovat sitten taas blackmetallia, hyvin ilkeän kuuloista sellaista. Ceremony of Opposities ei mulle oikein ikinä ole kunnolla pudonnut, vaikka kelpo levy onkin.

Kannattaa myös tutustua Xytraksen soololevyyn.
armadillo
05.11.2004 12:34:27
Nostetaanpas tämä ylös nyt kun uusi levy on vihdoin hallussa. Hyvältä kuulostaa, parasta mitä Passagen jälkeen on tullut. Tämä vain yhden kuuntelukerran perusteella, aikaa myöten saattaa muodostua jopa bändin parhaaksi tuotokseksi. Eternalin tämä uutukainen pieksee mennentullen. Suosittelen, käykää hakemassa omanne pois ennenkuin loppuvat.
riimu
05.11.2004 20:40:27
Passagen omistan ja on muuten aivan loistava levy. Uusin platta tosin ei sytyttänyt.
Let us go in; The fog is rising.
pekkaharti
06.11.2004 11:56:33
Uusin levy on mun mielestä tämän vuoden parhaimpia julkaisuja. Joka kuuntelukerralla paranee vaan, avausbiisi on tällä hetkellä kovin tältä levyltä, muitakin kyllä löytyy.
tsekkaa: http://www.mikseri.net/kalpasaha
sepeli
09.11.2004 14:05:30
Itsellenihän on käynyt hieman samoin kuin Sonos Metallicosin arvostelijalle, eli Samael on lipsahdellut ohitse (nimeä olen tosin aina ihastellut). Tämän ketjun myötä tutustuin Reign of Light - levyyn ja täytyy sanoa että ylitti odotukset ja ostoslistalle meni. Hyvä bändi.
"I've been very lonely in my isolated tower of indecipherable speech." | IMIK #22
_Petri_
09.11.2004 17:29:44

Passagen aikoihin tutustuin bändiin ekan kerran ja olen siitä lähtien myös kovasti tykkäillyt. Uudella levyllä on ainakin ekojen kuuntelujen perusteella hieman liian tasapaksua musiikkia. Avausraita Moongate tosin on tyylikkäintä pop-heviä aikoihin. On Earth ja nimiraita Reign Of Light iskevät myös heti ensimmäisellä kuuntelukerralla kovaa. Outo levy: ei tämä varsinaisesti herätä suuria tunteita, mutta kuitenkin pitää kuunnella jatkuvasti.
CaRRion__
11.11.2004 08:54:38
Minun mielestä ceremony of opposites ja passage ovat Samaelin parhaimpia. Eternal ei minua oikein sytyttänyt. Worship him ja blood ritual ovatkin sitten enemmän sitä vanhaa bläkkis osastoa.

Yhdyn tähän täysin.
Mutta tuo Passage on se mistä erityisesti enemmän diggailen.
Caractère silencieux!
Billsner
26.05.2007 19:59:43 (muokattu 28.05.2007 16:44:51)
Nostetaas tämä vanha ketju.

Uusi Solar Soul-levy tulossa piakkoin. Solar Soul-biisi kuunneltavissa kotisivuilla ja Slavocracy-biisi löytyy myspace-sivuilta. Lupaavaa kamaa tulossa. Enemmän Passagen suuntaan menossa, mikä IMO on parempi.

Itse ostin tänään vielä tuon black trip DVD:n. Ykköslevyllä soundit olivat aika kauheat. Biiseistä ei oikeastaan saanut mitään selvää. Pelkkä laulu ja (kone)rummut kuuluivat. Kakkoslevyn 1996 live oli taas aivan mahtava. Jo tämän takia kannatti sijoittaa (14,95€) 1994 live oli taas soundillisesti aika surkea mutta meno oli kova.
Wrapped in plastic
Torniojaws
26.05.2007 20:39:23

Solar Soul on tällä hetkellä oma tämän vuoden suosikkilevy. Sen verran kova lätty on kyseessä, että pamahti suoraan listan kärkeen - ja vieläpä sillä parhaalla tavalla, eli muutamankymmenen kuuntelun jälkeen tasaisesti varmistuen. Hyvin suurella todennäköisyydellä pysyy Top 5:ssä vuoden loppuun asti ;o
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
magister
21.07.2007 00:08:47

Kuulinko muuten oikein, taisi olla joltain Rautakanki kokoelmalevyltä olevalla biisillä, että lauletaan kurkkulaulutekniikalla?
Morris on acid
22.07.2007 12:25:25
Ceremony of opposites on helvetin kova levy.
Näin orkesterin esiintymisen muinoin Lepakossa ja oli kyllä aivan järjetön meno.
Lönnrot
22.07.2007 17:09:22

Blood Ritual ja Ceremony Of Opposites ovat suosikkini.
Colaphobia : The irrational fear of being crushed to death by a falling pop machine.
gorgonoidi
22.07.2007 17:57:13

Mielenkiintoinen bändi. Pitänee varmaan tutustua enemmän.
thaapala
16.12.2008 13:16:37
Swiss Metal experimentalists SAMAEL are currently working on the follow-up to their 2007 release "Solar Soul". Entitled "Above", the upcoming album will see the band return to their roots after a 20-year-long career... It is like an enhanced version of the band`s first 3 or 4 albums. Some might say the missing link between "Ceremony of opposites" and "Passage""

Tätä hetkeä on odotettu kymmenisen vuotta, toivottavasti ei tule pettymystä.

Lähde: http://www.nuclearblast.de/showDyna … e.php?ident=newsdetail&nid=2767
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)