voltasparta 02.11.2004 10:11:00 | |
---|
kiitos tarva :) sitä rumpalii oli kiva seurata, ku se hytky silleen kivasti siellä rumpujen takana :) Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
Dr. Muff 02.11.2004 10:22:57 | |
---|
White antoi Heathen Chemistryn kopion NME:n toimittajalle ennen kuin levy oli julkaistu ja se levisi sitä kautta nettiin. Eli White sai potkut, aivan kuten sai Tony McCarrolkin. Tuo Boneheadin tapaus on hieman epäselvä lähtikö omasta tahdosta vai tuliko pakottava suositus lähteä. Mulla on nauhalla pari vuotta vanha haastattelu missä Noel ihmettelee miksi Guigsy ja Bonehead lähti bändistä. Siitä minä saan kyllä sellaisen kuvan että lähtivät ihan omasta vapaasta tahdostaan, kun uusi levy oli saatu valmiiksi. Noel taisi kuitenkin poistaa levyltä Boneheadin ja Guigsyn osuudet. Luulen kyllä että Whiten erottamisen takana on muutakin. Vastahan joku aika sitten Noel sanoi että Alan White on paras rumpali kenen kanssa hän on soittanut. On kyllä tosin sen verran lipevä jätkä että saattoi tarkoittaa ihan mitä vaan. I Smell Urine |
voltasparta 06.11.2004 12:09:52 | |
---|
mist löydän sen definetely maybe dvd piilokappaleen! Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
Tarva 06.11.2004 15:29:06 | |
---|
mist löydän sen definetely maybe dvd piilokappaleen! Se salainen matsku on Guigsyn kirje, siitä miksei hän halunnut osallistua DVD:n haastatteluihin. Selaile kappaleita menussa, niin joidenkin kappaleiden välissä (olisko 8. ja 9.) on simmonen viive... siinä pitäis tehdä jotain, mut en tiedä mitä. Mä olen niin onneton olmi, etten tiedä miten sen kirjeen saa näkyviin. Tämä tieto on jostain englantilaisesta musalehdestä (paitsi ei toi olmi juttu). Ilmainen viina on valkoisen miehen surma. |
Stain 06.11.2004 15:43:00 | |
---|
Bonehead ja Noel ei tullut ilmeisesti toimeen Standing on shoulder of giants levytyksen aikoihin. Noel yritti pitää Liamin irti keitosta, mutta Bonehead jatko sitä vanhaa rataa... se ei sopinut Noelille. Guigsy ja Bonehead oli ilmeisesti aika hyviä ystäviä, niin silloin Guigsynkin oli helppo jättää uppoava laiva. Guigsyllä oli aikaisemminkin ollut pieniä breikkejä oasiksesta. White antoi Heathen Chemistryn kopion NME:n toimittajalle ennen kuin levy oli julkaistu ja se levisi sitä kautta nettiin. Eli White sai potkut, aivan kuten sai Tony McCarrolkin. Tuo Boneheadin tapaus on hieman epäselvä lähtikö omasta tahdosta vai tuliko pakottava suositus lähteä. Kiitoksia tiedosta. Mutta miten tuo Whiten erottaminen, hänethän potkittiin vasta vähän aikaa sitten ja Heathen Chemistry taisi ilmestyä jo 2002?
Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
Tarva 06.11.2004 15:56:10 | |
---|
Kiitoksia tiedosta. Mutta miten tuo Whiten erottaminen, hänethän potkittiin vasta vähän aikaa sitten ja Heathen Chemistry taisi ilmestyä jo 2002? No, ehkä se asia oli pysynyt salassa muutaman vuoden. Tai sitten asia tuli taas esille, kun bändi aloitti uuden levyn tekemisen, eikä samaa riskiä haluttu ottaa. Ilmainen viina on valkoisen miehen surma. |
Stain 06.11.2004 18:05:01 | |
---|
No, ehkä se asia oli pysynyt salassa muutaman vuoden. Tai sitten asia tuli taas esille, kun bändi aloitti uuden levyn tekemisen, eikä samaa riskiä haluttu ottaa. Milloinkahan se uusi levy ilmestyy? Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
hanhjelm 06.11.2004 23:12:32 | |
---|
mä oon kyllä vilpittömästi sitä mieltä että tämän orkesterin ei kannata enää julkaista mitään! Oasis on kyllä ihan vitun hyvä mutta noi viimeaikaiset hommelit on kyllä ihan perseestä! Ei kannata väkisin jatkaa kun jo näkee ettei mitään parempaa ole enää luvassa! Ei mulla oikeesti oo mitään todellista sanottavaa........ |
AoA 07.11.2004 11:27:52 | |
---|
mä oon kyllä vilpittömästi sitä mieltä että tämän orkesterin ei kannata enää julkaista mitään! Oasis on kyllä ihan vitun hyvä mutta noi viimeaikaiset hommelit on kyllä ihan perseestä! Ei kannata väkisin jatkaa kun jo näkee ettei mitään parempaa ole enää luvassa! Juu, se on vaan siinä että eivät itse usko tuohon... |
tyhmää ku niis muutamis kappaleis on niin paska kuvanlaatu siin definetelyn.. joo yritän kattoo jos löytyis se kirje.. Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
Zeni 15.11.2004 15:37:34 | |
---|
Morning Gloryn jälkeen en ole levyjä jaksanut ostaa vaikka siihen asti kyseinen bändi oli ehdoton suosikki ja omistan Morning gloryyn asti levyt ja sinkut. Sinänsä hassu bändi että niillä sinkuilla on todella paljon hyviä kappaleita mitä ei kuitenkaan levyiltä löydy. Oasisin biisit on nykyään tuollaisia räpellyksiä mihin pistetään joku kirkumaan päälle. Ei mitään järkeä. Morning Gloryn jälkeen tuli kyllä erittäin kova pudotusta, suoraan pohjalle. Suosikki biisi on Listen Up |
Stain 15.11.2004 16:07:57 | |
---|
Ihmettelen miksi kovin moni sanoo että Morning Gloryn jälkeen alkoi alamäki. Mielestäni Be Here Now on aivan loistava Oasis-albumi, sen ansiosta aloin kuuntelemaan bändiä. Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
hanhjelm 16.11.2004 10:15:53 | |
---|
Joo, Be Here Now on kyllä vielä aivan loistava albumi! Ja kyllä niillä uusimmillakin on muutamia helmiä kuten Liamin kirjoittama "songbird"! Minusta se on mielettömän hyvä biisi. Ei mulla oikeesti oo mitään todellista sanottavaa........ |
Zeni 16.11.2004 11:24:24 | |
---|
Pakko myöntää, että unohdin sen. Olihan Be Here Now vielä hyvä, mutta sitten... Tuolta paras taisi olla My Big Mouth |
Stain 31.12.2004 11:33:16 | |
---|
Iski hirveä himo nähdä Oasis livenä! Nehän heittävät ensi kesänä briteissä pienen kiertueen, mutta taitaa kaikki keikat olla loppuunmyytyjä. Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
Mesikehrääjä 11.01.2005 16:07:47 | |
---|
Mikä olisi hyvä Oasis Live DVD? |
hanhjelm 11.01.2005 16:12:38 | |
---|
Mikä olisi hyvä Oasis Live DVD? Niiltä on tullu sellaset livet kun ....there and then ja familiar to millions. Itse pidän enemmän tosta there and then julkaisusta. Siinä on bändi niin sanotusti "tuoreemmassa" kunnossa! |
reverend 11.01.2005 16:26:20 | |
---|
Niiltä on tullu sellaset livet kun ....there and then ja familiar to millions. Itse pidän enemmän tosta there and then julkaisusta. Siinä on bändi niin sanotusti "tuoreemmassa" kunnossa! Lisäksi on julkaistu Live By the Sea DVD vuodelta 1995. ...There And Then on vuodelta 1996 ja Familiar To Millions v. 2000. Lisäksi luin jostain eilen että 16.5.2005 pitäisi ilmestyä uusi levy. Keep on rockin' in the free world |
Renton 11.01.2005 21:14:44 | |
---|
Kaikki Oasis-DVD:t on pirun hyviä. Eihän bändiltä jolla on noinkin huikea tuotanto vaan voi tulla huonoa matskua :-) Anyway, Live by the sea'n aikoihin Liamin ääni oli aivan superia. Samaisella DVD:llä Noel mm. unohtaa sanat D'yer wanna be a spaceman'issä! |
Rattata 12.01.2005 07:50:48 | |
---|
Anteeks jos on wanha tieto, mutta uus Oasis levy tulee Toukokuussa. "Mähän oon koko ajan tienny että sä oot susi oddin vaatteissa." - Tellu |