Pelsi 06.11.2004 19:29:48 | |
---|
M.net viihdyttää minua useasti. En niinkään ole oppinut mitään soittamispuolelta, mutta sanoitus-FAQista on ollut valtavasti hyötyä. "Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan. "
-Viidakon sanonta |
Jonte 06.11.2004 22:01:14 | |
---|
Elikkästä.. Mitä hyötyä on siulle tullut täällä pyörimisestä? Itse olen saanut paljon todella hyviä ystäviä joita myös näen m.netin ulkopuolellakin.. Olen saanut paljonkin tietoa soittimista, soittamisesta, bänditouhuista yms.. Täällä on hyvä kysellä neuvoa viisaammilta ja vanahemmilta.. Tämä on myös sellainen rentoutumispaikka. Kun on tylsää niin voi tulla tänne istumaan ja höpisemään.. Hyvin kysyit, plussan plopsautin siitä hyvästä. No joo, vastataan: -Fortunen kautta saadut T-paidat -osaltaan tämän avulla olen oivaltanut, että ympärilläni toimii paljonkin nuorempia ja parempia soittajia kuin minä -osaltaan tämän kautta olen oivaltanut, että ympärilläni toimii paljonkin huonompia soittajia kuin minä -suomalaisten bändien kirjo ja taso on seljennyt kovin. Olen saanut keskusteluista ja kommenteista yleisesti informaatiota todetakseni, että emme ole mitään huipputasoa, tosin emme huonoimpiakaan. Olemme arvosanalla hyvä miinus. Orientointi on tärkeätä. Terveisin Jonte Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Aardfather 07.11.2004 09:49:24 | |
---|
No olen tehny monta hyvää ostosta tuolta Torilta ja foorumilta on saanut mm. tietoa erilaisista asioista. Eli kyllä MNetistä hyötyä on ollut. - Aardfather |
willie 07.11.2004 13:31:44 | |
---|
Mielenkiintoista on lukea muiden soittajien, mun tapauksessani basistien, kirjoituksia ja kommentteja. Ja täällä perustettu Carol Kaye Fan Club on ihan kiva projekti. Nii......... ja oonhan saanut tutustua yhteen kivaan Dutteriin :) Basisti, melkein 50v. |
Kassu 07.11.2004 16:45:41 | |
---|
Paljon tietoa, paljon paljon tietoa olen saanut täältä. Lisäksi Mnetin ansiosta pääsin pelaamaan tähänastisen elämäni hauskimman minigolf-matsin. Hahaa! Olihan meillä hupaisaa. |
Kihtiukkeli 07.11.2004 17:37:24 | |
---|
Paljon hyvää tietoutta. Esimerkki: Koetin saada kitarani säädettäväksi. Tampereen isot musiikkiliikkeet sanoivat kierrellen ei kiitos:"Kolmen viikon päästä...pari hunttia kustantaa...jos silloinkaan ja silläkään hinnalla". No, kysäisin täältä. Löytyi paja, joka teki kielten vaihdon paksumpiin, floikan ja intonaation säädön sekä kevyen nauhahionnan 90 eurolla. Kyllä kannatti. Yleinen soittotietämys on parantunut, samoin kamatietämys. "Kaikki mikä ei liity musikkiin" -palstalta olen oppinut että a) nuoret miehet kaipaisivat naisia, mutta naiset ovat perkeleen vaikeita b) nuoret naiset haluaisivat miehiä, mutta sopivia ei ole, vain väärillä ominaisuuksilla varustettuja luusereita c) molemmat valittelevat puutetta... ;) Tietyn tyyppisen huumorin täältä on oppinut kyllä. Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan. |
Hohhoijaa 07.11.2004 17:52:43 | |
---|
Löytyi paja, joka teki kielten vaihdon paksumpiin, floikan ja intonaation säädön sekä kevyen nauhahionnan 90 eurolla. Kyllä kannatti. Mun kitaralle tehtiin noi tismalleen samat operaatiot 25 eurolla. |
Paddle 07.11.2004 19:04:58 | |
---|
Aika jumalattomasti musiikillista sivistystä. Oikeastaan melkein kaikki teoria mitä olen opiskellut on tullut opiskeltua joko suoraan keskustelupalstoilta tai kirjoista, joita täällä ollaan suositeltu. Tulin tänne "vakituisesti" aloitettuani kitaransoiton vuoden 2000 alussa, ja m.net on opettanut minulle oikeastaan kaiken vahvistimien fysiikasta sooloiluun harmoonisessa mollissa. Soittotaitoa ei harmin vuoksi voi täältä netistä omaksua, se on vieläkin aika paskassa jamassa :) Myös aina ennen suurempia soitin- tai levyostoksia olen kysynyt tai etsinyt täältä suosituksia, jotka ovat vaikuttaneet ostopäätöksiin aika suurehkosti, ts. ei ole tullut tuhlailtua turhuuksiin. Turhuuksista tuli mieleen että Turhuuspalstan on tullut myös aika paljon yleissivistystä, monet oikeat keskustelut aiheesta x (ei dadailut) ovat laajentaneet näkökulmia, täällä kun jokainen uskaltaa sanoa sen mitä on oikeasti mieltä. Hyviä, hyviä keskusteluja joissa on usein jäänyt omien, kapeakatseisten mielipiteidensä kanssa kakkosexi. Niin, siis sivistystä olen saanut aika monessa eri muodossa. |
