Aihe: Kauniita piano kappaleita
1 2 3 4
baron
05.11.2004 01:29:48

Tai lähtee anniskelualueen puolelle naaraksia bongailemaan.

Joku pienikokoinen blue-tooth etähallinta, voi ottaa sen baaritiskiin nojatessaan povitaskusta ja tehdä soittamiseen jonkun pienen muutoksen ja sanoa ihailevalle naaraspuoliselle: "Mä oon muuten kiipparisti"
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
R.Syke
06.11.2004 15:17:07 (muokattu 06.11.2004 15:17:28)
Ei nykyään moni enää soita oikeesti livenä. Tämä on faktaa

-Nyyh. Ei soita, ei :( Haamut heiluu estradilla ja ruumiit kääntyy haudassa teknofunkysoulin tahtiin. Elämme vvakavia aikoja.
Planetist
08.11.2004 09:27:11
"Soita paranoid!"
-------------- "If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If -------------- Pastilli?
Soolokitaristi
02.12.2004 08:38:27
Itse olen tykännyt Final fantasy-pelisarjan musiikkien pianoversioista. Voi toimia nuoremmalle väelle, jolle japsianimaation äänimailma on tutumpaa. Muistaakseni ainakin FF Vii Ja X:n tunnarit on aika hittejä ja sopivan erilaisia eurooppalaiseen korvaan. Ainakin tää Suteki da ne Final fantasy X:stä on kyllä semmonen paatos että oksat pois. Josatin noista on kyllä tehty englanninkielisetkin versiot. Joka tapauksessa tiedän että seiskasta eteenpäin on julkastu aina myös erillinen pianoversio soundtrackista.
Snowblind
02.12.2004 08:48:55

Tajusin juuri miten upealta Nine Inch Nailsin Hurt kuulostaa mies & piano yhdistelmällä.
Groove lähtee sormista ja tarttuu kiinni otelautaan josta se pitää aina kieltenvaihdon yhteydessä putsata.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)