Aihe: Apua esitelmään
1
höpläkopra
05.11.2004 13:29:10

Teen kaverini kanssa koulussa esitelmää Klamydiasta, mutta en oikein löydä muita historioita kuin tämän: http://www.kraklund.com/orkesterit/klamydia/historia.php

Tiedättekö itse mitään muita kattavia sivuja mistä löytyis mitään klamydian historiaa, tai tiedättekö itse mitään merkittävää Klamydiasta (tuskin siinä on mitään merkittävää)?
NIIN JÜST!
Kaneli
05.11.2004 13:31:25

Teen kaverini kanssa koulussa esitelmää Klamydiasta, mutta en oikein löydä muita historioita kuin tämän: http://www.kraklund.com/orkesterit/klamydia/historia.php

Tiedättekö itse mitään muita kattavia sivuja mistä löytyis mitään klamydian historiaa, tai tiedättekö itse mitään merkittävää Klamydiasta (tuskin siinä on mitään merkittävää)?

KOeta vaik googlessa klamydia historia.

Voi tosin tulla jotain ihan muuta.
- Si dej i reven!! - Mee ite. (Siberiankathru PolFukselle)
MV
05.11.2004 14:15:16
On kyllä vittumainen asia googlesta etittäväksi. Tulee pelkästään tautiasiaa.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Feggy
05.11.2004 15:50:35

Tehkää performanssi. Juokaa keskiolutta ja polttakaa tupakkaa, öriskää ja kertokaa huonoja alapääjuttuja. Eiköhän tule Klamydian olennaisin sanoma kommunikoiduksi.
Less is more.
zpexi
18.11.2004 19:41:30
Tauti vai bändi?????
"i smoke my cigarette with style"
kivi
18.11.2004 19:46:48
Tehkää performanssi. Juokaa keskiolutta ja polttakaa tupakkaa, öriskää ja kertokaa huonoja alapääjuttuja. Eiköhän tule Klamydian olennaisin sanoma kommunikoiduksi.

Ei. Välillä pitää myös uhota, pukeutua hassuihin vaatteisiin sillai jääkiekkopolttarityyliin, ja kätkeä oikeasti vakavat ja asialliset aiheet sellaisiin sanavalintoihin, ettei niitä ajatteleva ihminen siedä kuulla (viittaan mm. kappaleeseen "Ryssä mun leipääni syö" joka vastenmielisestä nimestään huolimatta käsittelee vakavasti CD-piratismia).
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Agag
18.11.2004 23:25:30
Olivat nuorina juoppoja punkkareita.

Nykyään vaan juoppoja.
Suck my dick! -John Holmes-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)