baron 05.11.2004 01:29:48 | |
---|
Tai lähtee anniskelualueen puolelle naaraksia bongailemaan. Joku pienikokoinen blue-tooth etähallinta, voi ottaa sen baaritiskiin nojatessaan povitaskusta ja tehdä soittamiseen jonkun pienen muutoksen ja sanoa ihailevalle naaraspuoliselle: "Mä oon muuten kiipparisti" Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
R.Syke 06.11.2004 15:17:07 (muokattu 06.11.2004 15:17:28) | |
---|
Ei nykyään moni enää soita oikeesti livenä. Tämä on faktaa -Nyyh. Ei soita, ei :( Haamut heiluu estradilla ja ruumiit kääntyy haudassa teknofunkysoulin tahtiin. Elämme vvakavia aikoja. |
Joku pienikokoinen blue-tooth etähallinta, voi ottaa sen baaritiskiin nojatessaan povitaskusta ja tehdä soittamiseen jonkun pienen muutoksen ja sanoa ihailevalle naaraspuoliselle: "Mä oon muuten kiipparisti" -Olis muuten hyvä jos ki:pparisteilla olis oma koppalakki kutn kippareilla. Valakoset takithan on jo? Baaritiskiin nojatessa voes vetää lippaankin, usean. Baarissa soisi taustalla tietysti kaunis pianomusiikki, kuten IR:n 'Mine tu:li kuljetta:' iliman K-H:n laulua. |
Planetist 08.11.2004 09:27:11 | |
---|
"Soita paranoid!" --------------
"If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If --------------
Pastilli? |
Soolokitaristi 02.12.2004 08:38:27 | |
---|
Itse olen tykännyt Final fantasy-pelisarjan musiikkien pianoversioista. Voi toimia nuoremmalle väelle, jolle japsianimaation äänimailma on tutumpaa. Muistaakseni ainakin FF Vii Ja X:n tunnarit on aika hittejä ja sopivan erilaisia eurooppalaiseen korvaan. Ainakin tää Suteki da ne Final fantasy X:stä on kyllä semmonen paatos että oksat pois. Josatin noista on kyllä tehty englanninkielisetkin versiot. Joka tapauksessa tiedän että seiskasta eteenpäin on julkastu aina myös erillinen pianoversio soundtrackista. |
Snowblind 02.12.2004 08:48:55 | |
---|
Tajusin juuri miten upealta Nine Inch Nailsin Hurt kuulostaa mies & piano yhdistelmällä. Groove lähtee sormista ja tarttuu kiinni otelautaan josta se pitää aina kieltenvaihdon yhteydessä putsata. |