Aihe: TIK TAK telkkarissa
1 2 3 4
FlatOutFucked
07.11.2004 18:34:54
http://koti.mbnet.fi/~ddav/jarno/ti … /Mikkeli%2029.10.%202004/emppu8.jpg

Eikai tuo vain ole bissepullo? Onko meillä tässä nyt skandaali?
"You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore
Kimmo72
07.11.2004 18:50:28
Kai muusikko nyt siideriä saa nauttia ilman skandaalia
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan
Fortune
08.11.2004 10:19:23
Eikös Petra puhunut jotain lääkiksestä. Luulisi sen vähän rajoittavan keikkailua. Lukiossahan nyt ei tarvitse tehdä yhtään mitään, paitsi lukea vähän koetta edeltävänä iltana.

Opiskelut varmasti muuttaisivat asioita.

No joo, kun katsoo suomen ykkösbändien soittajia, niin kyllä sieltä korkeakoulua käyviä ja korkeakoulutettuja löytyy.

CMX:n rumpali on hammaslääkiksessä, YUP:n kitaristi lääkiksessä, noin esimerkiksi. Ja keikkaa heittävät ja tekevät levyjä.

Tehdään niitä opiskelujen ohessa muitakin töitä, ei soittaminen sen kummempaa ole. Harva tässä maassa pelkästään soittamalla elää, jotkut käyvät töissä soiton ohessa, toiset kouluttautuvat. Fiksuahan se vain on ja järjestelykysymys.

On, vaikka sinänsä onkin vähän arveluttavaa, että alaikäisiä "värvätään" jo musiikkikouluista tekemään rahaa isolle lafkalle.

Itse haluaisin kuulla tyttöjen itse tekemiä biisejä.

Johan tuolla uudella levyllä on yksi, jossa on yksi tytöistä säveltäjänä. Kyllä se siitä pikkuhiljaa, parempi veivata ammattilaisten tekemää laatupoppia, kehittyä soittajina, Tik Tak on eittämättä ihan järjettömän kova livebändi, jos vertaa nyt vaikka eilen nähtyihin Viikatteeseen (laulu oli kaukana ammattitaitoisesta) ja Kilpeen (no, se oli muuten vain koomista, laulaja oli kyllä loistava, jos pisti silmät kiinni...).

Minä en dissaa Asikaista, työtäänhän hän tekee. Itse soitan omia biisejä ja omilla ehdoilla, tehkööt muut mitä tykkäävät. Ei musiikki ole mikään filosofis-eettinen dilemma, se joko toimii tai ei, henkilökohtaisella tasolla siis. Yleispätevästihän ei voi arvioida. Samahan se nyt perkele sille on, mikä stereoista luukutettuna kunkin lahkeet saa lepattamaan ja mielen hyväksi.

Minulla on levysoittimessa peräkkäin ihan helposti Tik Takia, Zen Caféa, Lemonatoria, Foo Fightersia ja Rushia. Ei tunnu sillisalaatilta, kaikista pidän.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Tilaa Mnet-paita!
Tympee Huttunen
08.11.2004 10:21:32
Kilpeen (no, se oli muuten vain koomista, laulaja oli kyllä loistava, jos pisti silmät kiinni...).

Kilpihän oli suorastaan loistava siinä. Loistosounditkin.

Ja eihän nyt soittajia pidä katsella "sillä silmällä"! :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)