JM 04.11.2004 21:34:15 | |
---|
Paljon vastauksia kysymyksiin, paljon infoa kitarakamoista yms. härveleistä. Lisäksi pari soittokaveriakin on tullut tavattua osittain muusikoiden.netin vuoksi, sekä Torilla olen saanut myytyä kamoja poies. "It's hard to start things over. You can feel the fire 'round us all the time". |
jussiohman 04.11.2004 21:41:16 | |
---|
No ei kyllä paljoa mitään hyötyä oikeastaan. Tappaa tylsyyden. Voin kommunikoida pikaviesteilla sikanaaman kanssa reissuista. Lihava sinkku hakee kontaktia |
Ossi 04.11.2004 23:15:16 (muokattu 04.11.2004 23:26:24) | |
---|
Rikkaan suomenkielen sana "hyöty" tuo mieleen niin myönteisiä kuin kielteisiäkin mielikuvia, mutta se siitä. Minua ilahduttaa erityisesti, että olen saanut tehdä nenätysten tuttavuutta erilaisten, mielenkiintoisten ja mielipiteiltään ehkä paljonkin omista katsantokannoistani poikkeavien ja uusia näkökulmia avanneiden ihmisten kanssa. Ja luonnostaan on syntynyt uusia ihmis- ja ystävyyssuhteita jollaisista ei olisi voinut aikaisemmin edes uneksia. Niin musiikkiin kuin mihin tahansa muuhun elämän alueeseen liittyvät omat, monesti luuloihin ja tietämättömyyteen perustuneet asenteet, ovat saaneet kyytiä. Mulle tuo on muodostunut m.netin suurimmaksi saldoksi. Ja tietysti se, että on saanut/saa oikeasti tehdä musaa aikanaan ehkä pelottavan vierailta tuntuneiden mutta tänä päivänä liki lapsuudenystävien asemaan loksahtaneiden tyyppien kanssa. P.S. Hupsis... ja miitithän on luku sinänsä. Niistä jää aina pureksittavaa pitkäksi aikaa. Jollei muuta, niin viimekädessä ainakin esim. omatoimisesti hankittu säärihaava, viikon verran kaikissa eurocolorväreissä kukertava silmäkulma tms. elämälle läheistä. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Muhvi 04.11.2004 23:43:28 (muokattu 05.11.2004 13:18:42) | |
---|
Olen oppinut, että minulla ei ole juurikaan mitään asiaa. Olen ollut aktiivinen lukia miltein ihan alusta asti. Kirjoituksia tähän mennessä ehkä sata..... Nekin turhiin galluppeihin.... Jos ihan tosissaan niin: Olen saanut kaikkea jännää tietoa kitarakamoista sekä studiovehkeistä. THV on ehkä parasta huumoria. Vitsinpalstan ansiosta olen kuullut kaikki maailman vitsit kuukausia/vuosia ennen muita. ( ja moneen kertaan) Olen myynyt ja ostanut tavaraa torilta. Olen löytänyt hyviä minulle uusia orkestereita. Ynnä muuta hienoa. Kiitoksia vaan kaikille. From the Evil forces of Skeletor! |
Olen saanut vastauksen moneen kysymykseen.ja saanut ostettua ja myytyä sopivasti. Alles gut sano ruåttimpoika. - Minne hoppu, poju? |
Juhani 05.11.2004 13:37:27 | |
---|
Olen Muusikoiden.net:in perustamisen jälkeen joutunut moniin omituisiin tilanteisiin, tavannut hienoja ihmisiä, menettänyt joskus hermoni ja saanut paljon ilmaista kaljaa baarissa. :) |
Kaneli 05.11.2004 13:38:46 | |
---|
Ei mitenkään konkreettisesti, mut onpahan jotain tekemistä kun istuu esim. kirjaastossa töissä:D - Si dej i reven!!
- Mee ite.
