Aihe: Miksi ei tuu ääntä??!!
1
antonio
04.11.2004 15:20:49
Omistan 18-tuumaiset alaäänikaiuttimet. Mutta nyt ne yhtäkkiä on lakannu toimimasta! Kaiuttimissa on speakon liittimet ja liitäntä sekä IN että OUT. Olen kokeillut ottaa signaalin siitä OUT:sta ja liittää toiseen kaiuttimeen ja hyvin toimii. Eli signaali vain kulkee bassokaapin läpi.Mutta bassokaappi ei pelitä..! Olen myös avannut kaapin ja kattonu että kaikki piuhat kaapin sisällä pitäis olla kunnossa(liittimet ym kunnossa ja tiukasti kiinni). Molemmat kaiuttimet lakkas toimimasta pienen ajan sisällä. Eikä elementitkää nyt noin vain mee mäsäksi..?

MIKÄ NEUVOKSI?
miän vain
04.11.2004 17:56:08

Tuli mieleen ne pienet piuhat, jotka menee itse kartioon. Onko kiinni? Jää helposti huomaamatta. Korjauksesta en sitten tiedäkään.

Tarkista myös jakosuodin, jos on. Tärinä irrottaa osia joskus. Meidän 18+pilli-kaapin toimii/eitoimi johtui melkein irronneesta komponentista.
"Pulla ei maistu erilaiselta, vaikka sille antaa nimen"
Monochromatic on bändini.
rummunteko-ohjeita sivun alareunassa.
zorro
05.11.2004 11:35:29
eikös tarpeeksi alaääniselle kaiuttimelle pidä olla paljon paksumpi johto? jos se on siitä kiinni? tai sitten ei. noissa tapauksissa menisi varmaankin päätevahvistin rikki(?)
OSTETAAN: lace sensor Red MYYDÄÄN: WhammyII
Sampe
06.11.2004 22:42:45
Entä jos elementti on oikosulussa? Oletko mitannut?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)