No onko ees hintansa väärti? ;) parempi saundi kun mun marsussa.. siis puhtaalla aarre on siellä mistä sen löytää
http://www.brokenfuture.tk/
pastilli |
Kossu 08.11.2004 09:02:16 | |
---|
Minulla oli aikanaan Carlsbro 30 W combo. Ostin samoilla kesälomarahoilla Ibanez Les Paul kopion, käytetyn Carlsborn combon ja EH:n LPB-1:n ja jum.............a kyllä lähti. Sen jälkeen olikin pitkän aikaa soundeissa pelkää alaspäin menoa laitteita vaihdellessa. ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker |
Metal_Griffin 08.11.2004 10:13:06 | |
---|
Mulla on Carlsbron Twin Channel Power Amp 100W (täysputki) Samanlainen, mutta pienemmällä wattimäärällä oli myös Raumanmeren keikalla Eppu Normaalilla. Mulla on myös 2 X 12" kaiuttimilla iso Carlsbron kaappi tuon vahvistimen kaverina. Vahvistimen soundi on hieno ja ainakin tuossa omassani on erittäin vähän häiriöääniä. Vahvistimesta ei kuulu oikeastaan mitään ylimääräistä suhinaa tai hurinaa. Kaksikanavaisuus on kätevää (toisin kuin Marshallissa), toiseen voi laittaa efektit sisään ja säätää niiden sävyt. Vahvistimessa on myös "limitteri" säädin, jolla voi sitten rajoittaa noita mahtavia tehoja. Puhdas soundi on mielestäni huomattavasti parempi kuin saman ajan (60-70-luku) Marshalleissa. Marshalli taas säröytyy hienommin. |
Metal_Griffin 08.11.2004 10:16:15 | |
---|
Niin ja varmasti hintansa väärti kun maksoivat viidesosan Marshallien hinnoista. Vahvistin vähän yli ja kaappi vähän ali 100€. |
jonders 22.11.2005 12:46:04 | |
---|
mä omistan carlsbron basson vahvari 25w lähtee ihan mukava ääni ostin intro music:ista on tosi paljon näytillä kannata käydä kattoo |
Jytäurpo 22.11.2005 13:05:28 | |
---|
Mulla on sidewinder 60w putkikombo 80-luvulta, aina rikki. "When me and a bunch of cowboys rode into Jesse James.
Well, the bullets were a-flying just like a shower of rain..." |
Listen 22.11.2005 13:20:15 (muokattu 22.11.2005 13:21:06) | |
---|
Minulla on jossain pölyttymässä olkahihnalla varustettu Carlsbro Buddy-kitaravahvistin. Pieni koko ja kaiutin ja wattimäärä, mutta kova ääni siitä lähtee. On tosiaan kannettava ja toimii sekä akuilla että verkkovirralla. Soundi on... no, Kari Peitsamo voisi saada sillä hyvää jälkeä aikaan. Keskiäänivoittoinen ja pahvilaatikkomainen, mutta särö ei ole mikään sirkkeli. Ennemmin tuolla soittaisin kuin 80-luvun punaisilla potikannupeilla varustetulla trankku-Fenderillä. Samba yes! Work no! |
Guitar Hero 22.11.2005 14:47:01 | |
---|
top 50 löytyi jossain vaiheessa. marsumainen on saundi ja ääni kovaa kuuluva. ei mitään valittamista, liikaa vaan tehoa. tykkäsin kyllä. Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja. |
last command 22.11.2005 20:10:04 | |
---|
Itselläni on Carlsbro Scorpion 2x12 combo (muistuttaa jonkin verran Vox:in AC-30)se on jostain 70- luvulta luultavasti. Nykyään käytän sitä kaappina kun siinä tuo vahvistin kärähti (trankku) eikä saatu korjattua, mutta käytän marshalin nuppia sen kanssa ja soi todella mahtavasti!!! Jos jollakin sattuisi olemaan samanlainen Scorpion voisitko ottaa yhteyttä jos saisi jotain tietoja korjaamista varten tai jos jollain sattuisi olla myytävänä kyseinen laite.... |
teo 22.11.2005 20:47:26 | |
---|
Itsellä kanssa Carlsbro Top50. Erittäin toimiva peli. Tykitän sitä ix12 kaapin läpi ja toimii todella hyvin. Kovaääninen vehje, mutta sehän on vain plusssaa. Hyvä peruslaite, minkä pohjalle mukava rakentaa omaa setuppia :D Kosmista rakkautta ja maailmanrauhaa!! |
Guitar Hero 22.11.2005 23:15:02 (muokattu 22.11.2005 23:15:24) | |
---|
Itsellä kanssa Carlsbro Top50. Erittäin toimiva peli. Tykitän sitä ix12 kaapin läpi ja toimii todella hyvin. Kovaääninen vehje, mutta sehän on vain plusssaa. Hyvä peruslaite, minkä pohjalle mukava rakentaa omaa setuppia :D Koska usein ette hartwall areenaa pienemmissä paikoissa keikkaile.. stadionrock bändi.. Niin, etkös sä soittanu siinä uuu kakkosessa? :D Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja. |
Fonisoul_ 23.11.2005 07:22:31 | |
---|
Sain käsiini mielenkiintoisia reittejä pitkin TOP 100:n 70-luvulta. Konkkavaihto tuossa on edessä ja osat onkin jo tilattu Uraltonelta. Kunhan saan tuon kuntoon, niin ilmestyy varmaankin torille jossain vaiheessa. Minä kun just sain ostettua uuden vahvarin. Soul with the capital "S"... |