Kaikki nykyiset bändikaverit on löytyny wantedin kautta.. You and me, we will be
part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream... |
MV 07.11.2004 21:15:47 | |
---|
Paljon apua kitaransoitossa. Löytänyt uusia bändejä ja oppinut musabisneksestä jne. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
askomiko 07.11.2004 23:10:57 (muokattu 07.11.2004 23:12:14) | |
---|
Menny ihan hitosti aikaa ja vaivaa. Mutta olen päässyt huutamaan Juho_L:n Humalahakuiseen radioon! Guitarsuite ja SIR-kaiku löytyi täältä myös. |
Spiralmind 08.11.2004 00:17:10 | |
---|
- Torilla on useemmatkin kaupat tullut tehtyä. - Aika tääl kuluu aika hyvin hukkaan tässä koneella jumitellessa, eikä tarvi miettiä mitä järkevää tekis elämällään. Löytyy sekä älykästä että vähemmän älyllistä keskustelua musiikista ja muustakin johon on kiva osallistua. - Aika paljon kaikenlaista tietoa esim. soittimista saanut täältä ja vastauksia kysymyksiin. Alussa tuli pyörittyä lähinnä kitarapalstoilla, nykyään niillä enää vähemmän... - Soolo- ja riffiskaboihin on ollut ihan hauska osallistua vaik en ookaan pärjännyt kun oon paska. :p - Useempaankin hyvään bändiin oon tutustunut sitä kautta mistä ihmiset on täällä puhuneet. Ja demostudiostakin löytää välissä ihan kuuntelemisen arvosta musaa. - Demostudio tarjoaa mahdollisuuden laittaa oma biisi muiden kuultavaksi ja arvosteltavaksi (tätä ei oo tietty tullut ite pahemmin hyödynnettyä, mitä nyt yhden midi-raakileen äsken pistin (kommentteja kiitos! nimellä Secrets of the Rain)... mutta laitan kyllä tulevaisuudessa kun on kunnon matskua nauhotettuna) Sanity is just the majority of lunatics
setting the standard. |
Kihtiukkeli 08.11.2004 08:47:53 | |
---|
Mun kitaralle tehtiin noi tismalleen samat operaatiot 25 eurolla. Jumankauta! Missä? Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan. |
Progressiveland 10.11.2004 10:42:20 | |
---|
kaikkea kaikesta,paskaa huumoria jne.. jotain myös kamoista ja soittamisesta.. kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene |
Milkop 10.11.2004 11:40:39 | |
---|
Muusikoiden.net on parasta viihdettä. Hyötypuoli on ollut vähäisempää, mutta erityisesti röytöpalsta huvittaa vieläkin. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
L.Ruoska 11.11.2004 17:21:55 | |
---|
Uuteen bändiin on löytynyt jäsenet, tässä lähiaikoina. Jos mä jotain tiedän soittimista niin täältähän se tieto on tullu =) Hyvää ajankuluahan se on lukea näitä juttuja. Oon myyny tavaraa täällä kanssa. Eli hyötyny oon, paljonkin =) Sinä rumpali johon uppoaa mm. RATM, Helmet, FNM! Tuu mukaan perustamaan rockbändiä. Kitaristi ja basisti löytyy jo, treenis Hertsikassa tiedossa! |
KooAa 11.11.2004 18:01:45 | |
---|
Osto-myynti-tuttuja-bändi. ... tai no, ei mun luonteella paljoa hymyillä. |
Juzzu 11.11.2004 18:11:52 | |
---|
Safaweb Da Make Ben_D Mathias Kivi Moridin Härski Japoikol
Juzzu Tohaapaa Nahkis Vasara Billsner Zepeteus Skebajaba Kiitos teille kaikille. Olette olleet suuri apu. Huh.... Jo se että itse on ollut avuksi jollekin tuntuu varsin hyvältä. Kiitos vaan itsellesikin. Ja mitä iloa tästä on ollut? No tämä tiivistää ehkä homman aika hyvin: http://muusikoiden.net/keskustelu/threads.php?c=31 Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Hohhoijaa 11.11.2004 18:58:57 (muokattu 11.11.2004 18:59:30) | |
---|
Jumankauta! Missä? vai oliko se 30 euroa. F-Musiikki, Helsinki... siis intonaation säätö, kaula suoraksi, kielten vaihto jne. jne. Edit: Nojoo, nauhojen hiontaa ei tehty. Mutta että 60 euroa siitä...? |
Kihtiukkeli 11.11.2004 21:06:33 | |
---|
vai oliko se 30 euroa. F-Musiikki, Helsinki... siis intonaation säätö, kaula suoraksi, kielten vaihto jne. jne. Edit: Nojoo, nauhojen hiontaa ei tehty. Mutta että 60 euroa siitä...? Ai niin: unohdin kielisetin hinnan ja lisäjouset, enpä muista mitä ne kustansivat mutta varmaan alle 10 €. Minulla ei ole käsitystä mitä nauhojen hionta yleensä kustantaa, mutta kun sitä tässä tiedustelen ja joku tietävä vastaa, saan varmaan lisätä vastauksen sitten mnetistä saatuihin hyötyihin ;) Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan. |