Aihe: whammy!!
1 2
midprice
24.01.2003 14:33:07

Digitechin RP-200:ssa on whammy ja se on aika halpa.

Juu ja RP5 (tarvii ekspressiopedaalin), RP6, RP7, eli näissä vanhemmissa vehkeissä ja
halvalla luulisi irtoavan joku käytetty RP6.
Marzi
24.01.2003 18:41:55

pitäisikö ostaa jokin numetal-levy, että kuulisi ;).

Tsekkaappa Joe Satrianin tuotantoa. Biisi nimeltä Cool#9 sisältää aika tyhjentävää demoa kys. effektistä. :D

Levyn nimeä en saanut selvile, kun sitä ei kannessa lue ja laiskuuskin vaivaa. :D

Täytyy muuten btw sanoa, että olen aika vaikuttunut tuon G-majorin oktaaverin toiminnasta. Ei jää ihan heti jälkeen missään nopeammissakaan jutuissa. Whammy on lähes yhtä mukava lelu. Kyllä sillekin käyttöä on. Brutaali efekti.

Lelujahan nää kaikki on, aikuisten leluilla vaan on kovempi hinta. :P
Pidän ääntä, olen. http://tommyhill.cjb.net
Fortune
24.01.2003 18:44:48
Täytyy muuten btw sanoa, että olen aika vaikuttunut tuon G-majorin oktaaverin toiminnasta. Ei jää ihan heti jälkeen missään nopeammissakaan jutuissa. Whammy on lähes yhtä mukava lelu. Kyllä sillekin käyttöä on. Brutaali efekti.

Itsekin ihan yllätyin. Siis, ovathan TC:t laatuvehkeitä, mutta tämä nyt on kuitenkin periaatteessa vielä "budjettiluokan" vehje. Todella makeita funk- ja jazztuplauksia saa tehtyä vallan mainiosti. Hyvä laite ja joka pennin väärti.

Lelujahan nää kaikki on, aikuisten leluilla vaan on kovempi hinta. :P

No en tiedä, nykyajan lelut maksavat ihan sairaita summia (vaikkapa pc-kone perheen kuopukselle...)

:)
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
Dumb
24.01.2003 21:43:45

Kerrohan miten käy, sen verran kauan mielenkiinnolla tuota kamppailua seurannut :-)

Kerron, kerron. 8-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)