tthei 08.11.2004 19:42:18 | |
---|
Viilataankos tässä nyt setää linssiin, vai onko niissä erivärisissä kalvoissa muitakin eroja, kuin koloraalisia? Joku tuolla mainitsi nimenomaan valkoisen ambassadorin, tais olla "markkuliini". No, ehkä se ei ollu täysissä voimissaan... Vai oliko sittenkin? No eipä kai sillä värillä mitään merkitystä siinä ole. Mut luultavasti tolla valkosella ambassadorilla tarkotettiin päällystettyä (coated) ambassadoria. Ja se päälystehän kyllä vaikuttaa soundiin. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist |
Wiitala 08.11.2004 20:29:34 | |
---|
Viilataankos tässä nyt setää linssiin, vai onko niissä erivärisissä kalvoissa muitakin eroja, kuin koloraalisia? Joku tuolla mainitsi nimenomaan valkoisen ambassadorin, tais olla "markkuliini". No, ehkä se ei ollu täysissä voimissaan... Vai oliko sittenkin? Niin, valkoisella todellakin tarkoittanemme kaikki tätä Coated-versiota, jossa on siis se karhea päällyste pinnassa. Se kyllä vaikuttaa soundiin, mutta hifistelyähän sekin on. Että samapa se on kumman siihen Swinkkuusi hankit. Hinta on molemmilla sama. Elämälläkin on viimeinen käyttöpäivä. |
Ok. Lepo! tunnen yhen kovan bluesbasistinkin... |
Nolte 25.11.2004 19:02:21 | |
---|
Vastaan jälkiviisaana itse. Ei ole toivoa. Ruuvasin PS3:t kiinni molemminpuolin, ja poljin: Ihan sama voimaton tumppu tuo bassari kuin ennenkin. Ei puhettakaan syvästä tömpsäyksestä. Joten loppupäätelmä on: Ei pal kannata isompaa kalvosulkeista Swinkun bassarille pittää. Mennee rahat hukkaan. tunnen yhen kovan bluesbasistinkin... |
JeeVes 25.11.2004 19:38:29 | |
---|
Mullakin on tässä uuden löyntikalvon osto edessä ja nyt resokalvona toimii Ambassodori. Näiden keskustelujen perusteella taidan iteskkin koklata tota Powerstroke 3 jos se vaikka antais uutta potkua basariin. "Fiilis on mun juttu" |
opa2 25.11.2004 22:33:22 | |
---|
Tästä olen kirjoitellut ennenkin, mutta pistetään taas: Soittotila vaikuttaa uskomattoman paljon nimenomaan rumpujen soundiin. Omalla kohdalla on ollut erilaisia tiloja ja aina on pitänyt virittää erilailla. Ensimmäisessa treeniksessä meinas tulla itku kun oli basari saundi sellanen munaton poks. Sitten vaihtui treenis ja sammalla vireellä oleva basari jytäsi kuin mikä. Piti jopa demppiä laittaa.... Eli kokeilkaa eri tilassa, ennen kuin heitätte kirveen kaivoon, saatta olla vika huoneessa eikä rummussa :) "Sinä päivänä kun joku syntyy rumpukapulat kädessä niin minä pyörrän epäpyhät puheeni harjoittelun tärkeydestä, leikkaan hiukseni ja rupean pelaamaan tennistä!" -Heikki Malmberg |
DimensionZ 25.11.2004 23:24:38 | |
---|
Tästä olen kirjoitellut ennenkin, mutta pistetään taas: Soittotila vaikuttaa uskomattoman paljon nimenomaan rumpujen soundiin. Omalla kohdalla on ollut erilaisia tiloja ja aina on pitänyt virittää erilailla. Ensimmäisessa treeniksessä meinas tulla itku kun oli basari saundi sellanen munaton poks. Sitten vaihtui treenis ja sammalla vireellä oleva basari jytäsi kuin mikä. Piti jopa demppiä laittaa.... Eli kokeilkaa eri tilassa, ennen kuin heitätte kirveen kaivoon, saatta olla vika huoneessa eikä rummussa :) Tämä on ihan totta, itsekin olen huomannut tämän. Soittokämpässäni oli ennen metalli seinät ja sementti lattia ja katto, voitte kuvitella miten kamalan raaka soundi siellä oli. Sitten kun vähän pehmustin seiniä, kattoa ja lattiaa, niin soundit parantu miljoona kertaa vähintään. Viekää settinne jonnekin saliin soiteltavaks niin saa parhaat mahdolliset soundit irti. ''He jumped right out of a building!!'' |
Nolte 26.11.2004 14:58:41 | |
---|
Tästä olen kirjoitellut ennenkin, mutta pistetään taas: Soittotila vaikuttaa uskomattoman paljon nimenomaan rumpujen soundiin. Omalla kohdalla on ollut erilaisia tiloja ja aina on pitänyt virittää erilailla. Ensimmäisessa treeniksessä meinas tulla itku kun oli basari saundi sellanen munaton poks. Sitten vaihtui treenis ja sammalla vireellä oleva basari jytäsi kuin mikä. Piti jopa demppiä laittaa.... Eli kokeilkaa eri tilassa, ennen kuin heitätte kirveen kaivoon, saatta olla vika huoneessa eikä rummussa :) Tottahan mooses! Tuo akustiikkajuttu on tietysti oma lukunsa. On vaan kovasti niin, ettei voi monikaan paljoa vaikuttaa siihen, missä soittelee. Hyvä kun edes jossain. Eli siinähän sit kuuntelet sitä soundia minkä ko. seinät ja katto suvaitsevat antaa. Akustointi on sitten tietysti mahdollista, jos satut omistamaan ne seinät. Muussa tapauksessa munakennojen tmv. liimaileminen saattaa herättää närää. Noo, voihan sitä tietysti säästää ja ostaa sitten maailman parhaan bassorummun (ja ajella vaikka fillarilla töihin). tunnen yhen kovan bluesbasistinkin... |