pihinen 03.11.2004 14:21:49 | |
---|
Reilu vuosi sitten käteeni tarttui Top soundista plekuja, jotka sopi mun näppeihin. Standardi-kokoa pienempi, varustettu skorpionin kuvalla, 1mm paksuinen, valkoinen ja hieman karhea mattapinta. Kovuus oli samaa tasoa Fenderin ruskean kirjavien kanssa, tai ehkä pehmeämpi. Näitä ei kuitenkaan enää siellä ollu, enkä ole netistäkään löytäny. Jos joku tietää, mistä näitä saa, vai saako, niin voisko informoida. Miten kuuro kuulisi sanoman?
Miten sokea löytäisi sanojan?
Miten mykkä vastaisi sanoilla?
Miten pimeys väistyisi runolla? |
jami87 03.11.2004 17:06:52 | |
---|
Vaikkei kukaan ole vielä vastannutkaan, en minäkään sitä tee vaan kysyn hieman offtopiccina, millä kitararompetta valmistavalla firmalla on logona juuri tuo skorpioni? Kyseisen valmistajan piuhat ovat kuulemma erinomaisia ja myös kai ne plektrat. I'm Rock, but I don't Roll... |
rockitsb 03.11.2004 17:17:27 | |
---|
Miun skorpparipiuhassa lukee Bespeco. Yllä oleva tekstin pätkä on tuossa oikeastaan vain sen takia että se on mahdollista. |
tommijk 03.11.2004 20:12:50 | |
---|
Hyviä plekuja ovat, oon muutaman kerran myös ostanut. Kannattaa mennä Akilta kysymään, varmasti tilaavat lisää. Merkistä ei oo kyllä mitään tietoa, siinähän on vaan se skorpionin kuva... Joku vois samalla kertoa mistä turussa saa jazz 3:sia? "Mitä huonommin menee, sitä ylimielisemmiksi muutumme." - T. Liimatta |
PoLFus 04.11.2004 07:03:31 | |
---|
Joku vois samalla kertoa mistä turussa saa jazz 3:sia? saisko soitinlaineelta? /"~/-42-~" |
pihinen 04.11.2004 09:34:51 | |
---|
Oon joskus Top soundista kysyny ja niille oli muistaakseni jonkun soitinliikkeen oston mukana tullu niitä plekuja, joten ne ei kuulu normaalivalikoimaan. Oiskohan tietoa onko vastaavia muun merkkisiä olemassa, eli normaalia pienempiä, karheapintaisia eikä kovia. Oon soitellu Fendereillä (tai vastaavilla) mutta niitä pitää hieman modata, kun en jostain syystä osaa soittaa normaalikokoisella eikä ne oikein pysy näpeissä, kun sormet hikoaa. Miten kuuro kuulisi sanoman?
Miten sokea löytäisi sanojan?
Miten mykkä vastaisi sanoilla?
Miten pimeys väistyisi runolla? |
drlecter 04.11.2004 19:57:32 (muokattu 04.11.2004 20:00:19) | |
---|
Top Sound boikottiin!! Mulla on yhdessä kitaran piuhassa skorppioonin kuva, tiiä sitten.. |
tommijk 04.11.2004 20:42:12 (muokattu 05.11.2004 22:34:41) | |
---|
saisko soitinlaineelta? Ei ainakaan viimeksi ollut kun kävin pari kuukautta sitten... Varmaan parikymmentä soitinliikettä on tullut kierrettyä ympäri suomen, porin sound city oli ainut missä jazz 3:sia oli. Paljon käytettyjä plekuja mutta aivan liian vaikeasti saatavilla :( "Mitä huonommin menee, sitä ylimielisemmiksi muutumme." - T. Liimatta |
Miun skorpparipiuhassa lukee Bespeco. Jep, besbecollahan se skorpioni on logona.. EDIT: en kylläkään ole huomennut, että he plekuja tekisivät. And the priest sank to his knees in prayer... |
funkypick 05.11.2004 21:51:14 | |
---|
Ei ainakaan viimeksi ollut kun kävin pari kuukautta sitten... Varmaan parikymmentä soitinliikettä on tullut ympäri suomen, porin sound city oli ainut missä jazz 3:sia oli. Paljon käytettyjä plekuja mutta aivan liian vaikeasti saatavilla :( Kyllä ainakin toissapäivänä näytti olevan monenlaisiakin jazzeja. Muistaakseni myös kolmosia mustina ja punertavina. Eipä oo mulla ainakaan vielä tullut ongelmaa kolmosten löytämisen kanssa. Tosin Fazerilta ei saanut paksua E:tä 049:nä. Kummaa.. Piti ostaa paksumpi sit.. PS. Jos todella akuutti tarve on, niin saat multa lainaan punasen jazzi3:n :) You can play anything on any chord as long as you phr^H^H^H play it fast enough. |
tommijk 05.11.2004 22:37:12 | |
---|
Kyllä ainakin toissapäivänä näytti olevan monenlaisiakin jazzeja. Muistaakseni myös kolmosia mustina ja punertavina. No niin, hyvä hyvä :) pitääpä käydä heti hakemassa. "Mitä huonommin menee, sitä ylimielisemmiksi muutumme." - T. Liimatta |