Aihe: Musamaailma
1 2 3 4 58 9 10 11 1231 32 33 34 35
murderworks
07.11.2004 23:43:02
Haha toi alkukirjoitus on niin totta Musamaailman asiakaspalvelusta, josta ei ole kokemusta, kuin 2 kertaa, ONNEKSI!

Soitin EMG-ZW setistä ja puhuin jonkun "asiantuntijan" kanssa, kaveri kerto, ettei sitä tartte edes kolvata yhtään, vaan kaikki on asennusvalmiina. Tunnin päästä menin liikkeeseen ja ostin kyseisen mikkisetin. Varmistin vielä, että tarviiko kolvata vai ei?
Hyvä että se toinen sanoi, että TÄYTYY kolvata :)
Tompsi
08.11.2004 00:47:42
Voihan poijjaat... Visual Sound Route 66:ta olen nyt pari viikkoa odotellut ja tästä threadista viisastuneena taidan odotella vielä piiiiitkään. :/
skebajaba
08.11.2004 09:15:36
Haha toi alkukirjoitus on niin totta Musamaailman asiakaspalvelusta, josta ei ole kokemusta, kuin 2 kertaa, ONNEKSI!

Soitin EMG-ZW setistä ja puhuin jonkun "asiantuntijan" kanssa, kaveri kerto, ettei sitä tartte edes kolvata yhtään, vaan kaikki on asennusvalmiina. Tunnin päästä menin liikkeeseen ja ostin kyseisen mikkisetin. Varmistin vielä, että tarviiko kolvata vai ei?
Hyvä että se toinen sanoi, että TÄYTYY kolvata :)

tossa setissä on uudempi versio missä ei tarvitse kolvata ollenkaan, siinä on semmoset pikaliittimet tms. joilla napsahtaa kiinni ja auki.
itelläni on vanhempi malli joten joudun kolvailla.
www.emginc.com sieltä näkyy mimmonen on nipsutin kiinnitys
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?-
Mrezzye
08.11.2004 09:45:02

tossa setissä on uudempi versio missä ei tarvitse kolvata ollenkaan, siinä on semmoset pikaliittimet tms. joilla napsahtaa kiinni ja auki.

Joutuhan siinä jokatapauksessa kolvaamaan piuhat kiinni potikoihin yms, eiköstä vaan? Pikaliittimet on vaan mikeissä.
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
myrtonen
08.11.2004 13:11:39
ESP/LTD Viper-400
-Thomann: 719€ + postikulut 20€ = 739€
-Musamaailma: 718€

Kannattaapi tilatessa käydä paikan päällä tai soittaa, itse sain tilaamastani kitarasta huomattavan "spesiaalitarjouksen"... Suomeksi siis helvetin halvalla ovh:n nähden.
Pastilli?
The Fuel
murderworks
08.11.2004 15:24:52
Joutuhan siinä jokatapauksessa kolvaamaan piuhat kiinni potikoihin yms, eiköstä vaan? Pikaliittimet on vaan mikeissä.

Jeps, itse asiassa aivan hirveästi kolvattavaa.
Joq
08.11.2004 16:16:41
Takaisin aiheeseen:
Mulla on ittelläni ollut lähinnä hyviä kokemuksia MM:än palvelusta. Ostin sähkis + vaffari + kaikki tarpeelliset pikkusälät- paketin tuolta, ja oikein asiallista palvelua sain. Ja alennustakin jopa 60 euroa, 760 eurosta pyöreään seitsemäänsataan. Oon sitten käyny siellä aika paljon kyselemässä esim. EMG mikeistä ja Bossin speduista. Kyllä ne yleensä ihan hyvin mua on palvellut, paitsi joskus näissä "Joo tota terve, voisinksmä testaa tota..." jutuissa on hieman, ymärrettävsti tosin, "ylimielisen" oloisia. Ei sinänsä mikään ihme. Jos ei ole ruuhkaa niin kyllä siellä voi aika rauhassa kamoja testailla jos sietää myyjän ylimielisen suhtautumisen...
januszian
08.11.2004 17:21:21

Ihan näin meiän kesken vaan:

ST PAUL'S SOUND ON HALVIN LIIKE EUROOPASSA!

esim. tilasin sieltä Sennheiserin E609 mikin ja kysyin että mihin hintaan lähtee niin sälli sanoi että "ootas, mä avaan tän Thomannin hinnaston." :)

Sen jälkeen pudotti n. 10:n hinnasta. Toimii myös muilla tuotteilla. Loistavaa palvelua myös.

www.stpaulssound.fi
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
skebajaba
08.11.2004 17:30:10
Jeps, itse asiassa aivan hirveästi kolvattavaa.