(Siberiankathru PolFukselle) |
Jani The Rock 05.11.2004 13:50:39 | |
---|
Aika paljonkin on hyötyä ollut. Soittajat on löytyneet bändiin ja torin kautta on saanut myytyä tavaraa. Täällä keskustelussa tämmönen epäsosiaalinenkin yksilö pystyy hyvin tuomaan mielipiteitään ja ajatuksiaan julki ja keskustelemaan muiden kanssa itselle tärkeistä asioista. Siinä samalla löytyy sitten niitä samalla aaltopituudella olevia tyyppejä. Tuon mä näen kaikkein suurimpana hyötynä. Onpa työajan ulkopuolella edes jotain kontaktia muuhun maailmaan. Novellikilpailut ja muut on olleet myös kivoja ja hyödyllisiäkin. Niin, puhumattakaan siitä älyllisestä ja moraalisesta ylemmyydentunnosta, jota saa tuntea osallistuessaan esim. armeijaa tai politiikkaa käsitteleviin keskusteluihin. Siinä minäkuva kohenee ja itsetunnollinen selkäranka suoristuu. The road never ends for me, kid. |
Hohhoijaa 05.11.2004 13:50:56 | |
---|
Olen oppinut sähkökitaransoiton alkeet. |
wewwie 05.11.2004 19:09:20 | |
---|
saanut lisää innostusta musiikkin, tunnen että minulla on jotakin yhteistä kaikenmaailman meidän koulun ventovieraiden kanssa, paljon asiaa mitä puida beaverin ja miizun kanssa ja pahanlaatuisen riippuvuuden. Ai niin...ja monet ihan hiton hyvät naurut! Vapaa-aika on yliarvostettua |
Huevos 05.11.2004 19:22:47 (muokattu 05.11.2004 19:23:02) | |
---|
tappouhkauksia ja ajanhaaskausta. mikäs sen parempi. |
Hohhoijaa 05.11.2004 19:37:23 (muokattu 05.11.2004 19:40:08) | |
---|
Safaweb Da Make Ben_D Mathias Kivi Moridin Härski Japoikol Juzzu Tohaapaa Nahkis Vasara Billsner Zepeteus Skebajaba Kiitos teille kaikille. Olette olleet suuri apu. |
Huevos 05.11.2004 19:50:42 (muokattu 05.11.2004 19:51:01) | |
---|
profiilini helmiä: Mimi: Aivan, Kasva aikuiseksi, ja ihan "bai tö wei" bon jovi on se bändi, siinä vaan sattuu soittamaan ristimänimeltään john francis bongiovi niminen heppu, joka sittemin on muuttanut nimensä jon bon joviksi... Että näin.. ei muuta kommentoitavaa... Härski: Taidat olla melkonen vittupää. Mee terapiaan. kilju: Häviäjä. TheWickerMan: et oo oikein terve? vai....? jannu: Miten ihmislapsesta voikin kasvaa tuollainen molopää? Baroquean: Suosittelen keskustelualueen sääntöjen kertaamista, ja niiden noudattamista. voltasparta: annatko perset? ;o) kassper: Onneksi olkoon! Saitte juuri M.net:in "Yleisvitutus"-maininnan. Kyllä pessimismi on perseestä... mikko1: Nolla pistettä sinulle. FatSam: Olette tyhmä henkilö. Julmettu: TÄMÄ IHMINEN ON TYHMIN TIETÄMÄNI OLENTO! sienimies: olet joko tyhmä kuin saapas tai jälkeenjäänyt.... BaariMikko: heh heh. trollaus on valitettavasti passé - moista harrastavat enää kertakaikkisen tylsistyneet ja elämänsä sisällöttömyyteen kyrpiintyneet, mielikuvituksettomat olmit. jaa, tulinkin tehneeksi pikaisen luonneanalyysin tässä huomaamattani. kas vain. Jytäurpo: Ahistaako? |
mzg 05.11.2004 20:58:29 | |
---|
GAS:n olen saanut, ja harjoitteluaikaa mennyt satoja tunteja... jaa että hyötyä, tiedämpäs ainakin että lähes kaikki muusikot ovat rentoja/hauskoja ihmisä, ja kama tietous on noussut lähes pilviin :-) |
Kosminen 06.11.2004 11:50:30 | |
---|
Valtavasti hyödyllistä tietoa. Ja hupia turhemmista keskusteluista. "Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys |
PekkaM 06.11.2004 13:38:16 | |
---|
Torilta on tullut varsinainen hyöty. Muuten täällä on ollut ihan kiva höpistä. |
Mako 06.11.2004 15:06:43 | |
---|
Elikkästä.. Mitä hyötyä on siulle tullut täällä pyörimisestä? Löysin, ostin hyvän käytetyn kitaran kitaran Torilta. Tajuttomasti hyödyllisiä niksejä ja musaverme + soittokikkoja. Bändin löysin, homma ei kyllä siinä fudannut, mutta parhaillaan on taas haku päällä, ja yhteydenottojakin tullut. Hyvä paikka. "Kuka minä on?
Missä minä on?
Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston." |
tillotson 06.11.2004 15:47:08 | |
---|
Teoria osastolta on löytynyt paljon hyvää tietoa, mihin ei olisi muuten tullut perehdyttyä.. Ei kiitos |
konehes 06.11.2004 16:15:42 | |
---|
En ostanutkaan Harley Bentonia, vaikka aluksi aioin. |
kassper 06.11.2004 18:37:53 | |
---|
Sain ostettua uusvanhan basson keväällä tätä kautta. Tää on semmonen hyvä tylsyyden tappaja tämä Mnet! Ja onhan täältä oppinu kaikenmoista soittimista ja soittamisesta ja muusta oheissälästä. Kaikinpuolin mainio paikka! Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs |