Nightwish 04.11.2004 23:36:34 | |
---|
Disneyn elokuvat(Pocahontas,yms) Kill Bill on kans ja sit luurankona kaapista...Mun mielestä Titanicissa oli hyvä musiikki :) Seasons don't fear the reaper
Nor do the wind, the sun or the rain |
Flow 05.11.2004 00:11:30 | |
---|
Unohdin, että Virgin Suicidissa ja Lost in Translationissa on muzaakit kanssa mahtavia... "Look behind you...A mirror with an image of a three headed donkey" K100 #11 Pastilli? |
Aman 05.11.2004 00:34:42 | |
---|
Hyvät, pahat ja rumat ja sitten aivan uskomattoman viilee Dirty Harry! "When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross." |
Kanjonit 05.11.2004 10:23:24 | |
---|
Morricone ja Elfman ym. mestarit muistuvat ensimmäisenä. Eyes wide shutin musiikit jäivät mieleen erilaisuudellaan. Se pianonpimputus on legendaarinen jos mikä. Entinen Kaam0s, nykyään Liippa.
It is esay to raed elisgnh aulghoth the ltteers are not in rhgit oderr. |
sub zero 05.11.2004 10:57:35 | |
---|
Bad Taste Ärsyttää muuten tosi paljon semmoinen kliseinen sinfoniaorkesterijuttu. Ei sovi esimerkiksi LOTR -elokuviin OLLENKAAN. "Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras |
Chemo 05.11.2004 11:14:50 | |
---|
Ärsyttää muuten tosi paljon semmoinen kliseinen sinfoniaorkesterijuttu. Oikeastaan mulla on samoja tuntemuksia. Turhauttaa, kun yleisöä koetetaan ohjata liian itsestäänselvillä keinoilla. Hollywood-tavarassa draamankaarikin on usein niin kulunutta kamaa, ettei monikaan elokuva siltä suunnalta anna mulle juuri mitään. Mutta musastahan tässä piti puhua. Henry Mancinia ei vissiin oltu mainittu vielä. ...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain! |
Feggy 05.11.2004 11:40:51 | |
---|
Hitchcockin leffat, joissa on Herrmanin musiikki Fellini & Nino Rota -60/-70-luvun agenttileffat Shaft Less is more. |
T.S. S L A Y E R 05.11.2004 11:56:43 | |
---|
Moukat. Mahtipontinen tyylikäs sinfoninen orkesterimusiikki on yksi parhaimmista muodoista. |
gandar 05.11.2004 16:02:05 | |
---|
Shaft Ja se 70-luvun Shaft, ei 2000 -versio. Omia suosikkejani ovat kuitenkin Tarantinon melkein joka leffa Blues Brothersit Vaaleanpunaiset pantterit Star Warsit Taru sormusten herrat ja yllättäjä: South Park - Bigger, longer & uncut , jonka musiikki piti hankkia ihan soundtrackilla. Ceci n'est pas une signature |
Minstrel 05.11.2004 17:49:39 | |
---|
Morricone on minun suosikkini. Etenkin Hyvien, pahojen ja rumien lopun "The Ecstasy Of Gold" -sävelmä on huikeimpia elokuvamusiikkeja koskaan. Kylmiä väreitä tulee kohtausta katsellessa. Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa. |
Alpha 06.11.2004 17:13:15 | |
---|
|
Jos joku muistaa vielä Keskiyön Pikajuna (Midnight Express) leffan, ni siinä on mielestäni parhaat musat. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
hit 06.11.2004 21:54:41 | |
---|
Halloween The Omen Alien Star Wars Planet of the Apes Hellraiser Psycho Oho...tuleepa melko kauhu/scifi-painotteinen lista, jätetään tähän. Tohon vois viel lisätä manaajan. "For here, apart, dwells one whose hands have wroght Srange eidola that chill the world with fear: Whose graven runes in tomes of drean have taught What things beyond the star-gulfs lurk and leer. Dark Lord of aweroigne-whose windows star on pits of drea |
Notefix 07.11.2004 09:31:52 | |
---|
Ärsyttää muuten tosi paljon semmoinen kliseinen sinfoniaorkesterijuttu. Mä olen aivan eri mieltä. Mua taas ärsyttää kun joku päivän hittiartisti pistetään "säveltämään" leffamusaa ilman minkäälaista ammattiatiatoa tuohon. Samoin se, kun pistetään väkisin rock yms. biisejä promoamistarkoituksessa vaikka biisi ei leffaan lähes aina edes sopisi. My name is Baron, Notefix Baron " |
tommiot 07.11.2004 09:47:57 | |
---|
Hehe, Beavis & Butthead Do America :) Siinä on ainakin AC/DC ja Ozzy. Pastilli? |
sub zero 07.11.2004 11:20:21 | |
---|
Mä olen aivan eri mieltä. Mua taas ärsyttää kun joku päivän hittiartisti pistetään "säveltämään" leffamusaa ilman minkäälaista ammattiatiatoa tuohon. Samoin se, kun pistetään väkisin rock yms. biisejä promoamistarkoituksessa vaikka biisi ei leffaan lähes aina edes sopisi. Mua ärsyttää tuokin. Mua ärsyttää siis molemmat. "Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras |
Bee-äf 07.11.2004 13:07:46 | |
---|
Mikko Niskasen 8 surmanluotia, jossa Erkki Ertaman pysäyttävät Hammondfraasit kruunaavat traagisen tarinan. |
JM 07.11.2004 13:14:37 | |
---|
Isku Mogadishuun (Black Hawk Down) Elokuvan jenkkisotilaat kuuntelevat vain ja ainoastaan minun mielestäni hyvää musiikkia. Taustalla voi kuulla esimerkiksi Alice In Chainsin Jar of Fliesia, Faith No Morea, Stone Temple Pilotsia ja muitakin helmiä. Muutenkin kovasti pätevä elokuva. Taisihan se pari Oscaria saalistaakin. "It's hard to start things over. You can feel the fire 'round us all the time". |
ojukka 10.11.2004 13:40:47 | |
---|
School of Rockissa on hyvien bändien musiikkia. Led Zeppeliniä jne. "Ding! Ding! I want chicken, I want liver! Miaow Mix, Miaow Mix please deliver!" Dr.Evil |
miscage 10.11.2004 18:22:50 | |
---|
Singles !!! - Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää) |