Snowblind 07.11.2004 18:44:31 | |
---|
Groove lähtee sormista ja tarttuu kiinni otelautaan josta se pitää aina kieltenvaihdon yhteydessä putsata. |
Jabbe 08.11.2004 00:10:13 | |
---|
No, jos noinkin iso prosentti perustajajäsenistä feidaa (Jabbekin on nykyään ihan muissa jutskissa :) Mä yritän vähentää nettiä. Mnetistä oon jo pääsemässä, vielä ku tosta Messengeristä selviäis... :/ Mut jäispähä aikaa muullekin, vaik kivaa onki ni ei viiti käyttää elämäänsä täs istumiseen. |
samulijp 08.11.2004 00:15:02 | |
---|
Kannattaako tota netin käyttöä stressata? Nastahan täällä on roikkua välillä mutta liika on liikaa asiassa kuin asiassa! Silti kannattaako rakastelemista lopettaa kokonaan jos kerran paikat aukeaa liiasta kiihkosta? :) .::COB - Children Of Baron::.
My name is Baron, Samuli Baron! |
Martso 08.11.2004 00:17:03 | |
---|
Kannattaako tota netin käyttöä stressata? Nastahan täällä on roikkua välillä mutta liika on liikaa asiassa kuin asiassa! Silti kannattaako rakastelemista lopettaa kokonaan jos kerran paikat aukeaa liiasta kiihkosta? :) HOHO Hullu mikä hullu! |
Kannattaako tota netin käyttöä stressata? Nastahan täällä on roikkua välillä mutta liika on liikaa asiassa kuin asiassa! Silti kannattaako rakastelemista lopettaa kokonaan jos kerran paikat aukeaa liiasta kiihkosta? :) En mä kokonaan. Mut pitää vähentää, oikeesti. Taas aattelin et tsekkaan vaan nopeesti ja ollu koht 2,5h täs. Prkl. Niin ja mäkin hohotin tolle! :D |
Martso 08.11.2004 00:18:33 | |
---|
Mä yritän vähentää nettiä. Mnetistä oon jo pääsemässä, vielä ku tosta Messengeristä selviäis... :/ Mut jäispähä aikaa muullekin, vaik kivaa onki ni ei viiti käyttää elämäänsä täs istumiseen. Oon tehny selko ratkaisun tuohon ongelmaan. Jos pitää saada jotain tehtyä, niin pidän koneen ihan kokonaan kiinni, niin ei tule ajauduttua notkumaan irkkiin ja mnettiin. Hullu mikä hullu! |
Snowblind 08.11.2004 00:31:36 | |
---|
Mä yritän vähentää nettiä. Mnetistä oon jo pääsemässä, vielä ku tosta Messengeristä selviäis... :/ Mut jäispähä aikaa muullekin, vaik kivaa onki ni ei viiti käyttää elämäänsä täs istumiseen. Mesnegeristä selviää tajuamalla miten IHAN HUONO se on. Groove lähtee sormista ja tarttuu kiinni otelautaan josta se pitää aina kieltenvaihdon yhteydessä putsata. |
baron 08.11.2004 11:47:39 | |
---|
Oon tehny selko ratkaisun tuohon ongelmaan. Jos pitää saada jotain tehtyä, niin pidän koneen ihan kokonaan kiinni, niin ei tule ajauduttua notkumaan irkkiin ja mnettiin. Mut mulla on se ongelma, että kun pitää jotain tehdä, niin koneen joutuu avaamaan. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
mr.muzak 08.11.2004 15:48:07 | |
---|
Mesnegeristä selviää tajuamalla miten IHAN HUONO se on. AIVAN. |
J. Cool 08.11.2004 17:20:33 | |
---|
Mesnegeristä selviää tajuamalla miten IHAN HUONO se on. ei riitä. kun niiden muidenkin pitäis tajuta tuo. mutta opetapa ihmisiä ircin käyttöön. se on työlästä hommaa ja kovaa helpdeskeilyä. eräälleki fuzzy bonerille sai pistellä tekstiä varmaan vuoden päivät ennen ku pääs sisään.. ;) don't touch my bumtsibum |
Fuzzy Boner 08.11.2004 17:30:15 | |
---|
. eräälleki fuzzy bonerille sai pistellä tekstiä varmaan vuoden päivät ennen ku pääs sisään.. ;) Näin sillä kävi kuulemma tyttöjenki kaa aina |
Snowblind 08.11.2004 17:45:15 | |
---|
Näin sillä kävi kuulemma tyttöjenki kaa aina Hoho. Groove lähtee sormista ja tarttuu kiinni otelautaan josta se pitää aina kieltenvaihdon yhteydessä putsata. |
Juho L 08.11.2004 18:00:33 | |
---|
Näin sillä kävi kuulemma tyttöjenki kaa aina Har! Toimiva lohkaisu. John Bleak
"Supe - M.netin Arafat" - Kosmonautti
IMIK - Perustajajäsen #2.Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
M.i.k.key 08.11.2004 18:13:08 | |
---|
Selkärankaisia lupauksensa pitäjiä. Threadin avauslainit on vahvasti editoitu... |
Juho L 08.11.2004 18:17:47 | |
---|
Selkärankaisia lupauksensa pitäjiä. Threadin avauslainit on vahvasti editoitu... Ähih. M.net pitää teitä otteessaan viimeiseen asti. John Bleak
IMIK - Perustajajäsen #2.Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
M.i.k.key 08.11.2004 18:19:51 | |
---|
Ähih. M.net pitää teitä otteessaan viimeiseen asti. Kysehän ei ollut siis koko mnetin käytön lopettamisesta... :) Kohta aletaan painelemaan varoitusta ja lukitaan tämä... |
Juho L 08.11.2004 18:22:50 | |
---|
Kysehän ei ollut siis koko mnetin käytön lopettamisesta... :) Kohta aletaan painelemaan varoitusta ja lukitaan tämä... Ahaa! Arvasin, ettei näistä julkisen poistumisilmoituksen tekijöistä ole lähtijöiksi. Hah! John Bleak
Eddy 08.11.2004 20:40:08 | |
---|
Hoho, editioin tätä kokoajan. Ketjun aloitusviestin informaatiosisältö on ainakin tällä hetkellä varsin kevyt(missasin alkuperäistekstin).Mikä homma tää oikein on? Koskettelen soittimia... |
JCM 08.11.2004 20:41:36 | |
---|
Ketjun aloitusviestin informaatiosisältö on ainakin tällä hetkellä varsin kevyt(missasin alkuperäistekstin).Mikä homma tää oikein on? Se oli RAAKAA tekstiä!! vkl meni kuulema... joo... Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Fuzzy Boner 08.11.2004 22:50:31 | |
---|
Ketjun aloitusviestin informaatiosisältö on ainakin tällä hetkellä varsin kevyt(missasin alkuperäistekstin).Mikä homma tää oikein on? Heh. Ei midn. Mä tulin äsken miitistä- eräs Eddy loisti poissaolollaan taas.. |