ok...kattelin vaan emg:n sivuilta nopeasti. sorry
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?-
erkko
08.11.2004 17:59:54
"Hiukan" vaikuttaa siltä että nimimerkillä Joq on jotain tekemistä Musamaailman kanssa;-)

Itse asiaan sanon että mä oon aina saanut Musamaailmasta hyvää palvelua, ei mitään valittamista. Sen sijaan St.Paulssound on varmaan ainoa musiikkiliike mistä mä oon saanut todella surkeaa palvelua. Mä ostan mieluummin Thomannilta kuin sieltä.
stratocaster
08.11.2004 22:25:48
Ostin kitaran, ei siellä muuta mutta myyjät vähän vihasesti pällisteli kun testailin ja ei kauheesti juttu luistanut.

Onko toi musamaailma oikeesti noin paska paikka? Pakko kai se on uskoa. :D onha tässä jo aika moni sitä haukkunu. Mitä järkeä on pitää huono asiakapalvelua yllä jos se vähentää myyntiä. Ainakin vähä. Tai paljo. Tai keskipaljo.
Oli kaks ankkaa ja kolmannella ei ollu pipoa. HEhaahhahoehoeuhe!"!!
kiriminni
08.11.2004 23:55:56
Pitäkää vitun musamaailmanne vitun hesan jupit minä käyn
riihimäen musiikkikaupassa.Palvelu pelaa ja saa jutella
myyjän kanssa vaikka tunnin(viimeks puhuttiin aseista ja
alamäkiajosta).Seuraavaksi ostan sieltä fenkun cyberin,kun
ei ole tällä hetkellä vahvistinta.
Meni täällä m.netissä halvalla...lähti jyväskylään.
Kimmo72
09.11.2004 02:22:47
Pitäkää vitun musamaailmanne vitun hesan jupit minä käyn
riihimäen musiikkikaupassa.Palvelu pelaa ja saa jutella
myyjän kanssa vaikka tunnin(viimeks puhuttiin aseista ja
alamäkiajosta).Seuraavaksi ostan sieltä fenkun cyberin,kun
ei ole tällä hetkellä vahvistinta.
Meni täällä m.netissä halvalla...lähti jyväskylään.

Kitaran hihna liian kireellä kenties??
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan
enema
09.11.2004 10:41:42
Mä oottelin mun ESP:tä ylimääräset 2 viikkoa.
"Anna purkkaa.." -No ei mulla oo yhtään.. "No anna edes yks!" Pastilli?
Joq
09.11.2004 14:04:43 (muokattu 09.11.2004 14:06:17)
"Hiukan" vaikuttaa siltä että nimimerkillä Joq on jotain tekemistä Musamaailman kanssa;-)

Sori jos tosta nyt semmoisen kuvan sai, ei ollut tarkoitus mainostaa Musamaailmaa.
Tarkoitin lähinnä, että itse olen yleensä ihan hyvää palvelua kyseisessä lafkassa saanut.
Ja 60 euron alennuksen "loistavuus" oli lähinnä sarkasmia.

Esim. Vantaanportin F-musiikissa saan parempaa palvelua, kun olen siellä yleensä pari kertaa viikossa käynyt. Muuta en ole kyllä ostanut kuin pari pleguu ja Troy Stetinan Speed Mechanicsin, mutta myyjät esittelee kitaroita yms. mielellään.

Noni. Menipäs taas mainostamiseksi... ;-)
RjW
09.11.2004 14:23:33
Mulla ei ole kyllä ollut koskaan mitään valittamista Musamaailmasta, päinvastoin. Aika paljon on tullut ostettua tavaraa sieltä, ja tulee varmaan jatkossakin. Parin muun helsinkiläisen liikkeen palvelussa on joskus kyllä ollut valittamisen aihetta.
kulmahiomakone
09.11.2004 14:25:39
Sori jos tosta nyt semmoisen kuvan sai, ei ollut tarkoitus mainostaa Musamaailmaa.

Ei siitä saanut. Täällä on vain kiellettyä sanoa mitään positiivista mistään, varsinkaan sellaisista asioista, joiden paskuudesta vallitsee m.netissä konsensus.
erkko
09.11.2004 15:28:52
Sori, en tajunnut sarkasmia;-) Totta kai asiallista palvelua saa aina mainostaa.
Tompsi
09.11.2004 17:12:11
Joskus tuo Musamaailman lupausten rikkominen toimii positiivisestikin, ilmoittivat ettei noita toisen aallon Visual Sounds palikoita oli odotettavissa vielä kuukausiin mutta kuitenkin tänään saamani Route 66 oli juuri se compressorin tone-bypassilla sekä jämäkämmällä kotelolla ym. parannuksilla varustettu palikka.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)