Aihe: Pro Tools LE, Windows XP & Service pack
1 2
vanhami
04.11.2004 10:53:10
Kuulostaa tutulta...aina löyty joku uus file joka puuttu...format c: ja uudelleenasennus! Niin tein itte ja nyt tuntuu skulaavan.

No entä kommentti käyttikseen. W2K vai XP. Investoin sentään ensi kertaa eläissään ihan lailliseen XP lisenssiinkin. prkl...

Mika
Locrian
04.11.2004 11:05:03
No entä kommentti käyttikseen. W2K vai XP. Investoin sentään ensi kertaa eläissään ihan lailliseen XP lisenssiinkin. prkl...

Mika

Mulla XP on pelittänyt mainiosti.Päivän verran joutuu säätämään asetuksia kohdilleen mutta sitten pelaa kuin unelma.Toisaalta studion koneella on ongelmia edelleen kahden kuukauden säädön jälkeen mutta nykyjään ne menee oman kummituksemme piikkiin.

Jos on varaa säätää kone pelkästään audiokäyttöön niin mun vastaus on XP.
-"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmore
vanhami
04.11.2004 11:42:53
Mulla XP on pelittänyt mainiosti.Päivän verran joutuu säätämään asetuksia kohdilleen mutta sitten pelaa kuin unelma.Toisaalta studion koneella on ongelmia edelleen kahden kuukauden säädön jälkeen mutta nykyjään ne menee oman kummituksemme piikkiin.

Jos on varaa säätää kone pelkästään audiokäyttöön niin mun vastaus on XP.

Tarkoittaako pelkästään audiokäyttöön säätäminen kuitenkin sitä, että, voit käyttää sitä sujuvasti peruskäytössä, eli, surffata, lukea mailit, ladata digikamerasta kuvat ja käsitellä niitä. En käytä konetta mihinkään muuhun, varsinkaan pelaamiseen. No, eukko on pelannut muutaman keran pasianssia ;o). En ole alun kokeilun jälkeen laittanut koneille mitään peer to peer softia ym.

Kai se perkele pitää alkaa taas vääntämään. Ei voi mitään, vituttaa vaan kuin pientä eläintä.

Tästä lähtien pitää ottaa varmuuskopioita.

Aamulla kuulin koiraa ulkoiluttaessani vinkin napurilta. Hänellä on linux taustalla, jolla hän hoitaa varmuuskopioinnit ym. KUN vindows kaatuu, niin linux käynnistyy aina.

Onko muilla kokemuksia tällaisesta tuplakläyttiskokeilusta?

Mika
BotneLapio
05.11.2004 13:07:33
Tarkoittaako pelkästään audiokäyttöön säätäminen kuitenkin sitä, että, voit käyttää sitä sujuvasti peruskäytössä, eli, surffata, lukea mailit, ladata digikamerasta kuvat ja käsitellä niitä.

Eli, jos käytät konettasi musantekoon ja normikäyttöön, kannattaa AINA asentaa kaks käyttistä. Mulla on WinXP:t toiminu ongelmitta. Toiseen asennat kaikki virustorjunnat, palomuurit, ja windowsupdatet ILMAN SP2:STA!! Sillä käyttiksellä sit surffailet ym. Musakäyttiksestä disabloit verkkokortin (olettaen tietty et sulla on joku laajakaista ym.), jotta resursseja vieviä antiviruksia/palomuureja ei tarvi asennella, eikä netistä tuu mitään kaskea koneellesi. Tähän käyttikseen ei myöskään kannata laittaa mitään päivityksiä. Jos päivityksiä on PAKKO asentaa, haet ne toisella käyttiksellä mikkissoftan sivuilta asennustiedostoina. Tämän musakäyttiksen sitten optimoit mahdollisimman kevyeksi. Hyvät ja kattavat ohjeet on täällä: www.musicxp.net
-=Botnee!!=-
vanhami
05.11.2004 14:20:58
Eli, jos käytät konettasi musantekoon ja normikäyttöön, kannattaa AINA asentaa kaks käyttistä.

Kiitokset vinkistä. Näyttää sitten siltä, että meikäläiselle tulee siis kolme käyttistä. Suunniteltiin kaverin kanssa asentaa se linux sinne taustalle hätävaraksi. Sitten kun kaikki windows peruskämmit on käynyt, niin buutataan linuksella ja pelastetaan mitä pelastettavissa on....

Mika
lindo
06.11.2004 17:00:33
Ruutu välähtää kauttaaltaan siniseksi eikä virheilmoituksen tekstiä kerkeä millään lukemaan, kun kone jo buuttaa itse itsensä. .

Tuon blue screen ajan pystyy kyllä muuttamaan... odotas miten se nyt oli...
SYSTEM PROPERTIES-ADVANCED-STARTUP AND REVOERY-SETTINGS-time to display recovery options when needed
Siitä muistaaksen voi vääntää pidemmäksi tuon blue screen ajan XPssä.
(ja sama Suomeksi)

Toivottavasti en höpötä omiani :O
I don't belive anything, if i don't see it first
Sleepless
19.11.2005 23:39:45
Mulla sama ongelma, mutta en saa Service Pack 2 poistettua lisää tai poista sovelluksesta eli miten sen saa pois? Mulla on vanhempi versio tuosta Pro Tools LE:stä (98:lle 5.1.1 tai Xp:lle 5.3.1) ja sitä voisi pyörittää myös Windows 98 eli kannattaako tän Xp:n kanssa rueta säätämään vaan ottaa 98 äänityskäyttikseksi ja Xp nettisurfailuun ym?
Hiljaa hyvä tulee.
Janus
20.11.2005 00:43:05
Joo, täytyy tästälähin olla tarkempi eikä aina automaattisesti hyväksyä, jos Windows ehdottaa jotain päivitystä ladattavaksi.

Itseasiassa Digidesign suosittelee olemaan käyttämättä automaattistä käyttöjärjestelmäpäivitystä myös Mac-ympäristössä. Aina pitäisi tarkistaa Digidesignin sivuilta, mitkä uudistukset on testattu toimiviksi kulloisenkin käytössä olevan PT-version kanssa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)