Aihe: Zack de la Rocha
1
Lateralus
04.11.2004 17:58:16
Ajattelin kysyä tietääkö kukaan missä vaiheessa Zackin soolo-projekti on? eli onko materiaalia julkaistu tai julkaisemassa milloin? En ole vähään aikaan kuullut Zackistä mitään, odotan innolla miltä soolo materiaali kuulostaa.
"When you got nothing you got nothing to lose." -Bob Dylan
PepeAngst
05.11.2004 14:48:07
Zack runoilee ja käy mielenosoituksissa kuulemma. Trent Reznorin kanssa se on tehnyt we want it all biisin, joka on fahrenheit 9/11 sountrackillä. Ja tietty March of death dj shadow kanssa. Soololevyä ei kai ole tulossa vielä pariin vuoteen kuulemma. Aikaisintaan kai vuoden päästä. Huhuilua.
Kaljalla ei saa känniä.
vanttera
05.11.2004 16:03:38
Zack runoilee ja käy mielenosoituksissa kuulemma.

Muhahaha! Mahtavasti kiteytetty. Tarkoittaa sitä että vaikka kuinka RATM:sta tykkäsinkin, tulevaisuudelta ei tartte paljoa odotella.
"Tarkottaako toi Miss Sixty sitä että sä oot niinku 60?"
Lateralus
05.11.2004 18:15:22
Zack runoilee ja käy mielenosoituksissa kuulemma. Trent Reznorin kanssa se on tehnyt we want it all biisin, joka on fahrenheit 9/11 sountrackillä. Ja tietty March of death dj shadow kanssa. Soololevyä ei kai ole tulossa vielä pariin vuoteen kuulemma. Aikaisintaan kai vuoden päästä. Huhuilua.

Kiitos tiedosta, joutuu näköjään muutaman hetken odottelee ennenku pääsee tutustumaan Zackin soolo matskuun.
"When you got nothing you got nothing to lose."
mikko1
05.11.2004 23:15:32
Muhahaha! Mahtavasti kiteytetty. Tarkoittaa sitä että vaikka kuinka RATM:sta tykkäsinkin, tulevaisuudelta ei tartte paljoa odotella.

Tässä ikävä kyllä taitaa piillä totuuden siemen.
TiMiTheShiT
06.11.2004 23:11:38
Soololevyä ei kai ole tulossa vielä pariin vuoteen kuulemma. Aikaisintaan kai vuoden päästä. Huhuilua.

noista soololevyistähän huhuiltiin jo heti R.A.T.M.:n hajottuakin........... onhan zackilla näitä joitain soolobiisejä "CIA I see you later"...
he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-|
monkeyheaven
07.11.2004 15:42:30
mistäs sais Zackia mp3:na ladattua? oisko mitään internetsivuja sellaiseen...
sutki
12.03.2005 21:36:35
ou jeah zack de la rocha on just kova kommunisti
jeeeps
Kapane
13.03.2005 16:37:18

ou jeah zack de la rocha on just kova kommunisti

Mitäs sä oot vetäny.

Itse olen samaa mieltä, että ratm hajottua ei odotukset ole olleet kovin korkeita.
Archetype H.D
In Goth We Trust! The 666 Club #555
Kaneli
15.03.2005 18:24:25 (muokattu 15.03.2005 18:25:10)

Eihän sitä tiedä, ehkä se tekee jotain jännää hyvää matskua jossain vaiheessa.

mu0kz: Siis hyvää matskua ratmin lisäks:p
- Si dej i reven!! - Mee ite. (Siberiankathru PolFukselle)
arrgh
16.03.2005 17:52:07
Näin Trent Reznor sanoi de la Rochan soolosta: "Worked on Zach De La Rocha's record and that went well but that's never going to see the light of day I don't think."
Mohla
17.03.2005 14:14:14

Tämä on kyllä ärsyttävää, kun mistään ei saa tarkkaa tietoa herran projektista. Voisi edes jotain infoa antaa, sanoa sitten vaikka että ei sitä tule koskaan jos näin kerta on. Eipähän tarvitsisi rasittaa päätään tällä.

Jos tykkäätte kyseisen herran äänestä, niin suosittelen etsimään jostain Roni Sizen kanssa tehdyn "Center of the storm". n.7 minuuttia Rochaa.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Järvihirviö
17.03.2005 15:29:37
Jos tykkäätte kyseisen herran äänestä, niin suosittelen etsimään jostain Roni Sizen kanssa tehdyn "Center of the storm". n.7 minuuttia Rochaa.

Joka löytyy Ronin In the Møde -levyltä, saatavilla ihan jokaisesta levykaupasta.
sutki
16.05.2005 21:23:43
Mitäs sä oot vetäny.

Itse olen samaa mieltä, että ratm hajottua ei odotukset ole olleet kovin korkeita.

mitä mä oon vetänyt ? varmaa vähän kaiken näköst tavaraa sitten de la rocha on just kova kommunisti sille ei voi mitään ZAPATISTA!!
Rock The Casbah!!1
PepeAngst
17.05.2005 00:42:22
Trent Reznor sanoi, että tekivät sen 20 biisiä. Zackillä jotain ongelmia levy-yhtiön kanssa. Levy piti kai ensiksi julkaista Reznorin oman yhtiön kautta, mutta yhtiö oli kuolemassa ja Zackillä oli vanhan levy-yhtiön kanssa ongelmia, joten kaikki meni vituilleen. Yksi biisi julkaistiin siis Fahrenheit 9/11 leffan yhteydessä, mutta loput 19 biisiä on jossain. Trent ei tiedä, missä ne ovat eikä myöskään Rochan edustaja. Ilmeisesti siis levy-yhtiöllä tai sitten itse Zackillä.
Olen syntynyt 12. heinäkuuta. Samana päivänä kuin Bill Cosby ja Pate mustajärvI!!!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)